Wat grappig trouwens wij hebben ook plannen om ons huis te verkopen maar durven de stap nog niet helemaal te zetten
Een jaar is lang, maar we hebben een prima huis nu. Het is het wachten waard, we hebben geen haast We wonen in een dorp bij Eindhoven.
He meiden, ik heb weer slecht en goed nieuws. Het hartje klopte heel mooi, alleen het is veels te klein. Volgende week woensdag weer een echo en dan krijg ik meer te horen. Ik prbeer positief te blijven. Het kindje was wel 2x zo groot als vorige week dus
Angelica, ik snap je angst en onzekerheid. Toch vind ik het heel goed klinken. 2x zo groot in een week tijd... dat lijkt me best goed. En een hartje is helemaal super
@angelica heb er geen verstand van maar een kloppend hartje klinkt goed toch! en ook gegroeid dus. Let maar op dit wordt een blijvertje! @rest reageer later op de rest. moest even checken hoe de echo was verlopen. groetjes vriesje
angelica, het hartje klopt dat is in iedergeval een geruststelling. Wat betreft het groeien. 2x zo groot in 1 week. De baby zal nog wel een groeispurt gaan maken en dan is ie helemaal bij.
Angelica gelukkig een kloppend hartje!! En ga er maar vanuit dat deze uk nog wel een groeispurtje maakt . Het komt goed, dat weet ik zeker!
angelica wat ongelooflijk fijn om te horen dat het hartje klopt. We blijven gewoon met zijn alleen positief en dan komt het ongetwijfeld goed. Hier hebben we gister een superecho gehad ( foto`s volgen later ) en alles gaat goed. Het beweegt flink maar omdat mijn placenta vooraan ligt voel ik het wat later. En het leuke nieuws is, we krijgen een jochie De echoscopist was er voor 1000% zeker van. Dat is heel erg veel dus, en we konden het zelf trouwens ook wel zien.
haha jullie hadden zeker gelijk. Mijn man ook. We hadden een wedje gelegd en nu het een jongen word moet ik kleertjes kopen. Anders had hij het moeten doen. Dus ik mag lekker gaan shoppen
SUPER!!!! GEFELICITEERD! En ik spreek uit ervaring een jongetje is erg leuk Al hoop ik dat ik ooit nog mama van een meisje mag worden
skatjuh een jongetje wat leuk. Nu maar stoere kleertjes gaan kopen. angelica hoe gaat nu? En met de rest natuurlijk? Ik lig weer lekker in het zonnetje. Heerlijk.
Ja, voel me nog steeds zwanger. We blijven positief. Weet je het positieve was dat het hartje klopte en al 2x zo groot is dan vorige keer dus dat is wel goed Hoe is het met jou
Ik ben jaloers op de meiden die lekker in de zon liggen! Hier nog een uurtje op mijn werk en dan ook lekker naar huis. Moet wel nog even dweilen en koken
@skatjuh Leuk een ventje! zo lekker shoppen dus! WAs vanmiddag nog even bij de hema. Zo stoer die kleine pakjes! @p26 lekker hé die zon! Hoe veel jij je verder? @wupje en agelica Tja je hebt werkpaarden en luxepaarden hier nog geen teken van.........ongi of ................
vriesje, ik voel me verder goed. Ik merk alleen wel dat ik toch wel moe ben en blijf. Verder nog nergens last van. Ik ben wel heel zenuwachtig voor dinsdag. Ik hoop toch zo dat we het hartje gaan horen.