He meiden, we zijn heel voorzichtig blij, ik ben minder ver dan dat ik dacht, maar we hebben wel iets zien knipperen!!!!!!!!!! Volgende week hopen we meer te zien. Ik ga wel mijn afspraak bij mck afbellen, dat voelt nu niet goed. Ik ben geloof ik nu 5.6 wk Nog wel een spannende week duimen meiden
meis wat ben ik ongelooflijk blij voor je. Wat zien knipperen betekent dat het hartje klopt he dus daar mag je heel gelukkig mee zijn. Fijn dat je naar me geluisterd hebt ( dat ik alleen goed nieuws wou horen Liefs
alleen balen dat ik minder ver ben, maar dat kan wel goed komen. Je hoort het best vaak dat mensen minder ver zijn dan ze denken Ik luister altijd naar je. Ik heb alleen nergens last van
Yes Angelica, wat een goed nieuws Tuurlijk blijft het nog even heel spannend en ben je nog onzeker, maar nu kun je toch al iets meer genieten. Fijn meid!
Angelica oh gelukkig zeg !!! Ik ben heel blij voor je! En natuurlijk is het jammer dat je iets minder ver bent als je had gedacht maar als de zwangerschap maar goed gaat en er over 8 maanden een gezond ukkie geboren wordt dat is toch het belangrijkste! En misschien beval je wel 3 weken te vroeg dan maakt deze week ook niks uit
@angelica Ahhh gelukkig goed nieuws! Jammer van minder ver, maar misschien had je wel ehele late innesteling of zoiets. Kan toch gebeuren? Ik hoop dat je nu een beetje gerust bent gesteld. Fijn dat jullie volgende week weer mogen.
ik kan me wel voor stellen dat je niks voelt hoor, ik doe dat nog steeds niet eigenlijk. Pas na een aantal weken begon ik wat te voelen aan mijn borsten maar op vermoeidheid na had ik ook nergens last van. Het komt echt goed meis, dat is het bij mij ook ( al ben ik er ook nerveus om geweest hoor ) Liefs
Meisjes... even ego! Lag zojuist een brief van ziekenhuis in brievenbus... afspraak is verzet naar 3 mei Hoe durven ze, MOK!
Het scheelt maar een paar daagjes, gelukkig. Maar ik vind het wel stom dat ze niet even de moeite nemen om me te bellen en gewoon een brief thuis sturen.
angelica, fijn om te lezen dat het toch nog goed kan zijn. Wat betreft kwaaltjes, ik heb ze op het moment ook niet. Dus dat zegt niets. Ik zag nog niets knipperen, maar hoop dat ik op 4 mei het hartje kan horen. Morgen krijg ik weer de bloeduitslag te horen voor het hcg hormoon.
Angelica, wat fijn dat jullie het hartje hebben zien knipperen. Dat was het meest belangrijke. Saskia, via een brief een afspraak verzetten is vrij gewoon. Omdat ze het je via brief meedelen ga je er niet zomaar tegenin. En dit kost hen veel minder tijd. Wij hebben dat ook gehad met de intake. Natuurlijk is het voor jullie balen. Gelukkig is het maar een paar dagen. Skatjuh, alles goed met jou/jullie? Vriesje, was je even in de war? IK HEB MEZELF GESPOTEN!!! De verplichte junk is gestart. De prik was gemener dan bij de prik instructie. Bij het terugtrekken had ik wat bloed. Hebben jullie dat ook gehad?
he Junk, ben je al high? Ik had het met pregnyl prikken, dat er wat bloed meekwam. Hier ga ik ook voorzichtig genieten. Wo mogen we weer terug voor controle dus dat is wel lekker. Ze vertelde dat ik tot en met 10 wk elke week een echo krijg en dan naar de verloskundige wordt doorverwezen in het zkh. Ze vertelde ook dat aankomende week een spannende week is. Ik blijf positief, dat is ook goed voor die kleine. Ik ga wel mck afbellen voor di, ik ben nu helemaal brak en ik wil dat er niet bij hebben. Saskia, bij mij doen ze het ook met een brief, gelukkig is het snel 4 mei.
hey allemaal, gelukkig weer veel goed ( beter ) nieuws. Hier gaat t ook nog steeds goed, mijn buik begint al aardig zichtbaar te worden maar dat vind ik alleen maar leuk. Volgende week hebben we een pretecho en gaan we kijken of ze het geslacht kunnen zien. Ben echt superbenieuwd hihi en vind het ongelooflijk spannend. Bijna weekend ( nou ja moet nog tot half 6 maar goed ) Liefs
timon als je een beetje bloed hebt, kan het zijn dat je net een klein adertje hebt geraakt. Dit is verder niet erg. Soms kan je ook wel een kleine blauwe plek krijgen. Probeer sowieso de prik plekken af te wisselen. Links - rechts- links enz. Soms wil de prikplek wel eens wat gevoelig blijven, met afwisselen geef je het weefsel wat tijd om te genezen. Angelica wat goed dat je nu iedere week een echo krijgt. Het klinkt stom, maar ik ga me nu zelfs zorgen maken of ik wel een hartje ga horen op 4 mei. Dit is nadat jij vertelde dat je nu al wat zag knipperen. Ik hoop dat alles goed verloopt bij je. Ik zal nu eerst even de kliniek bellen voor de bloeduitslag.
mijn bloedwaardes van woensdag zijn: hcg: 10.695 prog: 72.9 Ik maakte me alweer zorgen, maar nu of we het hartje op 4 mei wel zullen gaan horen. Maar de waarde geeft toch aan dat alles wel goed lijkt te gaan. He ba dat onzekere gevoel..... Ik hoop dat het een keer weggaat, zodat ik kan gaan genieten. Tot zover kan ik dat nog niet echt.