dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Fijn dat je zus het voor jou opneemt. En nog heeft ze niets door?

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

wat een verhalen weer zeg. Angelica wat een ongelooflijk domme mensen zijn er tog op de wereld. Of ze zijn gewoon gevoelloos.
    Iedereen maakt weer veel door.

Ik zit nu te wachten op mijn echo van dinsdag. vind het heel erg spannend allemaal

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Zeker enorm spannend. Hou je jezelf bezig?

4. skatjuh87

we zijn gelukkig bij het weekend en dat gaat altijd erg snel. En maandag moet ik werken dus ook dan heb ik iets om handen.

Maar gaat helemaal goed komen. Het is al 2 weken geleden dat ik de afspraak heb gemaakt dus dat is ook al wat er voorbij is. Die paar dagen komt ik ook nog wel door.

5. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @mupptje
    Hij was heerlijk. Nog 2 dagen van gegeten!

@Timon
    Nee helaas deze ronde gaat aan ons voorbij. Vriendlief voelde zich ziek. baal enorm!

Wat een gezeur idd over een jongetje of meisje! Snap ik ook nooit zo. Hoe haal je het in je hoofd!

@p26
    Ben benieuwd hoe het met je gaat na de punctie van vandaag!

@skatjuh
    Spannend zeg! Kan je al echt iets zien met 7 weken?

Ben hier enorm aan het balen dat er weer een maand voorbij gaat. Mijn vriend zij vandaag, ach maar we gaan toch naar het ziekhuis, daar gaan ze er toch iets aan doen. Ja hoor, ze gaan met een toverstokje zwaaien en hop ik ben zwanger. Hij zal het wel goed bedoelen, maar toch.......

Groetjes Vriesje

6. skatjuh87

hey vriesje, je vriend zal het inderdaad vast goed bedoelen. Mannen he, die doen anders met dit soort dingen.
    Hij heeft wel gelijk in het feit dat als je in het ziekenhuis loopt, je wel een stap dichterbij bent. Alles word uitgesloten ( hopelijk ) en daar heb je ook wel veel aan.

Je schjnt al wel heel wat te kunnen zien met 7 weken. Wel via een inwendige echo maar dit heb ik er wel voor over. We kunnen waarschijnlijk het hartje zien kloppen en misschien zelfs horen. Allemaal erg spannend allemaal.

7. P26

P26 Niet meer actief

Ik heb vandaag een punctie gehad voor IVF. Er zijn 8 goede eicellen uitgekomen. De zaadkwaliteit was dit keer niet zo heel goed, vandaar dat we ipv IVF, ICSI gaan doen. Maandag kan ik bellen of er bevruchting heeft plaatsgevonden en dinsdag als het goed is worden Mini en Maxi teruggeplaatst.

8. skatjuh87

@ p26

hopelijk komt er goed nieuws uit maandag. En dan natuurlijk een mooie beeb aan het einde van het jaar. Ik zal duimen voor je

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    @P26: Fijn dat er een goede punctie is geweest...ik ga voor je duimen voor maandag zodat er snel een echte mini en maxi in je buik zitten!

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26
    8 eicellen dat klinkt goed! Ik duim ook voor goed nieuws maandag! Nu komt het wel dichtbij zeker hé?

@skatjuh
    ja je hebt ook wel gelijk hé, kon het alleen op dat moment even niet hebben. Maar ben nu weer vol goede moed.
    Lijkt me geweldig zo'n kloppend hartje!

11. skatjuh87

geeft niet hoor meis, kan me voorstellen dat veel dingen die gezegd worden dan fout zijn. Voel je niet schuldig, dis is hoe jij je voelt.

Als er iemand is die liever niet meer wil dat ik meepraat moeten jullie het zeggen hoor. Kan het goed begrijpen.
    Maar ik leef net zoveel met jullie mee als anders.

Veel liefs

12. P26

P26 Niet meer actief

Vanmiddag of house warming. Ik zie wel erg tegenop. Ik heb nog veel last van de punctie. En ik zit dan tussen 2 zwangeren, mogelijk nog een vriendin en tussen 3 kleintjes. Best wel confronterend. Ik begin het wel alsmaar moeilijker te vinden. We vertellen de vrienden nu niets over de ICSI ik wil ook wel eens iets voor mezelf houden. Ze hoeven niet te weten wanneer ik steeds ongesteld moet worden enz. Al die vragen steeds... Wij zijn steeds heel open geweest, dus nu wanneer ze er weer naar vragen ga ik ook aangeven dat ik het op het moment er even niet over wil hebben. Ik wil mijn hoofd ook wel eens bij andere dingen hebben.

