Ik heb het tel nummer van de gyn opgeschreven dus ik laat het jullie weten wat ze zeggen! Vriesje ik duim gewoon hoor, wie weet is one lucky shot toch raak geweest!
Dat zou wel raar zijn want 2 weken geleden tijdens fm had ik er vrijdag eentje van 15 mm en 10 en de maandag erna alleen maar eentje van 10. Zou kunnen als die echo doos andere ei over het hoofd heeft gezien. Maar ze kon wel beide kanten vinden. Mocht het zo geweest zijn dan heb ik een cylus van 35. Heb ik wel eens eerder gehad. maardan kloppen die echo niet. ahhhhhhh ik wordt gek van dat gereken.........
Ik heb inmiddels een afspraak bij de gyn gemaakt. Op 25 mei kunnen we terecht. Ik voel me toch wel een beetje verdrietig hierdoor, het voelt net alsof ik nu het tijdperk 'spontaan zwanger worden' afsluit Ik weet dat ik nog geen reden heb voor klagen en dat er genoeg meiden zijn die al veel langer bezig zijn maar er schieten vandaag ineens allerlei gedachten door mijn hoofd. Is het ons nog gegund etc? Pff moeilijk hoor.
Lieverd, laat je niet leiden door die twijfels. Oke, dat tijdperk sluit je af. Minder leuk. Joh, je bent best vlot aan de beurt. Een maandje wachten en dan ga je horen welke onderzoeken ze bij jullie willen doen. Dan ben je nog steeds bezig met spontaan zwanger raken.
Je hebt ook zeker gelijk hoor! Daarom schreef ik ook dat ik weet dat ik niet mag klagen en het komt ook allemaal wel goed maar ik heb even tijd nodig om mijn gedachten om te schakelen zullen we maar zeggen En jij bent mijn grote voorbeeld !
he wulpje, ik begrijp je hoor. het is niet makkelijk om over te schakelen naar de mediche wereld voor zoiets want "iedereen" kan het natuurlijk en jij niet. zo dacht ik er in het begin ook over. maar na een tijdje voelt het speciaal aan, in onze vriendenkring ben ik het specialeke omdat ik constant moet pilletjes slikken en prikjes krijgen haha. je leert er mee leven hoor. maar ik kan je verzekeren het gevoel die je nu hebt zal overgaan meid geen zorgen maken.
komt allemaal goed meiden!!!!!!!! In het begin is het ook wel slikken als je in de rot mmm komt. Normaal vertel je alleen je vriendin dat je aan het proberen bent. Nu weet iedereen het. Ik heb morgen mijn echo en ik hoop op goed nieuws. Ik voel me wel goed
vriesje ik duim voor je. wupje het komt allemaal goed. Eerst maar eens bellen. angelica, spannend hoor morgen. Wij kunnen volgende week dinsdag weer.
Hallo Dames, Mag ik mij bij jullie club aanmelden, zoals julie zien aan mijn banner ben ik dus een jaar bezig. Wij zitten vanaf febr in de MMM, omdat ik na het stoppen van de pil ( diana35) er geen ongi kwam, dus na 7 maanden ben ik doorverwezen naar de gyn, die dan dus ook pcos heeft vastgesteld. Verder zijn de zwemmers uitstekend en ligt het probleem dus bij mij. Ik heb laatst net voor het eerst clomid50 geslikt, en moet a.s donderdag mijn 4e FM hebben. Het gaat erg traag maar er groeit netjes 1 eitje en is nu 9 mm, dus ben benieuwd wat er donderdag staat te wachten. Wel/geen gegroeit eitje Ik wou iedereen die zwanger is van harte feliciteren en geniet lekker van je zwangerschap Voor de meiden die nog bezig zijn, veel suc6 en hopelijk snel zwanger Ookal is dat makkelijker gezegt, ik weet dat het niet vanzelfsprekend is... Daar ben ik nu zelf ook achter helaas.....zucht..... Op naar mooie eitjes en een mooie test grts
Grace in welk traject zit jij nu dan precies? Ik moet het dus nog allemaal leren Angelica en? Een mooie echo gehad? Typje welkom meid! Zoals je kunt lezen ben ik ook nog vrij nieuw in dit topic en ik heb gisteren onze eerste afspraak bij de gyn gemaakt. Dus even afwachten hoe het nu verder gaat. Ik hoop dat je donderdag een mooi eitje ziet!! Vriesje hoe gaat ie meid? Nog geen ongi te bekennen?? Dank jullie wel voor alle lieve woorden!
@grace spannend hoor! @wupje Kan me best voortsellen dta dat lastig voor je is. Ik heb ook lang getwijfeld of ik wel een afspraak zou make. Maar wel fijn dat je zo snel terecht kunt toch? @typje Welkom en ik duim voor een mooi ei! @angelica HOe laat is morgen je echo? Hier vanmorgen sneeuwwitje. Heb nu defintief de hoop voor deze maand op gegeven. Niet erg hoor, wil nu gewoon ongesteld worden dan kan ik gaan plannen. Heb nu dus wel het vermoeden dat niet de een na laatste echo dame me te lang heeft laten wachten, maar dat de laatste niet goed heeft gekeken. groetjes, vriesje
Vriesje jee zeg dat zou echt balen zijn als die echomuts niet eens goed gekeken heeft :x Angelica oh ik dacht dat je vandaag de echo had. In elk geval heel veel succes morgen!! Wij gaan even lekker op de bank CSI kijken Afleveringen die hubbie gedownload heeft.