dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angellica
    Eh bah, dat was niet de bedoeling. Ja soms weet je niet wat erger is, onzekerheid of slecht nieuws. wel fijn dat je weer snel verder kunt.

Hier gaat het goed hoor, baal alleen wel dat waarschijnlijk deze maand ook voorbij gaat. vriendlief moet donderdag zaad inleveren, maar donderdag is waarschijnlijk ook mijn eisprong. Nu hoop ik dat ik een late eisprong heb en wie weet dan donderdag nog een kans. Ben benieuwd naar de uitslagen 23 maart, hoop dat we dan gaan strarten met een behandeling.

Verder lekker genieten van het zonnetje. Alleen heeft hij zich hier nog even verstopt!

@skatjuh,

Wat gaaf al een mini mensjes dus. leuk dat je snel nog een echo krijgt. Hoe veel je je verder?

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden. ik ben echt superblij met de mooie echo. En inderdaad over 2 weken kunnen we weer even lekker kijken :D
    Dan gaat mijn mams lekker mee, dus dubbel zo leuk.
    Ik heb wel een paar foto`s meegekregen, zal proberen die vanavond even in te scannen. Ze zijn niet superduidelijk omdat het kindje steeds bewoog maar je kan wel de boven en onderkant zien haha.

Liefs

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vriesje, ik hoop ook voor je dat je een late eisprong hebt.
    Ik duim voor goed nieuws.

Skatjuh, ik kijk naar je foto's uit. Ben zo dolgelukkig voor je. Geniet ervan

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè Angelica, wat vervelend die onzekerheid! Gelukkig krijg je vrijdag de echo. Ik hoop echt dat het eindelijk is afgelopen is bij je, ze moeten jullie wel hebben zeg :(
    Ik begin met tellen zodra er helder bloed is. Het bruinverlies hoort nog niet bij mijn menstruatie. Als het doorzet is het echt helder bloed en ook echt een maandverbandje vol na een paar uur. Dat bruinverlies is misschien hooguit een half inlegkruisje per dag.

Skatjuh, wat fijn dat het zo goed gaat! Lijkt me echt leuk, zo'n echo :)

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hallo Saskia gelukkig gaat vrijdag mijn man mee. Ik klap dicht als ik weer hoor dat het deze maand weer niet gaat gebeuren.
    Gisteravond werd het bruin bloed rood.

Hoe gaat het verder met jou?

By the way, ik heb net een bod gedaan op een huis, dus nu afwachten....

Liefs

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Een bod gedaan, wat spannend! Ik ga heel hard duimen.
    Ik hoop ook dat je vrijdag goed nieuws krijgt, zou tijd worden meid!

Met mij gaat het goed. Ik hou mijn gemak tot juli. Zwanger worden even op een zeer laag pitje staan. Rust in mijn lijf/hoofd. Ben er echt even aan toe.

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he Sas, ja heel spannend. Ik hoop dat hij vanmiddag terug belt.

Zalig die rust in je hoofd, ik heb dat 2 wk in een maand:D. In het begin baal ik in de laatste week zit ik in de stress HAHAHAHA

8. skatjuh87

wat een verhalen al weer.
    @ Angelica, ik weet hoe het is om een huis te kopen. Echt superspannend maar ook erg leuk. Het staat mij allemaal nog goed bij en toch wonen we hier alweer 1.5 jaar. Ik ben benieuwd.

@ saskia. knap dat je het zo goed los kan laten ( al begrijp ik wel dat je er vast aan zal denken )

@ vriesje, wat balen dat deze maand over zal gaan. Ik duim voor een late ei.

Ik weet ik heb nu makkelijk praten maar ik duim zo voor iedereen. Het is jullie allemaal zo ongelooflijk gegund.

Ik voel me gelukkig nog steeds heel goed. hopelijk blijf ik zoveel geluk houden en passeert de misselijkheid me. De vermoeidheid is er wel nog steeds maar dat word wel minder ondertussen. Sommige dagen zijn ook gewoon drukker dan de andere.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Meiden,

Ik heb positief nieuws

1) Huis gekocht
    2) chromosonen helemaal in orde
    3) mag vanavond beginnen met puregon, cystes zijn weg!!!!!!!!!

Hoe is het met iedereen

10. P26

P26 Niet meer actief

Angelica. gefeliciteerd met alles. Echt geweldig nieuws. Wat voor soort woning heb je gekocht?

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26 een eensgezinswoning, 3 lagen 4 slaapkamer. Tuin op het zuiden.

12. P26

P26 Niet meer actief

Oh lekker dat klinkt niet verkeerd.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nu alleen nog de lege kamers vullen :D

Hoe is het verder metjou?

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hè, eindelijk eens een lucky day! Gefelicitieerd :)

15. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @dat is 3 dubbel goed nieuws! gefeliciteerd!

Hier gaathet goed hoor! wel druk met de studie, maar ik weet waar ik het voor doen. Deze week kort weekend, morgen naar school.

@ ei
    snap er niks van ben dinsdag begonnen met digi ovu. tot gisteravond was deze nog stees negatief. Geen blij gezichtjes dus. Ik heb gister de testen naast elkaar gelegd en de streep van gister is lichter als die van eergister. Is gek toch? Nu ik het zo terug kijkt lijkt het wel of ik om de maand een eisprong heb.
    Vorige maand heb ik hem gevonden maar die maand daarvoor niet. De 2 maanden daarvoor heb ik niet getest, dus daarvan weet ik het niet meer.
    Of wordt ik nu paranoide? Help!

Groetjes vriesje

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vriesje, het zou kunnen dat je de LH piek gemist hebt. Die piek schijnt er maar enkele uren te zijn en daar kun je naast testen. Het schijnt dat ze bij een IUI ook altijd aanraden om 2x per dag te testen om te voorkomen dat je je piek mist.
    Ik heb ook wel eens een maand geen positieve ovulatietesten maar door middel van tempen kwam ik er achter dat ik wel degelijk een eisprong had.

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    aha vandaar, nu ben ik een beetje gerustgesteld.
    Wel gek dan dan ik vorige cyclus 2 dagen achter elkaar positief testen.......

Ik ga het maar lekker laten en vanovond nog een poging wagen. Wie weet en anders waarschijnlijk iui volgende maand! Komt geod, ga nu lekker naar huis en nog even aan de studie.
    Jullie fijn weekend dames!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    GAAF nieuws!!! Van harte met dit mooie nieuws.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Hoi Vriesje,

Bij mij werkte die ovulatietesten niet. Ook niet van het zkh. Ik temp en daar zie ik het aan.

Liefs

20. skatjuh87

Deel Deze Pagina