Heej meiden.., Ik heb een hele tijd nis van me laten horen ben erg druk geweest met een verbouwing en heel weinig achter de comp gezeten. Ik heb heel wat pagina's moeten lezen. @ Timon, hoe is het gister gegaan? @ Angelica, super dat de cystes weg zn en dat je weer voor de iui mag. Enne feli met het huis klinkt errug goed! @ p26, erg k*t dat mini en maxi niet zn gebleven. Ik zag dat je bij barrahus onder behandeling bent ik hoor dat altijd hele positieve verhalen over. @ Suikerboon, hoe gaat het met je en met je cyclus alle duidelijkheid of nog steeds in de onzekerheid?
@ Renieta, ik hou jullie op de hoogte Muppetje, ja klinkt goed he, maar hoe is het met jou. 1 dag overtijd????
@mupettje, nog steeds onzekerheid. ik denk dat ik gisteren moest ongesteld zijn, maar nog steeds niks. of jawel, borsten als waterbalonnen en veel maagzuur en natuurlijk een negatieve test vanmorgen. Maar ik blijf positief !!!
@ Angelica, Wanneer hebben jullie de overdracht van het huis.? Ik snap helemaal niks meer van mn cyclus.. normaal voelde ik mn eisprong altijd sinds ik clomid gebruik en was dat altijd op cd 16 maar vorige cyclus was het ineens cd 19 en deze cyclus heb ik hem helemaal niet meer gevoeld. En mn cyclus wordt steeds met 2 dagen verlengd dus ik denk dat ik vanaf morgen een dag overtijd ben. @ Suikerboon, die onzekerheid dat is zo balen altijd. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
ik ben het eigenlijk al gewoon om een negatieve test te hebben. maar deze ronde voel ik me anders. en ik heb nog 9 testen over haha!
He meiden, ik heb as zondag iui alleen links was mooi groot bijna 18 mm. rechts zijn ze klein gebleven. Vind het best eng, omdat links geen eileider heb. volgens de arts valt het eitje in de baarmoeder en mijn rechter eileider zuigt het op................. ik weet het niet hoor................
Dit heb ik in mijn eigen boekje geschreven ik moet zeggen dat dit ergens wel oplucht. Samen bouwen aan onze toekomst Dat is waar wij voor staan Wij zijn harde werkers En we weten dat het niet altijd makkelijk zal gaan De laatste tijd veel tranen van mij Bang dat ik je niet kan geven Een hij of een zij Maar ik weet ook, dat hoe het ook allemaal komt Wij samen zijn Wij er samen voor gaan Wij bouwen aan onze toekomst Dit voor een mooi bestaan Dit is waar wij achter staan
Ik ben er wel!!! Gisteren eindelijk de intake gehad. We hadden een hele aardige arts die het één en ander heeft uitgelegd. Helaas in april beginnen met de pil. Ik zal decapeptyl en gonal-f gaan spuiten. Ik krijg ook een uitgangsecho. Manlief was flink met zijn oren aan het klapperen. Omdat mijn eerste fm op Hemelvaart zal vallen zal mijn man het een keer meemaken. Da's wel leuk. Suikerboontje, wat jammer dat je nog geen dubbele streep heb gekregen. Ik duim voor toch die dubbele streep. Angelica, wat spannend zondag. Apart verhaal... hopelijk werkt het niet zo! P26, wat een mooi gedicht.
Goeiemorgen meiden, pff het rommelt in me onderbuik... ben toch benieuwd of ik dit weekend ongesteld word, dan zou ik eindelijk eens binnen de 3 tot 5 dagen ongesteld worden. Afgelopen woensdag heb ik de laatste tabletten provera gehad.