dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

We kunnen/willen het huis kopen, alleen we willen er met een aannemer gaan kijken (kennis van ons). Ik wil weten wat het allemaal gaat kosten om te verbouwen.

P26 hoe gaat het?

Liefs

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Wauw Angelicia, wat spannend!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zo leuk huizen bekijken haha

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon.
    Fijn dank je voor alle info! Ben nog een beetje een leek op dat gebied. Nog een klein vraagje. Die aantallen zijn dat bewegende?

Ja zo'n traject bestaat vooral uit wachten wachten wachten heb ik al door. Red je het een beetje? Spannen hoor nog twee weken.

Groetjes vriesje

5. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica leuk hé huizen kijken. Goed dat jullie iemand anders er naar laten kijken. Wanneer gaat dat gebeuren?

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    of bedoelde je het cynisch?

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat mijn man al een afspraak heeft gemaakt, die kan wat makkelijker weg van werk. we zijn echt verliefd op het huis, maar het is afwachten of er geen verborgen gebreken zijn.

wat ik ook helemaal vergeten was, is dat we uitslag krijgen van de chromosonentest (11 maart). Ze hebben in dec geprikt. Wat gaat de tijd als hier eenmaal inzit ook toch wel snel. Al voelt het niet zo

8. P26

P26 Niet meer actief

11 maart schiet alweer op.
    Spannend he een huis kopen en opknappen enz.

Hier nog niet echt ongesteld. Nog steeds minimaal bruinverlies. Met mijn man afgesproken dat we zaterdag weer testen. Is hij negatief dan stop ik met de utrogestan hormonen.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    p26. ja heel leuk. Ik hoop dat je 2 streepjes ziet as zaterdag

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ p26, wat ongelooflijk balen meis. Toch blijf ik hopen dat het goed zal gaan.

@ angelica, wat spannend he, je eerste huisje kopen. Ik heb in 2008 mijn eerste huis gekocht ( woon ik nog steeds ) en vond het enorm leuk. Maar heb ook wel hulp ingeroepen van mensen die het kennen. Vooral het bieden is erg spannend hihi. Geniet er lekker van

Veel liefs

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ P26, balen die onzekerheid. Ik blijf duimen dat ongi niet doorzet en dat je zaterdag een positieve test hebt. Wat frustrerend op deze manier :(

@ Skatjuh, bijna echo! Leuk en spannend meid!

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Deze aantallen zijn na opwerking en dus bruikbaar. Anders hoeven ze dit toch niet te noemen?

Binnen een jaar kun je erg bij de hand worden door al die termen enzo.;)

Binnen 2 weken hebben we de afspraak! Nog even... geen nagels bijten en mezelf dus bezig houden.

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, ik gun jullie zo 2 streepjes. Zou toch super zijn. Nog even volhouden en dan is het zaterdag.

Angelica, spannend om de uitslag te krijgen. Wij verwachtte niets en kregen toch iets (Mozaiek Klinefelter Sydroom) te horen. Hierdoor moesten we alsnog wachten op een arts, want anders waren we allang bezig met ICSI. Nu nog steeds wachten... *Timon soms een beetje moedeloos*

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    goedemorgen allemaal,

@p26, hoe gaat het vandaag?

@ Timon, Mijn arts wilde eigenlijk geen test doen, het is dat we tijdens onze eerste EUG te horen kregen, dat we bij de volgende EUG een chromosonen test zouden krijgen, omdat er tijdens de kijkoperatie geen afwijkingen waren gevonden.
    De reden waarom ze niet wilde testen is omdat we een miskraam hebben gehad en dat dat bij merendeel van de vrouwen voorkomt dus niet iets abnormaals is. Ik ben het toen gaan eisen. We zijn 3x zwanger geweest en we hebben alleen maar ellende gehad. Ik ga me van alles in mijn hoofd halen en als blijkt dat alles in orde is, hoef ik me daar ook geen zorgen om te maken. Het genieten van het zwanger raken en zwanger zijn raakt er op deze manier een beetje af.

Vannacht heb ik zo raar gedroomd. Ik was zwanger van een tweeling. Na een etentje bij mijn zus thuis, gingen we op de fiets naar huis. Voor mijn zus der huis beviel ik van mijn tweeling. Mijn man vertelde me na de bevalling dat onze tweeling niet leefde en dat hij ze voor de deur bij mijn zus heeft neergelegd. Daarna waren we de stad in gegaan om nieuwe kleren voor mij te kopen. Na het winkelen besloten we toch om terug te gaan en te gaan kijken. Wat bleek bij aankomst is dat mijn zus de tweeling in bad had gedaan en aangekleed. Ze leefde gewoon nog!!! Ik werd zeiknat wakker. Vage droom niet?

Alle 3 de keren dat ik zwanger was, droomde ik dat ik zwanger was.... zal dit iets te betekenen hebben?

15. P26

P26 Niet meer actief

wie weet, misschien wel. Ik hoop het echt voor je. En ook dat je dan wel een wolk van een baby op de wereld mag helpen.

Ik kom net van mijn werk, het bruinverlies wordt sinds gisterenavond wel heviger. Morgen ochtend testen en dan eventueel stoppen met de Uruzgan. Ik zal dan ook even bellen met het Barrahus over hoe nu verder. Ik wil eigenlijk wel gelijk door voor de volgende tp

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26, balen zeg. Ik hoopte dat je hetzelfde had als Skatjuh, had ook bruinverlies maar wel 2 mooie strepen.

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    P26, heb je ook cryo's?

18. P26

P26 Niet meer actief

ja we hebben nog 4 cryoos.

Ik begin nu ook wat rood bloed te zien nog niet zo helder dat ik het als dag 1 mag rekenen. Ik heb vanmiddag al niet meer hormonen toegedient. Het heeft toch geen zin. Morgenochtend maar eens even bellen over het hoe en wat. Ik wil eigenlijk wel gelijk door voor een volgende TP. Maar ja hoe gaat dat dan, moet ik ook weer aan de med enz?!

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja P26, het klinkt alsof je ongi echt door gaat zetten :(
    Ik weet niet of je meteen weer verder kunt, volgens mij moet je wel weer medicijnen. Maar ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige dus ik kan beter mijn mond houden eigenlijk.

20. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    P26 Dikke knuf voor jou meis!!! Balen hoor!!!

Deel Deze Pagina