Mini en maxizitten nu lekker warm. Hopen dat ze graag bij me willen blijven. Ik heb ook een foto meegekregen van de twee cellen. Als het raak is, dan komt deze in een mooi album.
hey meiden, ik heb vanmiddag mijn echo gehad en dit was echt super. We hebben het hartje gezien en GEHOORD, werkelijk het mooiste geluid wat er bestaat. Ik ben wel iets achteruit gezet in tijd maar dit had ik wel verwacht, ben 6 oktober uitgerekend. Zal morgen even een afspraak gaan maken bij de vk. Veel liefs
@ Nbroen.. Gefeliciteerd! @ p26.. Ik hoop ook dat mini en maxi blijven zitten.. @ Timon.. Hoe gaat het bij jou al iets over de icsi gehoord.? @ Angelica.. Hoe gaat het bij jou.? Ik ben zondag ongesteld geworden. Ik wist al dat februari niks zou worden.. Ik had mn eisprong 3 dagen later dan normaal.. Hopelijk deze maand meer geluk..
P26, hou ze vast! Skatjuh, wat gaaf!!!!! Zo onwerkelijk om het hartje te horen. Muppetje, jammer dat je ongi bent geworden. Hier nog geen oproep ontvangen.
Skatjuh fijn te horen dat de echo zo goed en fijn was lijkt me supergaaf hartje horen @ hier ik word echt gek van mezelf, mijn lijf vertoont allerlei symptoompjes en ik merk dat ik mezelf erop betrap dat ik er al bijna in geloof.... Terwijl die symptoompjes ook van de pillen kunnen zijn. Ben zo bang om dit weekend weer een genadeslag in mijn gezicht te krijgen hierdoor maar tis zo moelijk om jezelf af te sluiten..... Sorry hoor maar t moest er ff uit.
Fijn om te horen meid...ja dat is het mooiste geluid van de wereld... Tot het moment dat die kleine is geboren en je hem of haar voor het eerst hoort huilen
Hihihi is wel een goed idee Gelukkig heb ik jullie hier das ook een vorm van boksbal hihihi Ik hoop ook echt dat t deze keer raak mag zijn, maar ja dat gun ik iedereen hier! Het zou zo mooi zijn als we ons topic kunnen verplaatsen naar "dames die langer bezig zijn dan 1 jaar en nu eindelijk zwanger!"
Die boksbal is een goed tip, heb ik van manlief gekregen. En dat gaat echt super hihi Heerlijk frustraties wegrammen!!! @ P26, hou ze goed vast! Ik ga heel hard voor je duimen! @ Skatjuh, wat heerlijk meid! Gefeliciteerd met je goede echo!
He meiden, mijn baarmoeder zag er mooi uit. mijn linker eierstok heeft een hele kleine cyste van 22 mm, maar rechter eierstok was nog gezwollen en daar zaten nog 3 cysten. Deze maand ook geen IUI. Ik moet bij mijn volgende cyclus weer terugkomen op dag 4, dan hopen ze dat de rechter kant ook geslonken is. Deze maand mogen we het wel zelf proberen, ik zie het als een maand rust nemen. Ik baal wel hoor. @ skatjuh, wat geweldig, heb je nog last van kwaaltjes? @ Timon, balen dat je nog geen oproep hebt binnen gekregen. Ik ga zo mijn nichtje ophalen en de stad in. Ik heb lekker vrij genomen vandaag. Fijne dag allemaal
Jawel!! Vanmiddag lag 'ie op de mat! Op 18 maart in de ochtend worden we verwacht! Zooooooo spannend, want is er eindelijk weer beweging.
Begin nu ook voorzichtig aan het idee te wennen hoor...maar zaterdag toch nog even een extra testje voor ik de gyn ga bellen.. Het is natuurlijk pas heel erg pril en het is al zo vaak mis gegaan
Timon 18 maart spannend hoor. Ik hoop dat het snel zover is. En dat jullie van hieruit mooi door kunnen. Nbroen ik snap dat je nog even wilt wachten. Angelica het is toch niet meer dan logisch dat je nu baalt. En hoe is het verder met de anderen? Ik ben vandaag weer aan het werk geweest, maar ik voelde mijn buik en rug toch nog wel. Ik moest het vanmiddag en vanavond weer kalm aandoen. Morgenochtend weer aan het werk. Straks maar weer lekker in bad. Het is zo'n raar gevoel dat ik nu 2 embryoos in mijn buik heb, maar dat ik totaal geen zicht heb op hoe en of ze zich verder ontwikkelen en nestelen.
Als je straks in bad ligt kun je een beeld gaan vormen hoe dat proces gaat. Zie het voor je en moedig ze aan.