dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom!
    Helaas dat jullie nog een poos zelf moeten proberen. Aan de andere kant kan het zomaar ineens lukken. Net als je het niet verwacht. Ik heb heb het onlangs in mijn omgeving weer vernomen.
    Je weet in ieder geval dat er anders een mogelijkheid is tot de mmm, in welke vorm dan ook.

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    SUPER! Leuk leuk om nu kleertjes te kopen.;) Vandaag wezen snuffelen op de vrijmarkt?

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Alle vertrouwen dat dit kleintje helemaal super in de versnelling gaan.

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Alle meiden Koninginnedag aan het vieren?
    Hier flink over de vrijmarkt wezen struinen. Heb zowaar 1 ding gekocht terwijl de auto toch vol lag. Mijn moeder en schoonzus waren losgeslagen.:D
    Mensen, wat was ik moe. Beetje slecht geslapen en dat geslenter... Heb vanmiddag gewoon 2 uur liggen maffen!:p

P26, maak je niet te druk, schat. Vast dat je dinsdag iets moois te horen/zien krijgt.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hier een rustige koninginnedag gehad. Vanochtend even over de markt gelopen maar Kyano had het na een uurtje wel gezien. Hij wil het liefste lopen maar dat gaat zo moeilijk in de mensenmassa dus hij moet in de buggy, tsja dat heeft hij na een uurtje wel gehad. Na zijn slaapje nog een nieuwe hifi set gekocht bij de Mediamarkt :) Morgenavond vieren we de verjaardag van mijn man en Kyano logeert dan bij opa en oma dus die installatie wordt getest :D!

Vriesje jee meid je maakt het wel spannend zeg!! Ik duim voor je!

P26 tuurlijk klopt er een mooi hartje dinsdag!!

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Mijn neefje is van dezelfde leeftijd en hij heeft het zo'n 3 uur volgehouden. Hij had ook zoveel te zien. Maar goed, hierna was hij wel vreselijk moe.;)

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Skatjuh, wat leuk meid! Van harte!
    Ik wist het wel... haha! :D

8. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoe zou het met Vriesje zijn? Ik ben zo benieuwd of ze ongi is geworden of toch niet ;)

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @allemaal
    hoi vriesje hier, zonder ongi, maar met 2 witte testen :(
    Alhoewel. Gistermiddag 1 gedaan, toen bleef ie wit, maar toen ik thuis kwam zat er een indroog lijntje. Die mijn vriend overigens niet kon ontdekken.....dus misschien verbeeld ik het me wel.
    Maar zit nu dus op dag 36, is natuurlijk gek. MOrgen maar even ziekenhuis bellen. Denk niet dat ik zwanger ben hoor, maar er moet toch een reden voor zijn.

Ga nu even terug lezen en reageren.

Groetjes vriesjes

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @timon
    en wat heb je gekocht?
    Ben zelf niet geweest, was mij te slecht weer!

@wupje
    En hoe was de installatie? geen klachten ontvangen van de buren?

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vriesje, nog niet ongi? Ik ook niet sinds de laatste pil donderdag. Al gaat mijn buik nu stiekem wat raar doen.;) Morgen de uitgangsecho en mocht ik dan nog niet ongi zijn hoop ik dat dat geen probleem is.
    Ik ben dit weekend echt best moe. Op de dag minimaal 45 minuten geslapen. Moet zo bijkomen van bijna niets doen.

Wat ik heb gekocht? Van die foamtegels die je als een puzzel in elkaar haak en zo een mat maak. Een kleintje heeft dan een prettige ondergrond als je bijv. buiten bent.
    Wij hebben best goed weer gehad. Wat regen, maar zeker geen bakken uit de hemel.

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @timon
    Moe en een rare buik. Zulke dingen zouden verboden moeten worden ! behalve als je zwanger bent natuurlijk!
    Het is dat je aan de pil geweest bent...
    Een uitgangsecho is alleen om te kijken of er geen cystes zitten? Volgens mij maakt het dan niet uit als je nog niet ongi bent.

Foampuzzel? mmmm die ken ik niet

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26 tuurlijk heb jij morgen een hele mooie echo

Skatjuh en wat heb je allemaal gekocht?

Saskia, leuk he een huis kopen. We hebben afgelopen zaterdag een keuken gekocht. We zijn nu alle dingen al langzaam in dozen aan het doen. We hebben ook veel dingen op marktplaats gezet en tot nu toe is de verkoop ook goed.

Vriesje, heb je het zkh al gebeld?

Timon, hoe voel je je nu? wanneer moet je weer naar het zkh?

Wupje hoe werkt je installatie?

Hier even een ego berichtje, borsten groeien, darmen onrustig in de ochtend heb ik last van een soort kater dus ik voel me echt heel goed. Ik hoop dat we as woensdag goed nieuws krijgen en P26 jij morgen.

