dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

We komen net bij dr V vandaan. Het voelt alsof we in een stroomversnelling zitten. Ik heb 13 grotere folikels. Wij gaan nu voor IVF. Het zal waarschijnlijk maandag worden voor de punctie. Naar het kan ook zaterdag zijn.

Nu op weg naar Duitsland om de kleine van mijn zus te zien. Ergens zie ik een beetje tegenop maar aan de andere kant ook weer niet. Wel dubbel gevoel nu. Ik moet het IVF verhaal nog wel een beetje laten zakken.

2. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Angelica wat vreselijk naar voor je! Hoe gaat het nu met je.?

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ muppetje, gaat wel. Ik hoop dat de 2 cysten wegtrekken door de medicijnen. Ik wacht de volgende echo wel weer af. Het voelt net alsof we in een achtbaan zitten.

P26 wat spannend, hoop ook dat jij deze maand goed nieuws hebt

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Angelica.. Ik hoop voor je de cysten wegtrekken met de med.

@ P26.. Ik hoop met Angelica mee..:D

5. P26

P26 Niet meer actief

Cysten wat akelig zeg

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag Dames,

Alweer een tijdje niet geweest dus een hoop bij te lezen!

Welkom Rozalie.
    Spannend hoor al die uitslagen, hier ook nog geen idee hoe het verder gaat lopen. Wij hebben 3 maart de uitslagen.
    zag net dat je al de uitslagen hebt. Klinkt niet fijn die operatie. Dat duurt ook wel even voor je hersteld ben denk ik?

@charmend knorrie
    Dat vind ik nog een s een goed motto! Leuk zeg naar NY! Ik zeg met drieën naar ne York! (als je begrijpt wat ik bedoel ;)

@p26 dat lijkt me wel zeker pittig ivf, maar misschein toch ook wel fijn dat er iets gaat gebeuren, en je toch iets meer kans op zwangerschap hebt. maar het blijft heftig natuurlijk. Ik hoop dat het qua hoeveelheid eitjes het er staks goed voor je uit ziet. Zou toch wel een keer mogen met al die hormonen die je erin moet stoppen!
    Kan me voorstellen dat je het zwaar hebt met je omgeving. Het is helemaal niet raar hoor omdat tegen anderen te zeggen. Het is iets van jullie samen, en ik neem toch aan dat de mensen daar wel begrip voor hebben! Sterkte meid.
    Nog gefeliciteerd met je tanteschap!
    dat gaat dan ineens snel met de ivf!

Welkom muppetje
    Ik hoop ook voor jouw dat 2010 je veel babygeluk gaat brengen!

Angelica
    Nou fraai is dat, dat is even slikken zeker, weer een maand wachten.

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Hier wachten op de afspraak met uitslagen, ben erg benieuwd en zenuwachtig. Ben ook wel een beetje bang weer weggestuurd te worden met probeer het zelf nog maar eens. Maar we zien wel.
    de Gyn zij overigens wel bij het uitstrijkje dat ik erg veel slijm had en dat de keur (ja sorry hoor voor het praatje, maar jullie zijn wel wat gewend toch!) wat afweek. Nou niet de kleur maar meer de doorzichtigheid. Tja nu weet ik niet hoe dat bij andere vrouwen eruit ziet, en zij zei ook dat dit per vrouw verschilt, maar vond het toch niet fijn om te horen. Ruikt ook niet anders dan anders gelukkig, maar ja afwachten is de enige optie in deze.
    Wat een gewacht allemaal, poeheé
    Ik doe in iedergeval deze maand nog even goed mijn best met ovutesten temperaturen en natuurlijk klussen!

Groetjes vriesje

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden alles goed?

@P26 Sterkte met je ivf. Wel fijn dat je genoeg follikels had dat jullie iig kunnen beginnen, maar kan me voorstellen dat het nu toch echt als een versnelling voelt. Hopelijk heb je maar 1 keer nodig!

@Angelica: Balen meis dat je deze ronde moet wachten, maar hopelijk brengt dat wel weer wat rust en orde in je buikje. Sterkte.

@Muppetje welkom hier en hopelijk hoef je hier niet te lang te blijven.

@Vriesje: Ik hoop ook op 3 richting new york, kan ik daar lekker voor bebyspul shoppen hihihihihi

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, jullie gaan vlot door naar IVF. Succes!
    Hoe was het bij je zus?

