oh skatjuh dat zou echt fantastisch nieuws zijn. Angelica: wanneer ik moet spuiten dan moet ik 2x 25++ spuiten.
Ik moest op dag 3 beginnen en altijd rond een uur of 10 's avonds, zodat als ik naar het zkh moest en dosis was niet goed dat gewoon aangepast moest worden. hebben ze het niet tegen jou gezegd? wat is je dosering? ik 50 ml en ik moest draaien tot 50 en in 1x spuiten
's ochtend en 's avonds 25++eenheden. Op dag 3 moet ik starten. Op dag 10 heb ik controle altijd op de ochtend. Dan wacht ik met spuiten tot ik de echo heb gehad.
Woow Skatjuh, dat zou echt helemaal fantastisch zijn! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd. Ben heel benieuwd naar de foto... @ Vriesje, de gyn heeft ons aangeraden om nog een half jaar te proberen omdat we zelf aangegeven hebben niet te snel te willen gaan en omdat een natuurlijke zwangerschap mogelijk is. We zijn nog niet toe aan het IUI of IVF circus, al helemaal niet als er een kans is dat we zo zwanger raken. En die kans is er omdat onze samenlevingstest positief (1 actieve zaadcel) was en alle andere onderzoeken verder helemaal perfect. Behalve dus het zaad... maar het is wel degelijk mogelijk dat we zwanger raken op de natuurlijke manier en de gyn heeft er vertrouwen in, dus wij ook
Heel erg duidelijk, ga maar vast een mooie banner uitzoeken Jij bent hartsikke zwanger!!! Gefeliciteerd! Niet begonnen met de clomid toch??
en uhh jawel begonnen met de clomid maar volgens de fert, verpleegkundige is 2x nog niet zo`n ramp. Ik had niet verwacht zwanger te zijn en anders hielp is deze ronde om zeep