Dag Dames, even ego bericht Net terug van het ziekhuis. Zaad was helaas niet beter. Hoeveelheid was van 16 naar 12 miljoen. En de beweegelijkheid van 5 naar 3 %. Volgens de gyn is het een grens geval en weet ze niet of er na bewerking wel genoeg overbleeft voor iui. Ze heeft nu een proef iui zonder medicatie voorgesteld om te kijken wat er na bewerking overblijft. Als dat onder de 2 miljoen is gaat ze ons aanmelden voor ivf en is het boven de 2 miljoen gaat ze verder met iui. Dan krijg ik wel een hsg. Ze doet niet meteen een hsg omdat ze dat zonde zou vinden, mochten we toch door gaan voor ivf. Geen goed nieuws dus maar ook niet heel erg slecht. Weet even niet wat ik ervan moet vinden. Ik hoop natuurlijk dat het met iui gaat lukken, maar aan de andere kant heb ik natuurlijk het doemsenario in mijn hoofd dat als iui niet lukt ik dan ook nog 6 maanden op de wachtlijst moet voor ivf. Dan ben je zo maar een jaar verder. Maar jah, dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen! Maar voor nu maar even vanuit gaan dat het met iui gaat lukken! Gaat dan ineens wel weer snel! Mag volgende week voor een intake en al eventueel een echo. Echo is nog niet zeker, omdat ik natuurlijk nu nog niet zeker weet hoe mijn cyclus loopt. Maar als het goed is kan het op de zelfde dag. Sorry dames, moest het even kwijt. Ik lees vanavond even bij. groetjes
jeetje, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen. KLOTE ZEG Ik hoop dat je volgende week meer info krijgt en niet hoeft te wachten Liefs
Jeetje Vriesje dit voelt wel weer als een domper. Ik hoop voor jullie dat jullie wel voor de IUI kunnen gaan. Houd er wel rekening mee dat de meesten na ongeveer 5 a 6 behandelingen zwanger raken. Dit ook omdat ze telkens weer verder kunnen zien wat jouw lijf doet. Maar natuurlijk hoop ik voor jullie dat alles snel en positief verloopt
Begrijpelijk dat dit een flinke domper is. Hoeveel goede zaadcellen blijven over na bewerking? Dat is toch het belangrijkste om te weten? Zeker omdat IUI wordt gedaan als de goede zaadcellen tussen 10 en 1 miljoen zijn. Wat als IUI niet mogelijk is? Gelijk door naar IVF/ICSI?
Logisch dat je emmertje een keer vol is. Vooral als je zulk oneerlijk en onbegrijpelijk nieuws hoort. Waarom zij weer terwijl het niet kan en jij nog steeds niet?
P26, fm klinkt goed! Gisteren het recept met al die medicijnen ingeleverd om morgen op te halen. Vandaag haalde manlief zijn medicijnen halen en kreeg het grote deel van mijn medicijnen mee. Morgen het laatste beetje ophalen. De koelkast ligt niet zo vol als ik weleens heb gelezen. Over ong. 2 weken beginnen met de pil. Aftellen tot het starten met ICSI is begonnen.
Hey meiden hier even een berichtje van mij. Ik mocht vanochtend testen en had twee vette strepen dus volgens mij mag ik zeggen dat ik zwanger ben.......ben helemaal aan het shaken!
Zo ik dacht ga even bijlezen......... Wauw GEFELICITEERD! Wat een ontzettend gaaf nieuws! Dus toch met zijn 3en naar de states @p26 ja dat heb ik ook gehoord, ook omdat ze nou niet echt posi was over de uitslag. Ben zo bang dat we straks voor niets weer een half jaar verder zijn. @Timon Ben inderdaad erg benieuwd wat er over blijft. Gelukkig duurt dat niet zo lang. Volgende week woensdag 3e cyclus dag echo en dan als het goed is ruim een week later eerste iui. als blijkt dat het na bewerken onder de 2 miljoen is dan stuurt ze ons door. Ons ziekehuis doet geen ivf. Voor nu ga er maar gewoon vanuit dat de iui gaat lukken anders wordt gek. Mocht het niet lukken zien we dan wel weer. Groetjes, Vriesje
Charmedknorrie van harte. Het is je echt gegund. Ik had vanochtend een positieve ovulatie test. Gebeld met de kliniek. Ik heb pregnyl gespoten en morgen had ik al een afspraak staan. Ik ben nu alleen wel benieuwd wanneer de TP zal plaatsvinden. Ik hoop toch nog op vrijdag. Maar het zal wel zaterdag kunnen worden.
zeg, hebben jullie ook het gevoel dat je banner maar niet opschiet pffff 13 dagen voor het testen lijkt zo lang
hey meiden, hier gaat t super. Gister weer n echo gehad en t kindje was weer zo mooi. we konden de vingertjes al tellen. echt heel leuk om te zien. De 12 weken zijn voorbij dus ik denk dat we echt papa en mama worden in de herfst :S eigenlijk doodeng
jeetje zeg, zijn de 12 weken nu alweer voorbij. Van harte en dat jullie een mooi herfstkindje mogen krijgen.