Gooi het maar in de groep. Waarom heb je dan ook niet geprotesteerd toen dat K**wijf maandag aangaf? Trutje! Voortaan beter naar jezelf luisteren. Wat kreeg je vandaag te horen? 'Sorry mevrouw, maar deze maand is voorbij.'
ja zo voel ik me ook wel een beetje, een trutje. Ze was heel lang aan het zoeken, maar ik had nog nog niets door. Toen ze er een ging meten van maar 10 milimeter dacht ik nog. hé wat gek en nog steeds niets door. Toen ze stopte en zei, helaas er zit niets meer, ging er pas een lampje branden. We waren al bang dat het in het weekend zou vallen, maar de laatste keer bij de gyn zei ze nog, we gaan het proecies redden tot na het weekend. Maar die trut vrijdag vond dat ie nog niet groot genoeg was. Ik heb nog gezegd, de gynocoloog zei, maar toen zei ze, ja maar ik zie dat ie nog niet groot genoeg was. Die van vandaag zei nog. Ja ik ga dit wel terugkoppelen. Wat ik maar heb opgevat als, wat een stomme koe van een collega heb ik. Nu heb ik nog het gevoel dat het mijn eigen schuld is ook, omdat ik gewoon nog een echo had moeten eisen. Maar goed is gebeurd. Nu kijken wat ik nu ga doen. Volgende keer valt precies in onze vakantie. Zucht. Sorry dames reageer vanavond wel weer, ga nu even mezelf zielig vinden. Gelukkig duurt dat meestal niet lang, maar is wel eg lekker soms! Groetjes vriesje
Hoi Dames, Ik ben nog steeds stiekem mee aan het lezen en zie dat er veel aan het gebeuren is bij jullie, Het zijn er steeds meer die zwanger worden. bij deze gefeliciteer. en voor de andere kop op, de wonderen zijn de wereld nog niet uit dit jaar word het jaar! Maar ik kwam even wat vragen misschien kan mij iemand een antwoord geven. waneer kan ik het best een ovelatie test doen? s'morgens als ik net op ben of later overdag? alvast bedankt, Rozalie
hahaha ik laat me vanavond lekker verwennen door mijn vriendje. Lekker een koffie verkeerd en een stukje appeltaart opde bank en niet vergeten gtst. Ben gelukkig vrij positief ingesteld en ergens in blijven hangen past niet bij mij. En zoals Rozalie net al zei, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wat betreft die ovutesten, geen idee. Sommige zeggen dat je beter 2 keer op een dag kan doen. Ik deed meestal s'avonds een test en dan dezelfde avond nog sex. en de meestal de volgende dag ook nog een keer voor de zekerheid.
P26 ik duim voor je meid dat je gewoon een goede dag had vandaag maar dat je bloed gewoon goed is! Vriesje jeetje meid wat een kl*te middag :x. Dikke knuff voor jou en ik geloof dat mij zoiets ook zou kunnen overkomen hoor. Je denkt toch dat de artsen het het beste weten en dat het klopt wat ze zeggen. Maar 1 ding weet ik wel zeker, dit gebeurt jou geen tweede keer! Natuurlijk heb je daar nu niks aan en voelt het alleen maar als verspilde tijd. Ik hoop echt dat de volgende kans wel benut wordt. Ha ha en laat je maar lekker verwennen ! Ovutesten kun je het beste rond het middaguur doen. Dan is de concentratie in je urine het hoogst. (weinig tot niets drinken de 2 uur voorafgaand) En de ovutest geeft juist aan dat je eisprong er binnen 24 tot 36 uur aan zit te komen dus ze adviseren altijd om vanaf de eerste positieve ovutest 3 dagen achter elkaar te vrijen, dan 1 dag niet en dan nog 1x voor de zekerheid. Meer kan natuurlijk altijd Ik had vandaag nog geen positieve ovutest, zit op dag 13 van mijn cyclus nu maar aangezien ik een korte cyclus heb start ik wel altijd vroeg met de testen.
Vriesje ik vind dit zo akelig voor jullie. Jullie mogen best wel even balen hiervan. Vanochtend de uitslag gekregen van het bloedonderzoek. Bloed van vorige week dindsdag was: Progesteron 148 en Hcg 48 Bloed van gisteren was: Progesteron 80 en Hcg 713 Assistente heeft overleg gehad ivm de verlaagde progesteron. Ik hoef geen bolletjes te gebruiken, dit is een mooie waarde. Ik heb gevraagd of deze hoge HCG ook kan duiden op een meerling. Ze zij dat dit best zou kunnen. Volgende week woensdag heb ik weer een afspraak staan. Zoals het nu lijkt kan ik vrijdag aan het eind van de middag de auto ophalen. Mijn man en ik zetten dan een reiswieg in de koffer en gaan dan zo bij iedereen langs. Kunnen ze en de nieuwe auto zien en weten ze dat we zwanger zijn.
