Hoi dames, Sinds ik ben bevallen ben ik elke nacht drijfnat van het zweet. Ik kan het beddengoed niet een dag laten zitten en moet 's nachts wat anders aantrekken, en 's ochtends kan ik niet zonder douche.. Zijn er meer die daar last van hebben sinds de bevalling? Liefs
Bij mij was het 2 weken echt heel erg, druipend van het zweet elke keer. Nu is het minder maar nog steeds zweet ik meer dan voor mn bevalling..
Oh ja! de eerste 2 nachten niks aan de hand... Nu elke nacht standaard met de voedingen van Joris een schoon nachthemd, extra laken over m'n zweetplekken en deken omdraaien.... ben blij als ik daarvan af ben! Vind er niks aan!;p
Ja hier heel erg, vlak na de bevalling lag ik bijna in een zwembad! Maar nu mijn dochter alweer 6,5 maand is heb ik er nog steeds last van. Soms dagen niet en nu alweer 2 nachten achter elkaar dat ik en het bed drijfnat zijn. Echt vies
Oh nou, dat had ik ook zo vreselijk na de bevalling van mijn zoontje. Afschuwelijk was het. Maar het is vanzelf weer overgegaan.
Hier ook, drijf m'n bed uit. Gisteren bedacht ik opeens dat er wordt gezegd dat pasgeboren baby's niet onder een dekbed mogen omdat ze hun warmte dan niet kwijt kunnen. Ik vroeg me af of dat misschien ook voor pasbevallen vrouwen geldt. Dus gisteravond het dekbed van bed gehaald en wat fleecedekens opgezocht en ik heb heerlijk geslapen zonder in een drijfnat bed wakker te worden. Misschien is het een toevalstreffer, maar ik ga het nog een paar nachten proberen.