dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Timon, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hoe is het met de rest van de meiden?

2. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica gelukkig mag jij ook gauw voor een echo, dat geeft toch meer rust!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    idd ik kan me niet concentreren. ik ben op mijn werk. Vanavond heb ik gesprekstechnieken als tentame pfff. Ik heb al een mail gestuurd dat ik niet lekker ben. Ik ben echt brak, ben ik wel blij om hoor. Laat mij maar alle symptomen van de zwangerschap krijgen.

Het enige waar ik nu last van heb is ongikrampen, moe en vermoeide rugpijn

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @wupje
    zo dat klinkt allemaal lekker zeg! Is het allemaal op gegaan?
    Nee wij doen niet aan dansen hoor! al lijkt het me wel heel leuk. We zijn naar een feestje geweest vandaar. Was erg gezellig!
    Ik hoef overigens alleen te spuiten om de eisprong op te wekken.

@angelica
    WOW wat een geweldig nieuws! ik hoop zo voor je dat het allemaal goed zit!. Wanneer heb je een eerste echo? Oh ik zie het al je mag woensdag komen.
    Zorg maar goed voor je zelf hoor! Gesprekstechnieken pfff lastig hoor!
    Ben nu mijn hoofd aan het breken over mijn eindopdracht . MOet woensdag een concept hebben en zaterdag een presentatie geven aan mijn studie genoten.
    HELP

@iui
    Heb net eerste meting gehad. 1 eileider deed verstoppertje. Ze moest echt graven (sorry, heb er even geen ander woord voor). Ik had 1 ei van 10,1 milimeter. Ik mag vrijdag terug komen. Ze hoopt dat ie dan nog niet helemaal groot is, maar ongeveer 16. ze doen namelijk geen iui in het weekend. Dus als hij vrijdag al zo groot is gaat deze maand voorbij. Nu maar hopen dat het niet zo hard gaat. Weet iemand wat een eiblaasje ongeveer groeit per dag?

groetjes vriesje

@Timon
    Ben je toch weer een stapje dichterbij.
    Nou ondanks die bultjes werd ik van het weekend toch 36 geschat ahhhhhhhhhhh niet leuk dus!

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    O Vriesje, das wel lastig dat je ziekenhuis geen IUI in het weekend doet. Mijn ei is 9 van de 10 keer in het weekend dus ik moet echt op zoek naar een ziekenhuis dat ook in het weekend IUI doet.
    Ik dacht dat een follikel per dag een milimeter groeide. Maar ik weet dat niet 100% zeker.

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, Het LUMC en Medisch centrum kinderwens draaien wel diensten in het weekend, zelfs met feestdagen (behalve kerst).
    Voel me nog steeds lekker dus dat is wel mooi. Ik heb een 8 gehaald voor mijn techniek:D. Vanavond ga ik lekker zwemmen. Ik heb zo geen zin vandaag. Eigenlijk wil ik de eerste 12 wk een winterslaap houden:$

Liefs

7. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Vriesje hi hi alles lekker opgepeuzeld :p Oh ik dacht dat je ook iets van een dansschool bedoelde maar dansen op een feestje is net zo lekker :)!
    Ik duim voor je dat de goede grootte net na het weekend valt zodat jullie wel al gelijk aan de slag kunnen!

Angelica wat doe jij voor werk? Zo een 8 is een mooi cijfer!

Hier is de ongi in elk geval voorbij dus we kunnen weer aan de klus :)

Ik zit ook op mijn werk nu. Ik werk als managementassistente voor 3 dagen per week. Gisteren was mijn mamadagje en Kyano is voor het eerst naar het KDV geweest oefenen. Hij vond het erg leuk zolang ik erbij was maar toen ik wegging voor een uurtje, raakte hij toch in paniek en heeft totdat ik terugkwam aan een stuk gehuild. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat want vanaf 20 april gaat hij in principe elke dinsdag naar het KDV aangezien mijn man nu meer uren moet werken en geen papadag meer heeft.

Zo en nu gauw aan de slag hier.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Wupje, ik ben HR support. Ik wil heel graag doorgroeien tot Adviseur. Lekker 3 dagen werken. Hier kan ik niet minder dan 4 dagen werken. Mijn man wil heel graag 2 dagen minder werken. Ik kijk het effe aan en anders ga ik verder zoeken waar ik ook minder kan werken.

Saskia, volgens mij heb je wel gelijk, alleen bij mij was er 1 van 13 mm naar 19 in 3 dagen tijd. Misschien verschilt het ook per persoon.

