Hoi meiden, hoe is jullie weekend geweest. Zaterdag ben ik naar een vriendin in het zuiden geweest, lekker zitten kletsen. Gisteren met een groep vrienden en kids gezellig bij elkaar gekomen en heerlijk chinees besteld. Ik had het gisteren voor het eerst niet moeilijk om met 2 zwangere vrouwen te zijn. Gaat gelukkig de goede kant op Liefs
He meiden, ik ben net begonnen met vloeien, het is veels te vroeg. Het is nog niet veel en anders ga ik het zkh maar weer bellen
@ angelica, wat erg meis en ook erg vreemd. Dit zou dan wel een erg korte cyclus zijn. Laat je wat weten als je het zh hebt gesproken. Liefs
Skatjuh, ik voelde me goed en ik was opgelucht, ik was echt overtuigd dat ik een normale cyclys zou hebben en nu vloei ik. Ik las op internet dat als je een cyste hebt een onregelmatige cyclus krijgt, dat maakt me ook zo onzeker. Ik vloei niet veel en het is bruin (sorry voor de details) wel de gewone ongikrampen. Is het verstandig om voor mijn eigen gemoedrust het zkh te bellen ook al vloei ik niet zoveel? Liefs
gewoon het zh opbellen meis. Voor je eigen gemoedsrust is alles goed. Dit is niet wat je verwacht had en daarom moet je er gewoon vragen over kunnen stellen. Ook al vloei je weinig, je vloeit wel
He Skatjuh, ik ga vanmiddag ook bellen. Hoe is het met jou? Zie je al wat? Hoe voel je je? Morgen heb je je termijn echo, spannend
HET IS NU OFFICIEEL, IK MAAK MEZELF HELEMAAL GEK!!!! ik las net ergens weer, dat dit een innestelingbloeding kan zijn................... Ik heb na mijn hormoonbehandeling nog geen ene normale cyclus gehad. We hebben wel veel geklust, kan het dan toch op maak ik mezelf helemaal gek????
lieve schat, probeer je een beetje rustig te houden. Bel gewoon vanmiddag het zh op en dan hoor je vanzelf wel wat. Het kan idd een innesteling zijn en daarop kan je toch ook gewoon hopen. Ik heb in het begin ook gevloeid zoals je weet. Hier gaat t erg goed, ben nog steeds wel moe maar begint gelukkig wat minder te worden. Ik begin al behoorlijk een buikje te krijgen. Ben al dik 6 cm gegroeid in omvang maar weet ook wel dat dat mijn darmen zijn. Toch voelt het wat echter. Morgen idd termijnecho en vind het weer net zo spannend als bij de eerste echo. Hopelijk is alles goed en al dat soort dingen. Liefs
Angelica, in jouw geval het ziekenhuis bellen. Het kan inderdaad een innesteling zijn. Overigens heb ik altijd bruinverlies zo'n 5 dagen voor ongi. Bij mij betekent het helemaal niks, maar ik heb het dan ook altijd.
ik had nu vanaf dinsdag bruinverlies. En zaterdag ben ik helder gaan vloeien. Ik vloei echt minimaal Dat het bij mij laat door heeft gezet kan door de progesteron komen. Wat betreft cysten bij een onregelmatige cyclus. Ik ben altijd onregelmatig, zelfs nog met hormoonbehandeling. En ik heb toch echt geen cystes. Vandaag gebeld met het Barrahus, Volgende week woensdag (dag 12) weer de eerste echo. Ook aangegeven dat ik erg weinig vloei, ik hoefde me hier geen zorgen over te maken. Ik hoef niet aan de medicijnen. Voor een terugplaatsting van de cryo's hanteren we mijn natuurlijke cyclus. Dit is wel zo prettig.
@angelica Wat een gekke droom. Nou hopen dat ie voorspellend is. Over dat zwanger zijn dan, niet over dat op de stoep achterlaten natuurlijk En wat een stress, heb je inmiddels al ziekehuis gebeld? @p26 Dikke knuffel voor jou. Ben benieuwd of je meteen verder mag. Of is alle hoop nog niet verloren? Want dan duim ik nog even! Ik lees nu net van niet. Wel fijn dat je snel terug mag komen.
He meiden, heb het zkh gebeld. ze denken dat dit een beginnende ongesteldheid is. Als het doorzet en helder bloed krijg, moet ik op dag 4 weer voor een echo. Blijf ik tot donderdag zo vloeien dan moet ik weer bellen. Dit kan komen doordat mijn cyclus vorige maand zo van slag was. We moeten vandaag maar weer afwachten, als ik ongesteld ben hoop ik dat het vandaag doorzet, dan kan vrijdag nog naar het zkh voor de echo en anders moet ik maandag PFFF Skatjuh, leuk hoor dat je nu wat ziet en het zijn waarschijnlijk je darmen, maar dat maakt niet uit Vriesje, Ik hoop het ook, hoe is het verder met jou? P26, dat is wel fijn hoor geen hormonen Saskia, wanneer begin jij dan met tellen van je nieuwe cyclus?
He meiden, het heeft doorgezet. Ik heb as vrijdag om 8.40 mijn echo Skatjuh hoe is het gegaan vandaag
ach lieverd wat jammer nou, maar wel fijn dat je nu in ieder geval zekerheid heb ( al was het natuurlijk niet waarop je hoopt ) Ik heb vanavond pas de echo he, om 20.15 dus moet nog even geduld hebben. Vind het allemaal heel erg spannend, ze zeggen als het nu goed is dat de kans op een miskraam flink verkleind is dus daar hoop ik op. Ik zal jullie vanavond op de hoogte houden. liefs
Skatjuh, echt spannend. Ik hoop dat je van je echo kunt genieten. EGO: Die onzerheid doet veel met je, nu heb ik duidelijkheid en dat vind ik wel prettig en ik ben blij, dat ik niet eerder ben gaan vloeien.
we hebben ons kindje weer gezien 2 armpjes en 2 beentjes, het kan al schoppen en zwaaide naar ons ( zo zag het er wel uit tenminste ) Het is nu ruim 3 centimeter groot en het hartje klopt heel goed. Over 2 weken weer n echo omdat nu het termijn niet heel goed te zien was.