dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Nou lekker winters dacht ik. En ik had zin om zelf iets te maken.
    Ben trouwens gek op stevige kost! Jij houd er niet van?
    Lekker gevoel hé huisje schoon! Ik moet alleen nog even wasje ophangen, dan ook weer klaar.

@muppetje
    Gelukkig tich nog een fan van mijn bruine bonen soep! Zal wat voor je bewaren.

Ik weet het niet hoor met dat pendelen. Ben ik misschien toch iets te nuchter voor.

Oktober, dat is lang. Maar aan de andere kant als iemand mij de garantie zou kunnen geven dat ik dan zwanger zou zijn, zou ik het er voor doen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

@charmed knorrie. wat doet uruzgan (ik zag laatst bij een ander topic dat ze dit zo noemen)?

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    had trouwens vandaag een lachend gezichtje op mijn digi ovutest. Ik duik lekker ons waterbedje in! ;)

3. P26

P26 Niet meer actief

He vriesje ik hoop dat jullie raak hebben geschoten.

@Rozalie. hoe gaat het met je?

Ik begin aardig last van de buik te krijgen. Vanavond en morgenavond werken. En dan zaterdag om 6.00 uur gaan rijden voor de punctie. Spannend. Ik laat alles maar over me heen komen.
    Om 14.00 uur moet ik nog een injectie zetten om de eisprong tegen te gaan en om 22.30 uur moet ik een andere injectie zetten om juist een eisprong te stimuleren. Wat een gedoe allemaal.

4. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.514
    175
    63
    @ Vriesje.. dat had ik ook oktober pas viel me best wel even tegen maar aan de andere kant heb liever oktober dan ergens volgend jaar..
    Hoop dat het deze keer bij jullie raak is..
    Hoe was de bruine bonensoep..?

@ P26 Wat moeten jullie al vroeg in de auto zitten.. Waar moeten jullie helemaal heen.?
    Idd een heel gedoe dat spuiten. Vond je het de 1ste keer niet heel erg eng.?

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Vanavond eten wij Rode kool met een gehaktbal8)

Vandaag de laatste dag van mijn medicijnen en ik hoop, dat ik snel ongesteld word. Kunnen weer de volgende echo krijgen.

Ik had gisteren een geweldige avond, mijn vriendin kwam nog even zeuren, dat ze een meisje krijgt ipv een jongen. (sorry voor het zeuren). Ze had al helemaal in gedachten om tuinbroeken te gaan kopen en haar schoonmoeder was al begonnen aan een voetbal trui. (ze waren er helemaal vanuit gegaan dat ze een jongen zouden krijgen, omdat ze veel trek in hartigheid had en een jongensmoeder is.:x

Vriesje, hahaha ik hoop ook dat er raak geschoten is.

P26, we gaan duimen voor je.

Muppetje, ik heb nog nooit aan pendelen gedaan, wel heb ik ooit mijn foto laten analyseren en daar kwam uit dat ik een litteken zou krijgen van een zwangerschap. Dat ik uiteindelijk toch zwanger raak, maar dat het heel zwaar gaat worden. Deel 1 is al uitgekomen.

Maar ik ben daarin best nuchter, ik probeer het gewoon over me heen te laten komen

Liefs

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Angelica, weet jouw vriendin van jullie problemen met zwanger worden en blijven?

7. P26

P26 Niet meer actief

Wij moeten naar Dusseldorf voor de punctie en terugplaatsing.

8. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden kom ff klagen hoor heb een hele slechte dag ben zelfs om twaalf uur alweer naar huis gegaan van mijn werk. Enorme buikpijn en heel moe. Vorige maand had ik die buikpijn ook een aantal dagen nadat ik was begonnen. Bleghhhhhhhhhhhh..............

@Muppetje: Utrogestan is progesteron in pilvorm. Ik maak zelf amper progesteron aan dus nu hopen we dat t met die pillen een beetje kan lukken.

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, ik hou best van stevige kost. Boerenkool, hutspot, andijvie, etc. (Bruine) bonen zijn niet aan mij besteed. Slechte ervaring met van die droge krengen.:$
    Veel plezier gehad in het waterbed?

P26, kun je niet overstappen naar andere medicijnen waar je minder last van heb? Hmmm, ik duim dat je die volgende maand niet meer nodig heb want dan ben je zwanger! :D
    In dat gedoe met die spuiten kom ik straks ook. Het is voor een goed doel, maar eerst mezelf leren/durven spuiten. Heb het nog steeds niet op naalden.

Angelica, wat een gezeur over een jongetje of meisje. Alsof dat meisje niet welkom is. Heel sneu. Wat zeg je nu op dat geneuzel?

Muppettje, ik heb weleens laten pendelen wanneer ik zwanger zou zijn, maar helaas niet juist. Echt waarde hecht ik er niet aan,

Ck, wat vervelend dat je er zo sterk op reageer. Gaat het nu weer een beetje?

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hoi dames,

Nou gelukkig gaat t nu weer een stuk beter. Heb goed geslapen en dat scheelt vaak al erg veel. Hopelijk blijft dat zo!

Iedereen fijne dag gewenst!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja, ze weet alles. Ze woont ook samen met mijn neef. Ik zie haar elke week.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Angelica, wat een gezeur over een jongetje of meisje. Alsof dat meisje niet welkom is. Heel sneu. Wat zeg je nu op dat geneuzel?

In het begin werd ik boos, nu ik er niet meer op (dat probeer ik). Mijn zus gaat er nu op in. Die weet ook dat het mij heel veel verdriet doet.

Charmedknorretje, ben blij dat je je beter voelt.

13. P26

P26 Niet meer actief

dat is dan wel lastig voor je. Maar je ziet zo vaak dat mensen er gewoon niet over na denken, met wat ze zeggen.

Morgen de punctie. Spannend. Ik zie er wel tegenop. Ik ben wel goed ingelezen, maar hoe het nou echt gaat moet ik nog ondervinden en dat vind ik toch wel eng.

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik vond het sowieso al verbazingwekkend dat je zoiets zegt, zelfs denken over dit soort dingen gaat me al te ver!
    Maar dat je het dan ook nog zegt tegen een vriendin waar je van weet dat ze zelf haast een moord zou doen om zwanger te zijn/blijven, daar kan ik echt niet bij. Wat koel, wat hard en wat onnadenkend!
    Heb je het al eens met haar hierover gehad.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heel veel succes morgen!

16. P26

P26 Niet meer actief

Dankjewel. Zag ik jou net ook op het klingel forum?

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Jazeker! Ben zo blij voor d'r :D

18. P26

P26 Niet meer actief

Ja goed he. Ik ben ook heel blij voor hun.
    Nu nog afwachten of ze ken of barbie nog heeft of allebeide.

Wij gaan voor mini en maxi.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ja, heel vaak zelfs. Maar zij was ook lang bezig, wel 4 mnd. Als puber heeft ze een eetstoornis gehad en dan kun je onvruchtbaar worden, dus dan zit je in dezelfde situatie?????????????

Weet je wat het erge is, zij is lerares in speciaal onderwijs.... je zou toch denken dat ze hersens heeft.

Haar gedrag is ontzettend verandert sinds ze met mijn neef gaat en sinds ze zwanger is is het erger geworden.

P26 veel succes morgen!!!!!!!!!!!

Fijn weekend allemaal

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Veel succes morgen. Wel lekker slapen vannacht.;)

Deel Deze Pagina