Maar ehh Skatjuh, van mij mag je wel je positieve verhalen over je zwangerschap vertellen. En ik weet ook dat je ons allemaal steunt en begrip hebt voor ons allemaal.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Skatjuh, blijf toch gezellig. Het kan misschien soms zijn dat iemand het even niet kan hebben, maar daar moet jij nu niet voor weg gaan blijven.

P26, jij heb je punctie gehad. Mooie score! Fijn dat ze zomaar van IVF naar ICSI omturnen zodat je toch een betere kans maakt op slagen.
    Ik wens je veel kracht vanmiddag. Je bent niets verplicht aan hen te vertellen. Wij houden vanaf nu ook ons mond. Wel heel lastig, maar als het op natuurlijke wijze zou gebeuren staan ze ook niet naast het bed.;) Ik heb alleen mijn moeder nog verteld dat de brief onderweg is, maar dat we dan nog mogen wachten.

14. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @SKATJUH,
    Nee joh ben je gek, dat geeft juist hoop, een zwangere dame in ons midden.

@p26
    Tuurlijk mag je dat lekker voor jzelf houden. Gewoon aangeven hoor! Er zijn toch zat andere onderwerpen om over t epraten.

Hoe voelde dat eigelijk die punctie?

Groetjes Vriesje

15. P26

P26 Niet meer actief

Van de puctie zelf heb ik helemaal niks meegekregen. Ik heb een roesje gekregen. Ik weet alleen dat ze met spul toediende en ik moest gaan liggen, daarna werd ik wakker en werd ik ondersteund om van de behandeltafel te lopen naar een ander kamertje om bij te komen.
    Ik heb daar ook pijnstilling gekregen.
    Maar bij thuiskomst en ook vandaag nog erg veel last van de buik wat logisch is natuurlijk. Eerst dacht ik dat ik vandaag wel kon werken, maar ik kon vannacht nog geeneens op mijn zij slapen. Alleen maar op de rug.

16. rozalie

rozalie Niet meer actief

Hallo Damens,

Ik ben vluchtig mee aan het lezen.
    Ben nog al druk in de weer met mijn vader die in het zieken huis ligt.Hier een kort verslag.

Heb vorig weekend een ei gehad volgens de gyn en we hebben flink geklust.Maar helaas was dinsdag ongi.Ik moet dinsdag bloed priken en krijg woensdag de uitslag.Ben onder tussen ook bij een natuurgeneeskundige geweest die zegt dat er een blokade is tussen mijn nier en lever en alle afvalstoffen via de baarmoeder er uit komen.van daar de veel ongi.zit nu ook aan de pillen.

@P26.Ik zal heel hard voor je duimen.
    En natuurlijk ook voor de rest.

Rozalie

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Rozalie, gaat het beter met je vader?
    Als die pillen jou kunnen helpen is dat natuurlijk geweldig. Hoe lang moet je ze innemen?

P26, dus geen werk? Nu even aan jezelf denken. Hopelijk gaat het vannacht beter.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ik hoop dat iedereen een goed weekend heeft gehad.

@ P26, we gaan heel hard duimen deze maand

@ Skatjuh, gelukkig gaan de weken heel snel voorbij. Ik ben ongesteld geworden. Ik ga straks bellen voor mijn volgende echo. ik hoop dat die er beter uitziet.

@ rozalie, balen meid, dat je ongesteld ben geworden

Hoe is het met de rest van de meiden?

Liefs

19. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hoest hier...P26 ik duim voor goed nieuws vandaag!

@hier: Ik kan amper wat eten of ik heb t idee dat ik veel te veel gegeten heb......net schaaltje yoghurt met fruit op en heb t idee dat alles eruit gaat komen........verder hier allemaal wel goed!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, wat jammer van je ongi. Heb je al gebeld?

Charmed, ondanks het amper kunnen eten nog even wachten en wachten. Succes deze laatste week!

Deel Deze Pagina