Dat is inderdaad een leuk plannetje hihi! Maar zou hij zo lang kunnen wachten? Zou hij niet bellen zodra daar de mogelijkheid voor is? Of jijzelf misschien wel?
ben ik ook weer even sorry dames! @ charmed knorrie. k*t zeg! sterkte met de ongi pijnen! ga je nu verder met de Utrogestan @26 Nee hoor ben je gek. We zijn hier allemaal voor je aan het duimen! hoe laat kan je bellen? leuk plan! @skatjuh zo wat gaat dat snel zeg!
gek hoor, ik weet dat er niet op tijd is geklust. (3 dagen ervoor en als ei laat was dan zelfs 4) maar toch als die datum dichterbij komt dan krijg je toch ineens hoop. Ik hoop wel dat ik het een beetej snel wordt want dan is het disndag zo goed als over. Het schijnt niet uit te maken voor een echo maar het lijkt me toch niet echt prettig Groetjes vriesje
Hallo dames, ik ben nu ondertussen ook al een poosje bezig en sinds januari loop ik bij de gynacoloog. Daar werd duidelijk dat ik niet altijd een eisprong heb. Ben vanaf februari aan de clomid. Druk aan het klussen geweest en hoop op een succes. Ben al een jaar en 3 maanden bezig.
Yep aankomende maand nog een maandje zelf proberen met de utrogestan en mocht t dan weer niet raak zijn dan moeten we terug naar de FA om verdere stappen te gaan ondernemen....ik hoop toch echt dat dat niet nodig gaat zijn.
Mijn krampen zijn nu eindelijk weg heb mezelf voornamelijk verdoofd vandaag met de naproxen en mezelf volgepropt met chocola...een kruik maken was al te veel moeite vandaag.
Hey meis ik hoop echt dat je plannetje door kan gaan ben heel hard voor je aan het duimen! Dikke knuf
Ik heb gebeld. Uitslag HCG: 3 Progesteron: 67.2 Ik moet nu doorgaan met de progestron en volgende week mag ik een thuistest doen. Het kan alsnog 2 kanten opgaan. AAAGGGHHH Nu weet ik nog niets.
Oh wat spannend zeg!!!!!!!!!!!!!!!! Maar goed kan me voorstellen dat je liever gelijk duidelijkheid had gekregen! Maar volgende week ga jij gewoon een mooie positest thuis in handen houden daar ga ik voor duimen! ***Dus mini en maxi (of in elk geval een van de twee) luister goed: BLIJF ZITTEN EN GROEI!!!!!!!!!!!!!!!! Jullie mama wil jullie graag ontmoeten***
Met z'n allen nog een week blijven duimen. Misschien kan ik volgende week een verassing op het kussen van mijn man leggen.