he meiden, test was witter dan wit. Ik voel ook gewoon dat ik ongesteld moet worden. Volgende ronde maar weer
hahahaha, ik moet eerlijk zeggen dat vandaag idd niet zo een leuke dag was. je hoopt het en toch weet je dat het allemaal niet zo makkelijk voor ons (iedereen hier) is. Er zijn 5 mensen om me heen zwanger en ik niet
Ik weet vrijdag of ik al dan niet zwanger ben Kan niet zeggen wanneer ik de laatste keer zo zenuwachtig was
Angelica balen zeg. suikerboon vrijdag dat schiet al op. Muppetje, ik wil wel even zeggen met alle respect hoor; het zaad van mijn man is niet goed maar ook niet bar slecht. Ik ben wel heel onregelmatig maar heb wel ovulaties. En toch met hulp ben ik in twee jaar tijd nog nooit zwanger geweest of ook maar iets in die richting.
@ Angelica, dikke knuffel meid! Het is zo moeilijk en oneerlijk soms @ Suikerboon, spannend! Ik duim voor heel goed nieuws!
ik ben wel positief, maar ben al zo dikwijls naar huis gegaan met slecht nieuws. vrijdag om 18.00h weet ik het!!
Hier geen nieuws. Nog even wachten voordat ik met de pil kan beginnen. Dikke knuffel voor iedereen!!!!!!
@angelica Fijn dat het goed ging je examen, wanneer hoor je de uitslag? Wil je iets heel anders gaan doen of is dit voor je huidige baan? Hé balen zeg, een witte test! Dikke knuffel! @suikerboon. Wat een spanning zeg! ik duim voor je. hier vandaag inake + echo gehad. was gelukkig met dag 4 nog op tijd. Ik moet volgende week voor de eerste meting en dan om de dag. Zullen ze op werk leuk vinden. Hoe hebben jullie dat opgelost? Ze had het trouwens over 20 - 30 % slagings kans. Gemiddeld dan. Vond ik veel, ik dacht dat in de folder 5/10 stond. Maar misschien bedoelde ze met 20/30 % slagingspercentage binnen die 6 keer iui ofzo. Stom dat ik het niet gevraagd heb. En ze doen hier in het weekend niets dus hoop dat ik net daar buiten val, anders gaat er zo een maand voorbij. Nu lekker van mijn vrije dagen genieten!
Ik werk wisselende diensten en probeer hier zoveel mogelijk omheen te plannen. Alleen voor de daadwerkelijk behandeling zelf ging ik ruilen of kreeg ik vrij. Nu blijkt ook nog dat ik deze dagen van de behandeling gewoon terug krijg. Als het ware als ZH behandeling.
Ik heb sinds vanmorgen een prop in mijn keel. Die ik precies niet kan inslikken. Heeft iemand dit ook al gehad?
Helaas heb ik daar geen antwoord op. Zou denken dat (ongemerkt) iets je nog in de weg zit wat uitgesproken moet worden.
He suikerboon spanned zeg. Ik hoop dat je goed nieuws vrijdag hebt. Die prop kan spanning zijn, heb ik ook gehad toen ik zwanger was en wist dat het niet goed ging. Gelukkig voel ik me vandaag weer beter. Dank jullie allemaal voor de lieve woorden/knuffels. het deed me goed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik lieg op mijn werk. Ik zorg dat ik zoveel mogelijk in de ochtend kan plannen. Mijn baas zit in Amerika, dus die slaapt dan nog. Ik wil niet ze alles weet. Ze weet al dat ik zwanger probeer te raken en dat vind ik genoeg. hoe is het verder met iedereen? Nog leuke plannen voor het weekend?
Ik ga vandaag even lekker door het huis heen en dan lekker van het lange weekend genieten, lekker niets moet alles mag! En jij?
Ik ben op werk en kijk en af en toe even of ik berichtjes langs zie komen. Vanavond komt mijn zus bij me eten. Dan zie ik mijn nichtje weer en ik kan zo genieten van haar. Morgen slapen slapen en nog eens slapen. Zaterdag kappertje en gezellig uiteten met mijn nicht, haar man, mijn zus en zwager. Heb ik zin in. Zondag naar mijn ouders en ik maandag korfballen. Dus weer lekker druk.
Ik ga zaterdag ook naar de kapper Angelica hihi Ik ben nu nog op het werk en om 5 uur gaat hier de deur op slot! Ik ben dinsdag altijd vrij en door het lange weekend hoef ik woensdag dan pas weer te werken. Heerlijk! Wat een luxe Morgen ga ik samen met mijn moeder tapas maken en gaan we met he hele gezin borrelen en tapas eten (mijn ouders, wij, mijn zus, zwager en de kindjes). Zondag gaan we met de familie naar de Griek ter ere van de 80-jarige verjaardag van mijn oma (opa en oma, mijn ouders, mijn zus, zwager en de kindjes, mijn oom en tante en hun kids en natuurlijk wij zelf). Verder rustig aan, want ik heb over 2,5 week ook een tentamen. Flink leren de rest van het weekend dus!