dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Oef, had je die vraag niet beter aan het zh kunnen stellen? Erg lastig....

Vriesje, we hebben geen idee hoe lang we nu moeten wachten.

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Skatjuh alles ok daar? Heb je al een test gedaan

3. P26

P26 Niet meer actief

je zou dan beter een dag later met de clomid kunnen starten en eerst een test doen. Je cyclus wordt dan langer. Als je twijfelt, nooit starten met med. Dit kan schadelijk zijn voor de vrucht.

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey dames, ik heb nog niet getest. Ga het morgenochtend doen. We hebben de testen wat te goed opgeborgen ( en moeten dus eerst zoeken hihi )

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hee meiden,

Ik was jullie even kwijt :( maar gelukkig weer gevonden :)

6. P26

P26 Niet meer actief

welkom terug zou ik zo zeggen.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Thanks!
    Ik heb even snel bijgelezen.
    Ik ben 25 en mijn man is 28. Ik had altijd de leeftijd van 24 in mijn hoofd en dat had best kunnen lukken. Ik was nog net 23 toen ik stopte met de pil. Nu heb ik niks meer in mijn hoofd, we zien wel... Ik wil geen tijdsdruk hebben. Het is al ellendig genoeg, bah!

Hoe is het P26? Ik zie dat je overtijd bent, maar ook dat de HCG waarde niet hoog was. Kun je nog wel zwanger zijn?

En skatjuh, ook voor jou best spannend. Raar hoor! Ben heel benieuwd...
    Ik heb trouwens vorige week een HSG gehad en mij is het meegevallen. Prettig is anders, maar ik ben daarna wel gewoon gaan werken zonder problemen. Ik heb 2 dagen licht gevloeid en een beetje menstruatiepijn gehad.
    Het is natuurlijk voor iedereen anders, maar de horrorverhalen waren op mij niet van toepassing en dat terwijl het balonnetje niet wilde blijven zitten en ze dat opnieuw moesten doen. Dat wilde ook niet meer lukken en toen moest het met de klemmetjes op de baarmoedermond. Dat was erg pijnlijk, maar ook zo weer voorbij. De contrastvloeistof deed geen pijn, alleen een gek en koud gevoel.
    Ik hoop dat jij er ook niet al te veel last van hebt. Sterker nog, ik hoop dat het bij jou niet eens meer nodig is hihi ;)

8. skatjuh87

ik hoop ook dat het niet nodig zal zijn, maar dat moeten we eerst ff afwachten. Ik snap nu egt ff niks van m`n lichaam. Ik hoef nadien gelukkig niet meer te werken. Heb pas om haf 5 een afspraak en ben dan al klaar met werken. Hopelijk valt het mee. Heb je al n uitslag gehad?

9. P26

P26 Niet meer actief

ik heb gisteren nog een test gedaan, deze was ook negatief. Ik zit nu te wachten op de ongesteldheid

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik had de afspraak om kwart voor 1, echt zo'n rottijd. Ik had op het werk afgesproken dat ik zou bellen als het niet ging, maar ik voelde me prima op wat menstruatiegevoel na. Ik had er wel rekening mee gehouden dat het misschien niet zou gaan lukken en collega's waren heel begripvol. Ik had er met mijn werkplanning ook rekening mee gehouden.
    Ik kreeg direct de uitslag, want mijn eigen gyn deed het onderzoek. Alles was goed, eileiders perfect open :) Nu een half jaar zelf aan de klus.
    Wat me wel opviel, mijn eisprong was echt pijnlijk dit keer. Ik denk door de HSG. Was ook 5 dagen na de HSG, dus zal nog wel wat gevoelig zijn geweest in mijn buik. Ik hoor ook dat de eerste menstruatie na de HSG pijnlijk kan zijn, dus ben benieuwd.

11. skatjuh87

balen joh p26 dat je nog niks weet. Hopelijk komt er snel nieuws en natuurlijk het liefste goed nieuws

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26 Dat is balen, nu weet je nog niets!

@saskia, mag ik vragen waarom je het nog een half jaar zelf moet proberen als het zaad heel slecht is?

@skatjuh
    Ik hou je in de gaten morgen!

Voel me een beetje misselijk, maar dat zal wel van de zenuwen zijn. Krijgen vandaag te horen of hypotheek gelukt is.
    Als het goed is morgen ongesteld, maar had nog wel een hoge temperatuur vanmorgen. Mijn lijst van deze maand is echt voorbeeldig. Vanaf eisprong heb ik al 14 dagen een een temp van 37.

groetjes vriesje

ps Waren we voor dit nieuwe topic niet met meer mensen? Ik heb het idee dat ik veel minder hoef bij te lezen. Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik vaker "illegaal" inlog op het werk ;)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom terug, Saskia! Fijn dat de HSG goed is verlopen. Dat word elke maand op bijna vaste dagen een afspraakje regelen.:p

P26, wat een lastige tijd is dit. Mocht het morgen nog niet zo zijn, ga je dan weer testen?

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26, die onzekerheid is echt geen pretje.

Skatjuh, ik ben benieuwd

vriesje, spannend

Saskia, welkom terug

Ik kijk nu naar me ongesteldheid uit, wat ik normaal nooit doe.;)

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Eens moet het de eerste keer zijn, he?;)

16. P26

P26 Niet meer actief

Ik heb de puregon in huis. Nu hopen dat ik vandaag of morgen ongesteld wordt. Ik wacht anders nog een week met testen, maar dit zal vast niet nodig zijn.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    goedemorgen allemaal,

P26 hoeveel puregon moet je spuiten?

Timon, dat is idd waar8)

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Nou hier zoals verwacht ongesteld geworden. Ik heb er gelukkig niet zo'n last van als normaal. Wel beetje rugpijn ed, maar verder niet. Nu braaf een maandje temperatuur bijhouden en dan alle uitslagen. Maandag nog even bloedprikken, en vriendlief donderdaag zaadjes inleveren en dan nog even een maand ons beste doen ;)

vriesje

19. skatjuh87

hey dames, k ben geloof k zwanger. Sta helemaal te trillen, binnen 10 sec kwam er al n 2e streep. Ik probeer de foto te plaatsen maar wil nog niet egt. Ik tril egt

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

Ik hoop het zo, ik wil die foto zien!!!!!

Ik zeg wel al heel voorzichtig gefeliciteerd

Deel Deze Pagina