dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    haha daar wil ik mij laars ook nog wel voor opeten.
    Wel met saus anders wordt het zo'n taaie bedoening
    Iemand nog een lekker recept voor gebakken pump?

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen, ik ben grace en wij proberen al 21 maanden voor een 2e baby, eigenlijk al vanaf de geboorte van onze eerste spruit. mag ik erbij?

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Grace, helaas :(
    Ging het bij de eerste wel wat makkelijker of ook niet?

Nou meiden, ik heb een positieve ovulatietest. Maar manlief is weg vanavond. En ik heb geen idee of ik het volhoudt tot straks. Ik ben namelijk doodmoe.
    Moet ik nou echt de verschrikkelijk geobsedeerde vrouw uit gaan hangen die haar man aardig doch dringend verzoekt zijn bezoek bij vader te staken om een poging te wagen zijn vrouw te bezwangeren? Wat toch niet gaat lukken... :) Gewetenskwestie hahaha!

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Super charmedknorrie!!

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben ook erg benieuwd. Hoe oud is die pump? :p:p

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha misschien groeit er al kaas in :D :D ;) ;)

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Grace welkom (alhoewel ik eigenlijk ook nog nieuw ben hier :))
    Hadden jullie het verwacht dat het zolang zou duren of was het bij jullie eerste kindje wel snel raak?

Saskia hmm lastig ja ........ misschien krijg je ineens zin als hij weer terug is ;)

Hubbie en ik hebben morgen een gezellig dagje voor de boeg. We gaan lekker shoppen en Kyano gaat voor een dagje en nachtje naar mijn ouders. 's avonds hebben we namelijk ook nog een verjaardag van vrienden in de buurt van Nijmegen. Vanuit onze woonplaats toch bijna een uurtje rijden.

Iedereen een fijn weekend!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat scheelt enorm ivm de smaak. Hoeft ze er niets meer aan toe te voegen.:p:p

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Grace, vergeten jou hier welkom te heten.:)

Wupje, waar is die verjaardag?

10. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hoi iedereen, ja hoor bij mijn eerste ging het ook zo moeilijk, we deden er toen juist geen 3 jaar over. dus zijn we dan maar meteen na de bealling rustig terug begonnen voor een 2e kindje.
    donderdag zijn we bij de gyn geweest voor een foliekelmeting na 150mg clomid te slikken, ik had toen een foliekel van 1,6 zitten ( dit is voor mij al heel moeilijk te verkrijgen) dus besloot hij om direct te starten met menopur ( overstimulatie van de eistokken). ik kreeg donderdag dan meteen ook de eerste dosis gisteren nog 1 en vandaagkomen ze nog 1 geven. morgen om 1à uur moet ik bij de gyn zijn, ik hoop dat het gelukt is en dat we onze pregnylspuit mogen krijgen.

11. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ps: mijn banner klopt nog niet helemaal doordat we nu even moeten afwachten wanneer ik een eisprong zal krijgen.

12. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden, gelukkig lees ik hier alleen nog maar goed nieuws. Slecht nieuws houden we niet van.

Helaas wel een nieuw lid, welkom en hopelijk heb je snel ander nieuws.

Liefs

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heftig Grace! Je hebt er dus al de nodige zware jaren op zitten en dan nu weer dit :(

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    grace helaas welkom.

Schoen opeten, wat is je schoenmaat?:D:D

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    O en trouwens, we hebben gisteren ondanks moeheid toch nog geklust. Voor het eerst in 3 maanden weer een klein kansje. De afgelopen maanden nergens rekening mee gehouden en gedaan waar we zin in hadden en toen zaten we met vrijen ook elke keer niet echt gunstig. Nu dus officieel toch weer op het wachtbankje. Met weinig kans, maar een kans is een kans! En hoe mooi zou het zijn om net voor de IUI zwanger te zijn hihi :)

*droomt even lekker door*

17. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    saskia succes ik zal voor je duimen.

18. xdebkex

xdebkex Nieuw lid

2 apr 2010
    4
    0
    0
    NULL
    rijkevorsel
    hoii allemaal
    ik en mijn ventje zijn momenteel al van december 2007 bezig
    en ben sinds maart 2010 begonne met clomid en pregnyl ..
    maar was toen niet aangeslagen :s
    afgelopen dinsdag was het dag 12 naar't ziekenhuis geweest maar ze waren nog te klein .. dus gistere terug naar't ziekenhuis geweest weer voor bloedname en echo en ik kreeg 's middags telefoon van m'n gyn die vertelde mij dat dit een verloren maand is en dat ik gewoon moet wachte op mijn regels omdat ze nog altijd niet volledig volgroeid waren en het te laat op schema lag :s pff ik word echt niet goed van het wachte

wie heeft er nog ervaringen met dit?

groetjes deb

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @grace welko hier! ik lees dat eerste ook op zich heeft laten wachten. Hoop voor dat het nu snel gaat gebeuren. Er heersen hier goede vibes op het moment, wee weet helpt het.

@saskia
    Zo voel ik me soms ook hoor. Wil er ook niet moeilijk over doen, maar jah die maanden duren als zo lang. Lees net dat het toch nog gelukt is. Kan je mooi naast me op de wachtbank gaan zitten. Wie weet komen we beide niet aan de eerste iui toe!
    Ik droom ook nog even verder!

@pump
    Nou dames, gedraag u. kaas in mijn pump! het idee! Ik heb van mijzelf zelf zeer hygienische voetjes hoor. Heb wel maat 42, dus ben wel even bezig!

@wupje
    gezellig weekend dus! lekker even met zijn tweeen. Lekker geshopt?

@debkex
    Welkom! Geen ervaring met jou situatie. Bij ons ligt het alleen aan kwaliteit zaad.

Groetjes vriesje

Vinden jullie dta zonnetje ook zo lekker, ben zelfs verbrand!

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Debkex, welkom. Ook ik heb geen ervaring met je verhaal, bij ons ligt het net als bij Vriesje aan de zaadkwaliteit. Succes!

@ Vriesje, ach we moeten er maar het beste van hopen hè ;) Gisteren nog steeds een positieve ovulatietest, echt super donker en heel de dag ovulatiepijn. Gisteren ook nog geklust, het kan zeker geen kwaad dus waarom niet :)

Fijne zondag meiden, geniet van het heerlijke weer!

Deel Deze Pagina