Angelica, cystes zijn niet fijn. Balen dat je hierdoor weer moet wachten.

Vriesje, wanneer krijg je de uitslag?

Charmed, hoe is het nu dan met jou?

Net gebeld of we bij deze ronde oproepen ICSI zitten. Ja dus, maar door ziekte personeelstekort en de brief zal begin volgende week komen. Op mijn vraag wanneer ze denkt dat de afspraak zal komen kreeg ik half maart te horen.:$ De artsen zitten nog zo vol. Nou, dan is het eerder april dat we kunnen starten.:(

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ Timon, April pff dat duurt ook nog even. Elke maand voelt volgens mij als een jaar aan;)

@ Vriesje, ik hoop dat je goed nieuws te horen krijgt.

@ Charmedknorretje, gaat alles goed bij jou?

@ P26 IVF wel spannend hoe voel je je hieronder?

Ik zie de komende maand als een maand rust even een maand zonder druk om te proberen zwanger te raken en echt weer van elkaar te genieten.

Liefs

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als je vanaf oktober al aan het wachten bent dan is april ver weg. Aan de andere kant... we krijgen een oproep!:D

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Angelica, jeetje ze moeten jou wel elke keer hebben zeg! Sterkte meid!

@ Timon, april lijkt inderdaad een eeuwigheid, zeker als je al zolang wacht! Hopelijk vliegt de tijd.

@ Muppetje, welkom hier!

@ P26, lijkt me ook een heftig gevoel als je ineens voor IVF gaat. Het is echt een achtbaan, de mmm. Spannend! Veel succes.

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @charmedknorrie. Ja als die dollar dan ook nog even laag blijft!

@timon
    Jeetje, dat duurt nog lang april! personeels tekort, das toch niet jouw probleem grrrrrrrr!
    02 maart hebben wij een afspraak voor een echo en de uitslagen.

Ik ga weer lekker genieten van mijn vrije dag. Ben bruine bonen soep aan het maken, mij benieuwen of het lukt!
    groetjes vriesje

14. P26

P26 Niet meer actief

April. Ik hoop in ieder geval dat het dan wel april blijft.

Muppet welkom welkom. Dat had ik nog niet gezegd.

Het was gisteren wel leuk om de kleine te zien. En nu pas ik alweer op de kleine van mijn broer. Deze is nu 3 1/2 maand. Ik voel me redelijk, maar ik ga niet bij de pakken neerzitten. Ik ga er gewoon voor. Morgen weer een controle echo. Dan zien we weer verder.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Topwijf! Gewoon doorgaan. Vast leuk om op dat manneke te passen.

Als het nu alleen nog april is. Vanaf dan gewoon zwanger.:D:D

Vriesje, hoe kom je nu bij bruine bonen soep? :$:$ Ik heb het huis schoon. De was komt het weekend wel weer. En het vlees is aan het aanbraden.

16. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey dames,
    Met mij gaat t goed hoor. Ben nu tweede ronde met de utrogestan bezig en sla mezelf er goed doorheen! Tis nu voornamelijk weer afwachten. Merk wel dat ik minder kan hebben en dat ik wat sneller moe ben. Maar goed daar komen we ook wel weer overheen.

17. P26

P26 Niet meer actief

je kan je erg naar voelen met utrogestan. Neem voldoende rust. Probeer wel goed naar je eigen lijf te luisteren. Het is niet niks wat we allemaal door moeten maken.

18. P26

P26 Niet meer actief

idd bruinebonensoep!!!! Jakkes.

Ik heb net het eten opgezet. We eten stamppot Chinese kool met spekjes.

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zag elders ook bonenschotel voorbij komen. Brrrrrrr.... :$

Wij hebben net simpel rijst met gewokte gehakt en fruit. Was erg lekker.;)

20. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    Heerlijk bruine bonensoep..
    Wij hebben heerlijk makkelijk gegeten patat.. Had vandaag een lui daggie. Ik moet mn diploma hebben maar kan het niet vinden zoo vervelend..
    Ik heb ff een vraagje sommige meiden die pendelen nu heeft iemand dat ook voor mij gedaan en komt oktober uit maar in hoeverre geloven jullie zoiets.?

@ charmedknorrie wat geweldig naar Amerika....

@ Timon het zou geweldig zn vanaf April zwanger..

Deel Deze Pagina