Vriesje, wat is jouw eindopdracht?

Liefs

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    een milimeter zou mooi zijn! dan gaan we het redden tot na het weekend.
    Als het deze keer mislukt, valt de volgende weer in het weekend, dus ik denk dat ik dan een ander ziekenhuis op zoek. Vu en amc doen wel iui in het weekend.
    @angelica.
    Een 8 wat goed! ja nou moet je niet gaan zeuren hoor dat je moe bent!
    Geintje! Mag hoor!

@wupje
    thankx voor het duimen
    agossie arm kind. Hoop dat het de volgende keer beter gaat.
    Ik zit zelf ook op kantoor. Ben officemanager. BEn benieuwd hoe dat zal gaan als er een kleine is. Lijkt me zo lastig om zo klein wurm weg te brengen.
    Waar gaat Kyano de andere 2 dagen dan heen?

@angelica
    Deze module heet : Gedrag van individuen. Eerste gedeelte ging over normaal gedrag van prenataal tot de dood, Zodat je daar het afwijkende gedrag tegenover kan zetten. Daarna hebben we een groot aan gedragsstoornissen en ziektes behandeld. Mijn eindopdracht gaat over een gezin een jongentej van 7 waarvan het vermoeden is dat hij een gedragstoornis heeft. Ik wil ingaan om op hoe de ouders en de school het beste met hem hem om kunnen gaan zodat hij naar een gewone school kan blijven gaan en thuis kan blijven wonen. Ze hebben ook een dochter met pddnos en die woont niet thuis.

Groetjes vriesje

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    hahahaha vriesje, ik ben gewoon een oud wijf.
    Het klinkt echt heel interessant. Volgens mij ook wel best zwaar om te doen of niet?

Gelukkig heb ik morgenavond geen college. Ik ga lekker winkelen!

Ik kijk meestal op werk op deze site, thuis heb ik eigenlijk niet zoveel zin om achter mijn pc te zitten.

11. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Nee heb ik ook. Erg hé! Zit al de hele dag achter dat ding!
    Studie is echt heel erg leuk en interessant. Je komt wel nare dingen tegen vaak, daar heb ik het nog wel eens moeillijk mee. emo muts die ik ben. haha
    Ga nu maar weer aan het werk, voor ik betrapt wordt!

Niet teveel kleding kopen hé, dat pas je straks niet meer!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    dat heet bezuinigen! hoef ik het volgend jaar niet te kopen hahahahha

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Kei goed die 8 angelica! Gefeliciteerd!

De groei van een follikel verschilt inderdaad per persoon en groeit gemiddeld 1 tot 2 mm per dag.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Sas, lekker he. Hoe is het met jou. Gaat nu ook opschieten

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ja wel goed! Beetje onrustig in lijf en hoofd. Weet niet goed waardoor het komt, maar ik heb het een beetje gehad met dat wachten denk ik ;)

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    balen hé dat gewacht! Ik zie ook al op tegen die 2 weken na de iui. Maar ik mag niet zeuren, jij moet nog veel langer.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    pfff dat wachten duurt altijd zo lang. wel spannend allemaal. Ik hoop dat jullie ook gewoon bij de eerste IUi zwanger zijn.
    Ik zat net effe buiten, oh wat is het zalig

18. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica ja ik vind 3 dagen werken ook erg fijn aangezien ik een lang weekend met Kyano heb en dan 3 dagen op het werk. Bij mijn vorige baan mocht ik ook maar 1 dag minder gaan werken maar het beviel me daar sowieso al niet dus ben ik gauw overgestapt. :D

Vriesje Kyano is de andere 2 dagen bij opa en oma en daar heeft hij het heerlijk naar zijn zin maar hij moet natuurlijk ook leren om te gaan met andere kindjes anders wordt het straks steeds moeilijker dus ik moet even doorzetten nu hoe moeilijk ik het ook vind.

Knap dat jullie allebei nog studies erbij doen!

Het weet is idd super vandaag zeg!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik kijk altijd naar mijn nichtje is van okt 2007 en die vindt het heerlijk bij opa en oma. Het is ook zo leuk dat ze dingen gaat vertellen. We verstaan niet alles hahahahha

20. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Nee ze brabbelen er nu heerlijk op los :D Alhoewel Kyano ons dit weekend versteld deed staan door ineens 'paashaas' te zeggen :$ Wij hadden het woord natuurlijk al tig keer genoemd maar ineens sprak hij het ook zelf uit :D

Verder zegt hij een aantal korte woordjes maar het echt praten zal nog wel even duren.

Share This Page