Oh lieverd wat erg Ik duim volop voor je en hoop dat alles goed komt! Hele dikke knuffel en veel sterkte!
Lieve Angelica Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Vind het zo erg voor je, maar het kan ook nog de goede kant opgaan begrijp ik. Dus we gaan heel erg duimen voor de goede kant he! Hele dikke knuffel voor jou!
Angelica wat erg voor je. Ik zal zo ontzettend voor jullie duimen!! Maar mijn gyn zegt dat ik pas volgende week het hartje zou kunnen horen. Is dit nog niet te vroeg. Mijn echo was goed. Ik kon 1 vruchtzakje zien. Hij heeft me nu ingeschat op 6 weken en 1 dag. 4 mei hopen we het hartje te kunnen horen. Wel ben ik weer bloedgeprikt, vrijdag kan ik hierover bellen. De assistente zij wel, dat wanneer mijn waardes nog steeds zo hoog zijn, ik alsnog rekening moet houden dat het alsnog een tweeling kan zijn. Soms kunnen ze eerst maar 1 vruchtzakje zien. Nou ik ga er vanuit dat het er gewoon 1 is. Mijn waardes zijn nu vast minder sterk gestegen.
Angelica jij zegt dat je 6 weken en 3 dagen zwanger bent, P26 zit op 6 weken en 1 en kon ook nog geen hartje zien toch? Hopelijk zit het dus wel goed maar duurt het nog heel even voordat je het hartje kunt zien kloppen. Ik hoop het zo voor je! P26 super meid dat je een goede echo hebt gehad!
he angelica, wat erg meid, maar het zal wel goed komen hoor denk ik. het hartje begint te kloppen in de loop van de 6 weken. dus er kan nog vanalles veranderen, ik hoop op het beste voor je.
@angelica Wat een klote nieuws! Weet even niets te zeggen. Lekker niks van anderen aantrekken. Natuurlijk mag je boos zijn en verdrietig. Positief zijn kom later wel weer. hele dikke knuffel vanaf hier!
@p26 fijn dat je echo goed was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super! @hier heb al de hele dag met vlagen de hik wordt er niet goed van pfffffffffffffffffffffffffffff
he dames ik heb al gans de dag steekjes en krampjes in mijn buik, zou dit een innesteling kunnen zijn???
Ik hoop het voor je meid! Maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet meer zo in. Heb iedere cyclus krampjes, steekjes of zoiets. Je lichaam kan echt een spelletje met je spelen. Hopelijk is dat bij jou niet zo en is het echt een innesteling, ik duim
dat zou kunnen. Ik had de eerste 1 1/2 week na de tp ook flink last van steken en krampen, daarna zakte het weer af. en zie mij!!!
Angelica, ik hoop dat het toch goed uitpakt. Het hartje kun je zo vroeg toch nog niet horen, maar wel zien. P26, fijn dat je een goede echo heb gehad. Meiden, het gaat hier spannend worden. Morgen ga ik voor het eerst mezelf spuiten. Dan ben ik heel echt begonnen met ICSI.
He lieve lieve lieve meiden, vanmiddag moet ik om 3 uur weer terug. Ik probeer het positief in te zien. Vanmiddag krijg ik een echo van hoofd gyn. Kans op bbz is weer aanwezig dus ik hoop vanmiddag meer duidelijkheid te krijgen. We blijven positief.
Angelica we duimen voor je!!!! Timon spannend en succes! Grace bij mij zijn er veel kwaaltjes die ook juist een ongi aankondigen dus ik kan je echt geen goed advies geven, alleen 'even geduld hebben ' Hier weinig bijzonders, ben op mijn werk en tot nu toe is het erg rustig, misschien kan ik vanmiddag vrij nemen maar meestal als ik dat besluit wordt het om 11 uur knetterdruk dus ik wacht nog maar even af
Angelica heel veel succes vanmiddag. Ik hoop dat het toch positief is. timon heel veel sterkte met jullie 1e ICSI. Heb je al eerde jezelf gespoten? Ik vond het raar om mezelf te moeten spuiten.
angelica, ik hou dit topic in de gaten hoor meis en wacht natuurlijk op je goede nieuws. Wel fijn dat je nog positief kan blijven. Dikke kus en knuffel van mij