dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He sas, ook een lekker druk weekend dus
    Oh wat studeer jij?

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @ angelica

Klinkt gezellig! ga je uitgebreid koken? Zo te lezen ben jij ook wel een familie mens.
    lekker hé naar de kapper. Kan je even legaal helemaal niks doen. En dan helemaal gekapt uit eten, leuk hoor.
    Goed dat je morgen gaat bijkomen, zo te lezen heb je en druk weekend. Veel plezier als ik je niet meer voorbij zie komen op de site!

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia
    Nou dan kan ik jullie een hand schudden, ben zelf disndag naar de kapper geweest`!
    Lekker hoor die vrije dagen. Ben stiekum nu al vrij!
    Leuk idee, van die tapas. Heb je nog goede recepten?
    Vind het altijd wel gezellig allemaal kleine hapje. en ondertussen lekker kletsen.
    Veel plezier van het weekend en leer ze! Ga mezelf nu een schop onder mijn kont geven, Ik moete namelijk ook nog wel wat aan de studie doen vandaag ;)
    Ben ook wel nieuwsgierig wat jij doet?

Groetjes Vriesje

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Zakelijke dienstverlening. Ik werk op een notariskantoor en deze opleiding is vooral gericht op het basisrecht.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Vriesje, ik heb op internet wat recepten opgezocht. Ik doe de koude tapas en mijn moeder de warme.
    Ik maak:
    mini club sandwiches
    tomaten gevuld met garnalen
    zoet-zure kipspiesjes
    gevulde eieren
    mini wraps met zalm, pesto, kruidenkaas, komkommer en pijnboompitten
    roma-tomaatjes met serranoham

Mijn moeder ging een pan paëlla maken en verder nog losse warme hapjes. Ik ben benieuwd!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vriesje, ja ik ben een familie mens. Vooral mijn zus. Misschien weet je het al, maar ik ben 1 van een eeneigetweeling. We zijn ook heel close. We zijn ook wel elkaars tegenpool. Ze gaat altijd met mijn IUI mee. Toen ik in het zkh lag was ze elke dag bij me. Ze is nu zwanger van haar 2de. Ze keek naar haar man en Poef ze was zwanger.

Haar dochtertje is nu 2.5 jaar, ze is helemaal weg van mijn man en mij. Vanavond komen ze dan ook eten. Gehaktbal, dat wilde mijn nichtje. Zondag ga ik bami maken, hoeft mijn moeder niet te koken.

Ik probeer eigenlijk wel elke dag te checken. Ook is je familie zo lief voor je, ze begrijpen niet hoe je je voelt en jullie hier wel. Gewoon effe lekker zeiken en zeuren...........zalig :D

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Klinkt heeeel leuk. Ik heb hiervoor 6 jaar op de financiele admin gewerkt, maar ik wilde toch meer de kant op van HR. Ik heb ook die richting gedaan op de MEAO, maar ik kon meer geld verdienen op een andere functie. Nu mis ik het wel het HR gebied. Ik ben nu werkzaam als HR support en dat is te saai voor mij. Ik wil uitdaging hebben, dus vandaar mijn studie

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    water loopt al in mijn mond:p

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb ook uitdaging nodig in mijn werk. Goed van je dat je luistert naar dat gevoel!

Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal, en jullie partners?

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ben van 15-07-1979 en mijn man is van 18-05-1978

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik ben van 16-12-1984 ( 25 ) en mijn man van 12-09-1981 ( 28 )

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    nog heel jong, ik durfde mijn leeftijd er niet bij te zetten boven de 3 PFFFF
    Ik word 31 en mijn man 32

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Och meid, dat valt toch wel mee ;)

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahahaha, nou zo voelt het niet. Nu ik pukkels heb van die stomme hornonen voel ik me weer een tiener

15. P26

P26 Niet meer actief

ik ben 27 en mijn man is 29.

Wat betreft de pukkels. hihi. Ik kreeg ook een huid vol bultjes toen ik stopte met de hormonen. Gelukkig zijn ze nu weer weg.

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia,

Klinkt lekker hoor!, krijg er honger van.
    Vind het ook belangrijk om je te blijven ontwikkelen. Er moet wel uitdaging in je werk zitten, vind ik.
    Lijkt me wel een pittige studie basisrecht. Veel theorie lijkt me.

@angelica
    Wat leuk een eeneiige tweeling. Lijkt me heel appart. Wel heel moeilijk lijkt me voor jou. Dat zij al zwanger is van de tweede.
    Wel leuk dat die kleine zo gek op jou is.

Ik check hier ook regelmatig. Je vertelt familie ook niet alles, en je wil ook niet altijd lopen klagen.
    En dat kan hier lekker wel!