@p26 Ik dacht ff checken. Maar dat klinkt goed zeg! bijna vertienvoudigt! Gefeliciteerd hoor! Leuk idee, met die reiswieg. Veel plezier met je nieuwe bolide. Een meerling dat is leuk! Of niet? Wanneer heb je eerste echo, misschien heb je het al gezegd, maar dan heb ik niet opgelet. Sorry!
@wupje. Goh dat wist ik helemaal niet over ovutesten. Weer wat geleerd. Volgende maand ga ik ze nog een keer gebruiken, want dan valt mijn eisprong waarschijnlijk in de vakantie. Heb me gister lekker laten verwennen en even lekker bij moeders van me af geklaagd. Nu gaat het het weer prima hoor, en ben weer lekker mijn vrolijke zelf. Jullie bedankt voor de steun! Echt fijn hoor dat iemand je begrijpt en waar je ff kan klagen. Wel grappig vanmorgen zij iemand tegen me, wat zie je er stralend uit, moet je me soms iets vertellen? (zei is de enige die weet dat we bezig zijn). Ik heb zojuist een ticket voor een weekje spanje geboekt. Heb ik helemaal zin in! Jullie al vakantieplannen?
P26 super meid dat is een positief bericht! En eind van de week wordt het dus helemaal mooi met een nieuwe auto en dan het goede nieuws vertellen aan iedereen ! Vriesje gelukkig je voelt je alweer beter! En een vakantie in het vooruitzicht is zeker heerlijk ! Maar dus dan gaan jullie in de vakantie dus nog een keer gericht klussen en dan hopen op een spontane zwangerschap? Tenminste dat begrijp ik een beetje uit jouw woorden dat je dan geen mogelijkheid hebt om naar het ziekenhuis te gaan voor IUI? Vakantie hebben wij nog niet geboekt, we denken erover om gewoon gezellig naar zee te gaan met Kyano maar zeker weten we het nog niet. We hebben in elk geval in juni een weekje vakantie en de rest moeten we nog plannen.
@wupje Naar zee is altijd leuk! Tja ik twijfel nog over de iui. Ik kom op zondag terug en volgens de berekening is dan de eisprong. Sowiezo kan ik dan niet naar het ziekenhuis voor een meting. Kan ook zijn dat ik later de eisprong heb en misschen nemen ze genoegen met 1 keer meten vlak voor de eisprong. Lastig te plannen zulke dingen. Overigens doet dit ziekenhuis geen iui in het weekend dus al gingen we niet op vakantie dan was er het risico dat het weer niet door ging. Twijfel nog om naar een ander ziekenhuis te gaan. Heb al gevraagd bij een ziekenhuis in de buurt, en overstappen is geen probleem er zijn geen wachttijden. Denk dat ik morgen even met de gyn ga overleggen. net lekker broodje gegeten in het zonnetje aan de gracht! N
misschien wel verstandig om naar een zh te gaan die wel in het weekeind IUI doet. Je zult altijd zien dat het precies in het weekeind valt. Bij mij tenminste wel. Ook nu met beide ICSI
He lieve meiden, even een ego bericht. Mijn zus was gisteren opgenomen. ze is 26 wk zwanger. Ze had last van harde buiken die niet wegtrokken. Ze waren bang voor weeen, maar gelukkig was dat niet zo. vandaag is ze weer thuis. Ik moet morgenochtend. Ik heb het zkh net gebeld en gelogen hhahaha. Ik zei dat ik om half 9 hcg moet prikken, omdat ik om half 1 een afspraak heb met de arts om mijn echo te bespreken. Normaal doen ze niet zomaar HCG en nu wel. Ik ben nog wel bang hoor, maar probeer te genieten lIEFS
Vriesje ik zou ook overwegen om naar een ander ziekenhuis te gaan, het is toch zonde als je alleen daarom steeds een kans moet verspillen. Angelica oei dat was dus even schrikken voor jullie! Gelukkig viel het nog mee. Ze zal nu wel rustig aan moeten doen toch? Hi hi leugentje voor bestwil moet kunnnen
Hier nog geen vakantieplannen. We zijn met de bouwvak vrij ivm gesloten bedrijf, maar het is echt erg duur en dus blijven we thuis. In het najaar willen we nog een weekje weg. Angelica, jij liegbeest. Dat is flink schrikken geweest met je zus! Moet ze nu rustiger aan doen of heeft ze geen advies gekregen?
foei angelica! ach in liefde en oorlog is alles geoorloofd! wel schrikken joh, hoop dat het nu weer wat beter met haar gaat. wel morgen ff melden hé na 12.30 uur. ja duur hé in de schoolvakanties. Wel lekker in het najaar, dan heb je het nog te goed! Mischien wel met zijn3en op vakantie of ben ik nu te optimistisch? beetje dromen mag toch? Misschien gaat de iui toch door. Vakantie gaan misschien niet door. goed en slecht nieuws dus. groetjes vriesje
Kom maar op met z'n drietjes met vakantie. Ik wil graag al thuis vakantie vieren met een ukkie in mijn buik. Helemaal geen probleem, hoor!