dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja wachten duurt lang. In ons geval hebben we er wel zelf voor gekozen voor een deel. De gyn was het met ons eens, maar uiteindelijk hebben we zelf ook de beslissing genomen om een half jaartje af te wachten.
    Maar sinds die afspraak staat en sinds we de rust ook weer wat teruggevonden hebben, begint het wel echt weer te kriebelen om verder te gaan ;)

2. P26

P26 Niet meer actief

Angelica van harte. Ik ga er vanuit dat alles goed komt. Probeer te genieten van het feit dat je zwanger bent. Oftewel niks niet winterslaap. Het mooie weer komt er weer aan.

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    fijn dat kyano naar zijn opa en oma kan, lijkt me een fijn idee. Als het goed is gaat mijn moeder ook een dagje oppassen. De overige 3 dagen wordt het een kdv of het moet lukken dat mijn vriend ook 4 dagen kan gaan werken. Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.

4. P26

P26 Niet meer actief

nou meiden ik heb de tranen in mijn ogen van geluk.

mijn progestron was 148
    mijn hcg was 48.
    Net een thuistest gedaan.

maandag mag ik weer komen bloedprikken.
    Ik ga zo kijken of ik iemand mijn dienst vanavond over kan laten nemen, dan kan ik het mijn man vertellen.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    WHAWHAWHAWHA fantastisch en nu

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    P26, oooo wauw meid! Van harte gefeliciteerd!

7. P26

P26 Niet meer actief

dankjewel het voelt nog zo onwerkelijk.

Ik heb nu net de tp-behandeling betaald. Dit voelde best wel gek nu.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    voel je je anders? ik heb alleen ongi krampen en dat maakt me zo onzeker. zou blij zijn als ik mijn echo heb gehad

9. P26

P26 Niet meer actief

ik heb nu ongeveer 2 weken maar vooral de afgelopen week kramp/steken in de onderbuik. Mijn onderbuik is ook wat opgezet, maar dit heb ik wel eens vaker. Borsten doen een beetje zeer. Maar dit kan ook allemaal van de utrogestan komen. Wat ik niet eerder had, was dat ik zo moe ben. Dit kan ook van de utrogestan komen, maar had ik nooit last van.

Eerder zei ik al van te voren ik ben niet zwanger, nu had ik toch een twijfel. Ook had ik niet de zenuwen voor het bellen. Misschien wist ik gewoon dat het wel goed zat.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ben zo blij voor je
    Ik ben ook moe, weet je wat lekker is een warme kruik tegen je buik

11. P26

P26 Niet meer actief

dat zal ik eens uitproberen.

eerst maar even eten, ik heb nog niets gehad vanochtend

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    heb je je dienst kunnen ruilen?

13. P26

P26 Niet meer actief

ja.
    mijn man en ik gaan het vanavond aan de ouders vertellen. Dit zijn de enige van de naasten die weten op welk punt we zijn met de behandeling en ze weten dat ik heb bloed geprikt eergisteren.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    bij mij weet ook niet iedereen het. De vorige keer vertelde ik het aan iedereen, maar ik wil mijn echo afwachten. Heb je het zkh al gebeld voor een echo?

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 wat een goed nieuws! En ik kan me voorstellen dat je dan jullie ouders wel gelijk wilt inlichten.

16. P26

P26 Niet meer actief

Ik loop al in een kliniek. Hier zal ik het eerste trimester onder zware controle staan. Wanneer dan alles goed is, wordt ik doorverwezen. Naar de verloskundige praktijk, of het zh denk ik dan.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik loop ook in het zkh. Ik moest al voor mijn astma, maar door mijn problemen, blijf ik de eerste 3 maanden bij mijn gyn. Ik ga elke week een echo krijgen. daarna naar vk in het zkh. Ook loop ik nu nog bij die kliniek (MCK) die de IUI hebben gedaan. Dus ik krijg dubbelzoveel echo's :D Ik heb nu volgende week woensdag en die week erna een echo. De eerste keer gaan mijn man en zus mee. Mijn zus gaat sinds de eerste EUG altijd mee naar het zkh. De eerste keer hadden ze me niet serieus genomen en zat ik bijna aan de chemo. Mijn zus is wat gebekter.

18. P26

P26 Niet meer actief

jeetje zeg. Dus veel controle.
    Het zou mij niets verbazen, wanneer ik in het zh onder controle moet, omdat ik toch wel snel een te hoge bloeddruk kan hebben.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ben wel blij hoor, met zoveel controle. Eigenlijk bij mijn 3 hebben ze me nooit serieus genomen en nu hebben ze geen keus.

20. P26

P26 Niet meer actief

ik zit me nu net af te vragen welke het zou zijn. Een natuurlijke zwangerschap of is het 1 van de 2 emmy's geworden.

Deel Deze Pagina