dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    hou op met al dat eten, zit hier op het werk honger te lijden!

even over iets heel anders, maar dan ook wel heel anders. Heb ineens heel erg vruchtbaarslijm. Dat is toch heel vreemd. Had het van het weekend en de vrijdag ervoor ook al. Iemand hier bekend mee. Weet nu toch echt zeker dat vorige week mijn eisprong is geweest.

2. P26

P26 Niet meer actief

vriesje het schiet al he. Nog maar een kleine week.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Oe Vriesje, ik wil je geen hoop geven... maar als jij echt zeker weet dat je ei vorige week al geweest is, dan zou je best wel eens zwanger kunnen zijn...
    Ik lees hier ontzettend vaak meiden die voor hun NOD veel afscheiding hadden wat heel erg leek op vruchtbaar slijm en zwanger waren!
    Spannend... en heel erg sorry als ik je (valse) hoop heb gegeven, maar ik vind het wel heel erg raar.

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @ ja nog 6 dagen schite zeker op

@saskia,
    oh mmmm zoiets dag ik ook al.
    geef niet hoor, hoop doet leven!
    nog maar 10 dag zag ik tot de afspraak. spannend!

Tja of die doos van het ziekenhuis heeft niet goed gezocht naar ei. maar ja dan zou ik nu op dag 22 ei hebben? Das gek want dat betekent dat ik een cyclus heb van (ff rekenen) 36 dagen, dat heb ik nog nooit gehad.

zit niets anders op dan even te wachten. en stiekum ff googelen natuurlij ;)

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    God, ik zou doodgaan van de zenuwen :D
    Ga ik nu al bijna, want ergens heb ik ook de belachelijke hoop vandaag gehaald. Tssss wat denk ik nou wel niet ;)

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja dood gaan doe ik hier ook!
    is niet belachelijk! elke kans is er 1.
    Ja en ik mag het zeggen, ik heb niet makelijk lullen.
    Misschien straks wel, hoop ik
    ahhhhhhh zie je wel ik begin nu uit mijn nek te kletsen!

van google wordt ik ook gek. wordt er geen wijs uit, grrrrr

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik ken idd ook meiden die nog vruchtbaar slijm hadden op het eind van de cyclus en zwanger bleken te zijn maar ik heb eigenlijk heel mijn cyclus vrij veel afscheiding en dus ook op het eind nog mooi witte afscheiding maar helaas wordt ik elke keer steeds weer ongi :x In het begin had ik die hoop ook en dacht ik jeah ik ben zwanger, mooi niet dus.
    Ik geloof ondertussen niet meer in kwaaltjes want ik heb ze allemaal geloof ik wel al een keer gehad maar nog steeds niet die positieve test waar ik zo op hoop.

Okay en nu genoeg geklaagd....we gaan gewoon voor veel positieve testen 8)

Ik ga zo Verborgen Gebreken kijken op net 5. Leuke serie.

8. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja vervelend hé al die kwaaltjes. Elke keer denk je van alles te voelen, maar dan blijft zo'n test toch wit.

9. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    zo ons werk zit er al weer op, nu kunnen we enkel nog afwachten.

@vriesje, je kunt ook wel een dag of 3 vroeger teten natuurlijk. ik teste bij mijn dochter 3dagen voor NOD positief. wel zeer licht maar tog positief

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ok nu moet ik bekennen...........
    ik heb stiekum al getest. 5 dagen voor nod. surprice, hij bleef wit. Wat was i thinking.....

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Vriesje, meid toch... :) Je bent veels te vroeg, blijf positief. Het kan nog steeds!

@ Wupje, ik kijk ook naar verborgen gebreken. Leuke serie hè! :D

@ all, vandaag 5e examen gehad en het ging best goed. Hoop dat ik het gehaald heb, maar denk het wel. En dan nog maar ééntje!!! :)

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje oeps toch al getest ...... ik ken dat hoor, soms doe ik het gewoon al voor de gein al weet ik zeker dat het niet positief kan zijn zoveel dagen voor nod. Ik wil eigenlijk niet weten hoeveel geld we al verspild hebben aan zinloze zwangerschapstesten :) Hubbie gaat er maar niet meer tegenin, die weet toch dat het geen zin heeft ;)

Saskia oh fijn dat het zo goed ging, ik duim dat je geslaagd bent!
    Hubbie zei gisteren trouwens tegen mij dat het voorlopig de laatste aflevering van verborgen gebreken was :( Ik hoop het niet.

Grace kom erbij op het wachtbankje :)!

Voor ons vandaag een fijne dag, Kyano ging voor de eerste keer naar het KDV en hij heeft het naar zijn zin gehad! Eerst wel nog een half uurtje gehuild maar toen ging het beter en heeft hij zelfs voor ons een tekening met vingerverf gemaakt! Erg leuk. Is echt een pak van mijn hart dat hij toch zijn draai lijkt te gaan vinden aangezien de afgelopen 2 weken echt een drama waren met oefenen.

13. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia
    ja suffie ben ik ook.
    Hé gaat lekker zeg! Heb je er een goed gevoel over?

@wupje.
    Ja dat heb ik ook maar niet uitgerekend. Wel verstandige Hubbie heb jij zeg!
    ohh dat lijkt me echt helemaaal leuk, die zelf gemaakte tekeningen enzo. zie ze al op de koelkast hangen!
    Wel fijn dat je hem nu met een gerust hart kan achterlaten. Lijkt me moeilijk hoor zo'n klein wurm achterlaten.

Morgen tot 2 echo's op het programma? Wel meldplicht hoor, ik wel goede berichten horen!

14. P26

P26 Niet meer actief

De informatrice van mvm is geweest, de test was zo positief als ik weet niet hoe. Ik ben toch weer wat meer gerust gesteld. Morgen een spannende dag. Zaterdag mag ik beginnen met urine opvangen. We weten no niet precies hoe ver ik ben. Vanaf 6 weken mag je meedoen.

15. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Vandaag weer naar de gyn???? Heel veel succes en plezier meis!!!!!!!

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 super zeg dat de test zo mooi positief was :)! Heerlijk genieten nu dus!

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he meiden, hier niet zo een goed bericht Echo zag er niet zo uit zoals het zou moeten. Ik ben 6 en 3 dagen alleen het vruchtje is te klein het hartje klopt niet. Ik heb dus 50/50% kans. Ik ben nu op werk, maar ik kan alleen maar huilen en ik weet het effe niet meer

18. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb in het IUI topic al gereageerd Angelica...
    Godverdomme :( Ik gun je echt een onbezorgde zwangerschap toe meis... ik hoop zo dat het goed gaat komen.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ga zo lekker naar huis en wandelen op het strand. Iedereen zegt blijft positief, maar waarom kan het niet normaal gaan?

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Positief blijven kan iedereen wel makkelijk zeggen, maar HOE kun jij in godsnaam positief blijven na alle ellende die je al meegemaakt hebt en nu dit weer? Dat kan niet lieverd, je mag best huilen stampen schreeuwen! Ook al loopt het goed af, dan nog is dit gewoon kut!
    Rustig aan, en lekker wandelen op het strand is een goed idee. Laat je emoties lekker gaan schat.

Deel Deze Pagina