volgende week donderdag doe ik een thuistest. PBA welkom en ik hoop dat jullie spoedig het geluk mogen vinden hiermee
ja goed hoor en met jou? Ik ga met een paar minuten weer aan het werk. Gelukkig mijn laatste avonddienst. Morgen vrij en dan vanaf zondag weer aan het werk.
@ p26, wat ongelooflijk spannend meis, er is nu nog een kans in ieder geval en die kans grijpen mini en maxi zeker weten. Donderdag zit ik achter zp zodra ik de kans krijg. @ PBA, helaas welkom hier, we begrijpen hier allemaal erg goed hoe je je voelt. @ timon, zelfs de lage lukt niet meer hihi. Mijn benen worden erg snel moe. Maar na 3 maanden ga ik weer hoogspringen hahaha Veel liefs
Hoe gaat het met de dames. Nu op verjaardagsvisite gezellig hoor tussen allemaal kleine kinderen. Ik heb geen zin in vandaag ben een beetje emotioneel.
hey hey hier nog emotionele muts....gister etentje gehad ter ere van het 35 jarig huwelijk van mij schoonouders...heel gezellig lekker gegeten, maar op dat soort momenten komt t altijd wel ff hard aan dat bij ons t stichten van een gezinnetje nog niet wil lukken. Pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Dag dames, ja hier ook hoor. Zaterdag cursus gehad. Ik doe SPH. Ging over de verschillende levensfases prenataal- 12 jaar. pffffffff Hoe staat het ermee vandaag?
He Meiden, ik had gisteren ook zo een dag. Had een etentje met 2 zwangere vrouwen. Met mij gaat het goed, het is weer maandag he Vriesje, ik hoop dat goed nieuws gaat brengen
lief van jullie!~ Heb er zelf alweer vrede mee gelukkig. Scheelt ook dat we morgen die afspraak hebben. Geen idee wat me te wachten staat. Ben best een beetje zenuwachtig!