Gisteren gingen we met mijn ouders, zus en aanhang, neef en vriendin mijn onze oom eten. Mijn zus en mijn vriendin zijn beide hoogzwanger. De hele dag hebben ze met zn 2en zitten kletsen over hun zwangerschap en op een gegeven moment ging mijn zus zelf haar rug naar me toe keren. Ik voelde me echt heeeeeeeeeeeeeeeel naar hieronder. Ik probeerde er wat van te zeggen en het enige wat ik te horen kreeg, dat mijn hormonen aan het gieren zijn. Voor de rest kan/mag ik niet met mijn zus over mijn gevoelens praten. Ik kan nog nergens last van hebben. Van mezelf ben ik echt dun, dus ik heb nu al een mini buikje omdat mijn darmen lekker onrustig zijn en 's avonds heerlijk opgezet. Ik ben er heel trots op en het enige wat ik te horen krijgen, nou dat is van je kindje hoor maar van je darmen. Ik wil zo graag met mijn zus over mijn gevoelens praten, maar dat kan ze echt niet met mij. Terwijl ze woensdag persee mee wil naar het zkh.
    Ik weet eigenlijk niet hoe ik hiermee om moet gaan?

14. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    fijn dat je je zwanger voelt. Alleen jammer dat je zus nu zo doet. van die hormoontjes vind ik een beetje flauw. En juist dan zou het fijn zijn als ze rekening met je houden. Misschien op een rustig moment een keer proberen er met haar over te hebben?
    En wat betreft dat buikje, ga er maar vanuit dat ze jalours zijn! Jij bent straks heel mooi zwanger met je slanke figuur!
    8 weken ben je alweer zie ik net. gaat dat hard zeg.
    Moet je werken tot woensdag of heb je andere afleiding?

Om 9.45 ziekenhuis gebeld. Ze belt terug. Ze vond het zelf ook vreemd. Tja ze kon natuurlijk moeilijk zeggen dat mijn ei later was ;)
    Ze vroeg of ik wel zeker wist dat de test negatief was, dus ik vertelde van het inimini streepje. Zij zei dus dat erop kan wijzen dat het nog heel pril is. Misschien willen ze een kuur geven om ongi op te wekken, maar dan moet ze zeker weten dat ik niet zwanger bent natuurlijk.

Ben nu even aanhet zoeken naar een leuk hotelletje om 1 of 2 nachtjes weg te gaan deze week. iemand nog tips?

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He vriesje, ik ga het ook wel een keer proberen.
    Ja volgens mijn eigen ber ben ik 8 wk. AS woensdag hoop ik mijn echte termijn te horen.

Ik ben naar hotel de kieviet in wassenaar geweest, heel romantisch.Heb je op hotelletje.nl gekeken?

Heb je een foto van je test?
    Ik had eerst ook een omo witte streep, dusssss

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Vriesje, het is wel heel erg gek dat je nog niet ongi bent. Misschien was dat streepje toch geen indrooglijntje... ik hoop het zo voor je! Ik hoop in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt.

@ Angelica, wat naar dat je zus nu zo doet. Je mag trots zijn op alles wat je voelt en op je mini-buikje. Ik zou mijn buik de hele dag uitzetten hihi :D Ik vind het raar dat je zus niet begrijpt hoe jij je nu voelt. Ze kan het in ieder geval proberen. Ze weet dat het niet gemakkelijk is gegaan en dat jullie genoeg voor jullie kiezen hebben gehad... Misschien wel goed om er op een rustig moment toch over te beginnen...
    En die echo woensdag gaat gewoon helemaal super zijn, dat moet gewoon :)

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    zelf denk ik dat mijn zus het moeilijk vindt hoe het bij ons is gegaan? Maar dan nog.............

Ik heb ook echt vertrouwen in woensdag en mijn man ook

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Waarom zou ze dat moeilijk vinden dan?

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mijn zus is soms net een vent. Ik kan niet over mijn angst/verdriet praten. Het enige wat ze zegt is, komt vanzelf wel goed en niet zeuren kop op. Mijn vader is ook wel zo.

Zolang ik niet klaag dan hoeft ze zich ook niet druk te maken om mij, tenminste dat denk ik. Woensdag gaat ze ook mee om bij me te zijn, maar ik weet dat ik niet kan laten zien dat ik bang ben.

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    zo te horen vindt ze het zelf ook moeilijk om over haar gevoelens te praten. KLinkt idd een beetje als een man. Die zijn gewoon praktisch ingesteld en zien gewoon niet waarom het zou helpen om erover te praten. Maar stiekum maken ze zich wel zorgen.

even ego
    Net bij het ziekenhuis geweest. test negatief. Heb nu primolut meegekregen voor 10 dagen. Maar ik durf niet zo goed. Stel dat....... Ja eigenwijs ben ik hé. Ze hadden er geen verklaring voor, behalve dat het het heel vroeg misgegaan kan zijn. De gyn die er op dat moment was stelde voor om de volgende keer stimulatie te gebruiken. Hij vond het geloof ik ook vreemd dat ik dat niet gebruikte, maar dat moest ik met eigen gyn overleggen.
    Wat zouden jullie doen, starten met primolut?Kent iemand dat trouwens?

Deel Deze Pagina