dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb pijnstilling gekregen van de gyn en dat moet ik een uur van te voren innemen.

2. P26

P26 Niet meer actief

fantastisch

3. skatjuh87

trouwens even n vraagje, ik ben gister eind van de middag ongesteld geworden. Toen wast wel behoorlijk heftig, maar vervolgens dus niet meer
    ( FF goor praatje )
    Ik draag altijd tampons en ging vanmorgen naar de wc, normaal gesproken zit t dan helemaal vol. Nu wast voornamelijk nog wit met een aantal donkerbruine stolsels eraan. Ik ging net naar de wc en had mijn tampon al te lang in, normaal is 4 uur en nu bijna 5. Normaal gesproken lek ik dan door maar weer hetzelfde als vanmorgen. Alleen een paar stolsels en verder niks. Ik heb ook geen buikpijn meer terwijl ik dit normaal egt dagenlang heb. Kent iemand dit?

4. P26

P26 Niet meer actief

ik heb ook periodes dat ik bijna niet vloei. De maand erop lijkt het dan wel eens dubbelop te gaan. Geen zorgen over maken.

5. skatjuh87

k maak me er ook geen zorgen over hoor, vroeg het me gewoon af. Ik weet niet precies hoe het komt maar ik ben er wat rustiger mee geworden, heb nu ook geen traan gelaten toen ik ongesteld werd. Ik denk dat ik gewoon op t moment zoveel aan m`n hoofd heb dat dit niet het ergste is. Klinkt heel raar uit mijn mond ( of nou ja vingers hihi )

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    skatjuh wat raar, hoe voel je je?

7. skatjuh87

ik voel me prima verder, op een beetje hoofdpijn na. Maar dat zal wel door de stress komen. Ik voel me alleen niet ongesteld op t moment, mijn buik doet geen pijn en mijn rug is niet erger dan normaal. Eigenlijk egt heerlijk hihi, maar tog vreemd

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wel vaag hoor! Gelukkig heb je er niet veel last van.

Ik had wel last van die puregon, ik heb rode plekken in mijn gezicht.

Ik moest van de week lachen om de berichten over de leeftijden. Ik ben 30 en mijn man 31 (bijna 32) PFF voel me oud:(

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    oh spannend een hsg

ze hebben meteen een uitstrijkje gedaan. Inwendige echo is pas bij de uitslagenafspraak.

Oud? hou op hoor!
    Ik had altijd zijn droom dat ik voor mijn 30 al 4 kinderen zou hebben. gaat niet meer lukken helaas haha

10. P26

P26 Niet meer actief

ik riep voor mijn 26e wil ik graag de eerste. Ik ben nu bijna 27 en nog steeds geen kind of zwanger geweest.

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja je blijft ze bijstellen hé die dromen. Ik ga nu voor zwanger voor mijn 30ste.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat zijn jullie jong!:$:p Ik ben 34 en mijn man is 39.;) Moet er wel bij zeggen dat onze kinderwens pas in 2007 is beginnen te kriebelen. Eerder moest je echt niet bij ons aankomen.

Skatjuh, zou je misschien, heel misschien, zwanger kunnen zijn? Ik noem maar wat.:)

De gyn. heeft gebeld. Ze heeft groen licht gegeven voor de ICSI, zonder PGD. Nu is het afwachten wanneer we een oproep krijgen. Oooo, hopelijk heel snel. *duim duim duim*
    We hebben besloten om na vandaag niets meer aan de mensen om ons heen, die hiervan af weten, te vertellen. Dan is het straks voor iedereen een verrassing als het raak is.

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ik was 28 toen we echt bezig waren, bijna 3 jaar geleden.

Ik vind de tijd wel snel gaan, mijn vriendin is bijna 27 weken zwanger en mijn zus 16 wk (de rest die zwanger zijn hou ik niet meer bij:x). Voor mijn gevoel duren de dagen zo lang, dan heb ik het alleen maar over wanneer we kunnen testen.

Timon, wij hebben ook besloten om al die behandelingen voor ons te houden. In het begin was het prettig zodat je je verdriet kunt delen. Nu krijg alleen maar de vragen of ik al ongesteld geworden ben.
    We krijgen nu ook heel veel raad :( nu we gisteren te horen hebben gekregen dat we deze maand geen IUI krijgen. 7 eicellen dat is toch heel positief dat dat wel goed zit, ik moet wel positief proberen te kijken. We doen dat ook wel, maar ze snappen niet dat elke maand voor ons 1 te veel is.

Op mijn werk heb ik ook gelogen. Ze denken dat ik nog dat ik nog last van vocht heb en we een pauze moeten inlassen. Gelukkig zit mijn manager in Amerika.

Voor mijn gevoel is het zwanger raken niet echt meer van ons 2. We hebben ook besloten, dat als het zover mag zijn, de eerste 12 wk aan niemand iets vertellen. Dat geeft mij heel veel onrust als ze elke keer vragen of het nu wel goed zit.

Sorry voor mijn lange berichtje

Skatjuh, hoe gaat het met jou?

Timon, ik hoop dat je snel aan de beurt bent

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik wilde altijd kinderen rond mijn 25ste, daarna ging het bijstellen naar 30 en nu is het 35 geworden

15. skatjuh87

hey dames, hier gaat t nog steeds tzelfde. Er was gisteravond helemaal geen bloed te bekennen. Heb wel es gehad dat t minder erg was maar zoals nu ken ik niet. Als dit aan blijft houden gooi ik er van de week toch maar ff n testje tegen aan. T lijkt me alleen stug.

Ik heb altijd gezegd dat ik op mijn 23ste mijn eerste wou hebben, ben uiteindelijk eerder begonnen maar het is nog mogelijk. Voor mijn 23ste lukt niet eens meer hihi.

16. P26

P26 Niet meer actief

het is toch wat he allemaal. Maar niet aan de leeftijden denken.

Skatjuh ik hoop dat het dan toch een postieve test wordt. We kunnen allemaal wel wat positiefs gebruiken.

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Dat is goed nieuws. Ik duim voor je dat je snel een oproep krijgt. Hoe lang duurt dat gemiddeld? weet je dat?
    Ik zou het idd ook stil houden.

@Angelica
    Ja lang duurt het hé. Elke maand is er 1 teveel. Mensen houden daar toch geen rekening mee. Het is al erg genoeg als het niet gelukt is, als je dat dan ook nog aan iedereen moet gaan vertellen. Hoop ook voor jou dat het snel raak is!

Ja Skatjuh, al onze hoop is op jouw gevestigd, voel je de druk ;)

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Heb trouwens een kruidvat 2voor 5 gedaan. En weet nu zeker dat deze ook indrooglijntjes hebben! was ruim buiten de tijd, maar het staat zo leuk hé 2 streepjes. Nu wachten tot de temperatuur omlaag gaat.

19. skatjuh87

ik voel de druk zeker hihi, maar ik ga er niet vanuit hoor. Meestal betekent vloeien niet veel goeds maar ja dat is gewoon gestopt nu. Heb alleen nog een tampon in voor de zekerheid.
    Misschien ga ik morgenochtend wel ff testen. Zou dan op dag 35 zitten, de bloeding niet meegeteld.

20. skatjuh87

alleen ff vraagje. Ik moet vanavond beginnen met Clomid. Als morgen de test wel positief is, is dat dan erg?

Deel Deze Pagina