@all
    Boven de 3, nou valt best mee joh. Ik nader dit jaar de 3. Maar mijn lief is al boven de 4. 42 on precies te zijn
    Jonkies zijn we allemaal nog!

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    He Vriesje, op zich is basisrecht wel pittig en veel theorie. Het scheelt heel veel dat ik er al ruim 4 jaar mee werk dus het blijft beter hangen.

Fijne paasdagen allemaal!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoi meiden!

Ik heb even getwijfeld of ik hier ook mijn verhaal zou neerzetten maar doe het toch.
    Ik ben 32 jaar, getrouwd en heb een zoontje van 1,5 jaar. We zijn nu vanaf augustus 2008 bezig voor een tweede kindje maar wil niet goed lukken. Ik heb een erg korte cyclus met soms maar 7 dagen luteale fase dus ondertussen ook al best wat teleurstellingen gehad.
    Nu is er nog een probleempje namelijk dat hubbie door spanningen en de druk die op hem ligt niet altijd een erectie kan krijgen waardoor de kansen op een tweede kindje natuurlijk al wat meer afnemen. Meestal lukt het elke periode toch wel om 1 of 2x te klussen in de vruchtbare dagen maar het zou natuurlijk fijner zijn als het gewoon elke keer lukte als we sex hebben.
    We zijn al bij de ha geweest met dit probleem maar zij raadde ons gewoon aan om dan maar even 6 weken geen sex te hebben :$ en het dan weer langzaam aan op te bouwen zodat de druk er niet meer zou zijn ;) Tsja dat lukt mij dus niet. Ik ben al 32 en wil gewoon niet te lang meer wachten met een tweede kindje. We hebben nu wel de bekende pilletjes op recept gekregen en hebben nu dus de vorige ronde volop kunnen benutten :) maar helaas toch nog ongi.
    Ik hoop in elk geval dat de komende tijd ons meer geluk zal brengen.

Hoe zit het bij jullie? Een aantal in de medische molen begreep ik uit de berichtjes? Vinden jullie het leuk als ik mee kom schrijven of liever niet?

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Wupje! Leuk dat je met ons mee komt schrijven. Wat een verhaal, erg vervelend allemaal :( Die teleurstellingen elke keer... het doet zoveel met je hè. Fijn dat de pilletjes helpen en dat het nu wel lukt om te klussen. Want, tja... als je een baby wilt dan zul je toch moeten vrijen en dat idee van de dokter gaat er dan niet zo goed in. Je wil iets en dat lukt zo al niet zo goed, dan zul je ook eens rondes over gaan slaan... dat doe je gewoon niet. Die druk van presteren en op verplichte dagen klussen herken ik maar al te goed. Bij ons is het alleen niet manlief die daar last van heeft, maar ik. Wij hebben nu wel echt een pauze ingelast en hebben nu 2 maanden nauwelijks in de vruchtbare periode geklust. Ik was het zo beu, en nu ben ik weer een beetje opgeladen en begint het weer te kriebelen om er weer echt voor te gaan. Maar wij weten ook dat de kans op een spontane zwangerschap erg klein is, dus dat het verplichte klussen ook nauwelijks effect heeft.
    Mijn man heeft sowieso te weinig zaad en de beweeglijkheid is ook niet optimaal. Bij mij waren de onderzoeken allemaal goed en ook de samenlevingstest was positief met 1 actieve zaadcel. In juni gaan we terug naar het ziekenhuis en worden we doorgestuurd voor IUI. We hebben er dan 5 maanden afstand van de mmm op zitten. Daar hebben we in overleg met de gyn heel bewust voor gekozen.
    Heel erg veel succes met zwanger worden, hopelijk is het jullie snel gegund.

Liefs,
    Saskia

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Saskia lief dat je zo uitgebreid antwoordde! Ik kan me voorstellen dat het jou soms ook aan energie ontbreekt om op de vruchtbare dagen te klussen als je weet dat het waarschijnlijk niks oplevert. Hoe gaat jouw man met de situatie om? Gezien het ‘probleem’ dus eigenlijk bij hem ligt. Niet dat hij er iets aan kan doen natuurlijk. Mijn man voelt zich soms echt vreselijk schuldig want hij zegt ook ‘ik wil zo graag gewoon ongedwongen met je vrijen en dan opeens lukt het niet meer’ Ik verwijt hem niks maar hij vindt het zelf heel moeilijk.
    En als jullie voor IUI gaan betekent dat dan dat een zaadcelletje bij jou ingebracht wordt? Ik heb nog niet zoveel verstand van de medische molen :).

Deel Deze Pagina