Het is goed gegaan vandaag. Er zijn er 2 teruggeplaatst. 1van 3 cellen en 1 van 7 cellen. Er werd ons verteld dat het goed was. 5 april mag ik bloed laten prikken.
@p26 dat klinkt goed! Nu dat vresenlijke wachten veel sterkte en succes natuurlijk! Mij baas laat ook nu ook wel hints vallen dat hij toch vervelend begint te vinden. Vorige keer moest ik midden op de dag en zij hij iets van: vervelend voor je, nu kost het je zoveel tijd om heen en weer te reizen. ja hoor vervelend voor mij. Kan me der niet zo druk op maken, tis voor een goed doel! en kan me op dit moment toch niet zo concentreren.
Had net overigens een paar druppels bloed, dus ongi zit eraan te komen. hoop dat het nog even wacht dan zit ik ten tijde van de intake op dag drie en krijg ik meteen een echo. Ik weet niet of het erg is dat dan op dag 4 of 5 zit. Zou je dan een maand moeten wachten?
@ Vriesje, balen dat de tweede zaadtest slechter was Ik ga heel hard voor je duimen dat IUI mogelijk is! @ CharmedKnorrie, wauw meis... GEWELDIG, van harte gefeliciteerd!!! @ Skatje, wat een schitterende echo en wat ga je hard. 12 weken alweer voorbij @ P26, worden weer spannende weekjes. Ik duim dat ze blijven plakken! @ Angelica, gaat altijd langzaam hè, die laatste weken Ik hoop dat je konijn een sprintje gaat trekken! Ik zit trouwens even ver in de cyclus als jij maar heb mijn banner weg gehaald. Ik kan bijna niet zwanger zijn, dat zou echt een groot wonder zijn. Hebben op zaterdag geklust en zij daarna naar de sauna gegaan, niet echt bevorderlijk dus... en zondagnacht was ei er al (dus eigenlijk ben ik iets verder in de cyclus). Maar geeft niet, we hebben nog pauze tot juni en dat bevalt echt prima. Even niet bezig zijn met zwanger worden. Al ben ik wel blij als we straks weer verder kunnen. @ all, ik was er even een paar dagen niet. We waren in Rome! O, wat was dat heerlijk zeg
@Sas Oh heerlijk Rome!!! Kan me voorstellen dat je genoten hebt! @P26 Ik ga voor je duimen hoor!!!!!!!
He Sas, oh wat ben ik jaloers. Ik wil ook zo graag op vakantie. Maarja we hebben nu lekker een huisje gekocht. Weet je wat we nu te horen kregen. Nu je een huis gaat kopen denk je niet meer zoveel aan en dan ben je zo zwanger.........TUUUUUURLIJK. Een beetje rust kan idd geen kwaad. Ik hoop gewoon dat het gelijk bij jullie raak is. Charmedknorrie, ik hoop dat je ukkie lekker blijft plakken en dat je lekker kan genieten van je zw. Vriesje, balen zeg. Ik had op dag 7 mijn intake en ze hebben die dag ook gelijk een echo gedaan. Dus ik hoop dat het bij jou niet uitmaakt. P26,. ik hoop dat het deze ronde gelijk raak is. Hoe gaat het voor de rest met iedereen. liefs
@ ANgelica: Leuke opmerkingen zijn dat he... NOT. Hier is alles prima, ik moet vandaag en morgen nog clomid slikken en dan maandags ofzo maar even naar ziekenhuis voor controle.. weekends zoiezo ff klussen en daarna zien we wel.
