BV combineren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door heleentje80, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Bij de eerste 2 door omstandigheden BV maar 1 week gegeven.
    Nu heb ik te horen gekregen dat je gewoon overdag kan aanleggen en dan afkolven voor 's nachts (of KV voor 's nachts).
    Het probleem bij mij zijn de nachten (door eerdere psychische problemen kan ik het niet aan om elke nacht BV te geven); het mocht een grote hulp zijn mocht manlief een avond of nachtflesje met BV kunnen geven.
    Dus hoe werk dit? Heb je dan wel melk genoeg "opgespaard" voor 's nachts en krijg je 's ochtends geen enorme borsten waar niks uitkomt

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik heb ook een tijd 's nachts een flesje gegeven omdat hij dan beter dronk. Maar ik kolfde een van de voedingen dan wel. Het ligt er natuurlijk helemaal aan hoe vaak je kleintje 's nachts wil drinken of je genoeg kan kolven. Je borsten wennen wel aan het "doorslapen".

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Mopje:
    kan je dan voor 2 beurten melk maken i 1 keer.
    Ik bedoel kan je dan bvb om 19u aanleggen en dan een volledige voeding geven en dan bvb om 20u afkolven voor 23u een fles te geven? Of moet je dat tussendoor doen dat kolven

4. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Je kunt het best tussen twee voedingen kolven, maar zelf kolf ik 's ochtends na de voeding nog na, en dan haal ik zeker 1 hele voeding er nog uit. Zorg wel dat je bv goed op gang komt, in het begin ontkom je waarschijnlijk niet aan een nachtvoeding; dat is dan echt nodig om je productie goed op peil te krijgen. Na vier tot zes weken is dat meestal achter de rug.
    En misschien een waardeloze tip die je al vaak hebt gehoord, maar probeer overdag ook te slapen wanneer je kleintje slaapt!

Deel Deze Pagina