@ renieta, hoe laat moet je vandaag? Nou ik heb gisteren zo een vroegtest op internet besteld en ik ga woensdag testen. Morgenavond heb ik tentamen en ik wil me daar op concentreren en niet verdrietig voelen. Ik heb gisteren bij mijn vriendin gegeten die is half mei uitgerekend. Toevallig woont ze samen met mijn neef. Mijn neef begint ergens aan, maar maakt niets af. Dit geld ook voor de kinderkamer. Door het hele huis ligt van alles. Klinkt heel stom maar daar kan ik me zo kwaad om maken. Zorg dat alles klaar is voordat die kleine komt. Ik heb nu al een week lang ongi krampen en misselijk. Die pregnyl moet allang uit mijn lichaam zijn. (ik weet ik mag niet zeuren). Sinds ik hornomen spuit is mijn gezicht een ramp. Overal rode plekken met soort van pukkeltjes en het jeukt. Ik ga morgen naar de apotheek om een rustgeven zalf van Vichi te halen. Die helpen wel. Fijne dag allemaal Liefs, Angelica
@saskia, Wat leuk zeg! Heb je er veel gezien? En zeker lekker gegeten? Hoorde van mijn schoonzusje erg enthousiaste verhalen. Die was er vorige week. Ik zie het al voor me, lekker koffie in het zonnetje op het terras! Zit woensdag op dag 4 van de cylcus, dus dat lijkt me geen probleem. @angelica (vroege vogel trouwens!), ja lekker suf zulke opmerkingen. Waar wordt je zwanger van dan, de behanger. sorry wordt altijd beetje cynisch van dit soort opmerkingen. Hoor ook vaak, lekker hé dat je je nu op je studie kan storten, ben je er niet zo mee bezig........ Wat doe jij voor een studie?
@vriesje, ik doe personeel & arbeid op de hogeschool leiden. Zit in mijn eerste jaar. Ik heb morgen tentamen pfff. Is wel leuk en ik doe nu ook iets anders dan alleen maar het proberen van......... Volgens mij klopt het klokje van deze pagina niet. Om 06.51 stond ik onder de douche
@ Saskia., Lekker even er tussen uit.. @ Angelica, Al die opmerkingen die je dan krijgt.. Daar wordt je juist gefrustreerd van! de hormonen die je nu spuit kunnen die geen verkeerde uitslag geven met de test..? @ P26, Ik hoop voor je dat het raak is! mn duimen draaien!
He muppetje, pregnyl is na 7 dagen je lichaam uit en puregon dat is nou een goede vraag, hahaha suffe ben ik ook. Ik weet dat eigenlijk niet
@ Angelica., Anders even het zh bellen hoe het zit.? Ik heb er ook geen idee van. Ik hou me tot nu toe alleen maar bezig met de clomid en binnenkort de hsg.
He muppetje, wanneer moet je weer naar het zkh? Ik ga morgen gewoon lekker testen, ben even eigenwijs. Hoe is het verder met iedereen?
Ik zit nu aan prevera om een bloeding op t wekken en zodra ik ongesteld ben moet ik bellen voor een afspraak voor de hsg denk dat ik binnen 2 weken het onderzoek wel gehad heb. Helaas is die ronde weg en dan begin ik de volgende ronde met clomid 100 mg. Als alles goed is op de hsg. Ik duim voor je dat de test positief!
muppetje ik hoop dat het snel zover mag zijn, dan kunnen jullie ook weer door. angelica en heb je al getest?
he p26 nee, nog niet. Ik heb ze afgelopen zondag besteld en ze moeten binnen komen ppfff hahahahhaha Hoe is het met jou?
@ Angelica, hoe is je tentamen gegaa.? @ P26, hoe gaat het met je.? Ik las ergens dat je bij Barrahûs onder behandeling bent klopt dat of heb ik dat mis.? Dat zou idd mooi zn maar we zien het wel kunnen toch weinig doen helaas. Niet verkeerd bedoeld hoor maar bij jullie is er iets gevonden waardoor het "nog niet" lukken wil maar bij mn man is alles goed en tot nu toe ook bij mij. Ik bedoel het niet verkeerd hoor. Het lichaam is soms een raar iets...
he meiden tentamen ging goed, morgen ochtend nog iets voor school inleveren. ik ga denk ik morgenochtend testen. slaap lekker