dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Timon, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja ben mezelf alleen maar gek aan het maken, maar kan er niet mee stoppen. wordt moe van mezelf. Gek toch wat streepjes met je doen......

2. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Meiden, even ego...
    Ik kom net bij de gyn vandaan. IUI wordt wel nog in ons eigen ziekenhuis uitgevoerd dus we hoeven nog niet doorgestuurd te worden. Dat zou bij IVF zo zijn.
    Ik kan al direct starten met IUI!!!!
    De gyn zei wel dat we er rekening mee moesten houden dat het kan zijn dat er na opwerking onvoldoende zaad is en dan wordt het wel IVF. Hij hoopt het niet en verwacht het ook niet, maar we moeten er wel aan denken dat het kan.
    Ik moet nu vanaf dag 12 ovulatietesten uitvoeren en als ie positief is heb ik een dag later IUI (tenzij de test op zaterdag positief is, dan wordt het maandag).
    Ik vind het zo spannend en hoop echt dat er genoeg zaad overblijft.
    Als dat zo is, krijg ik 4x IUI in mijn eigen cyclus en daarna nog 4x gestimuleerd.
    O meiden, ik hoop zo dat IUI 'm gaat worden!!!

De gyn heeft ook de zaaduitslagen nog een keer besproken.
    1e keer: hoeveelheid 4 ml, 4 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 32%
    2e keer: hoeveelheid 4,5 ml, 2,6 miljoen zaadcellen per ml, beweeglijkheid 30%
    Niet zo best dus :(
    Daarom ben ik wel een beetje bang dat het niet genoeg gaat zijn na opwerking. Maar misschien moet ik gewoon op de gyn vertrouwen. Als hij er vertrouwen in heeft, waarom wij dan niet...

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Vriesje, morgen nog maar eens testen. Want 2 lichte streepjes vind ik wel verdacht... ;)

@ P26, echt verschrikkelijk!!! Wat zullen de ouders er kapot van zijn zeg, echt een hel om zoiets mee te maken :(

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @saskia
    Wow dat is snel zeg! nog 9 dagen wachten voor je ovutesten kan gebruiken. Dat is te overzien toch? Kan zomaar zijn dat je over 10/11 dagen al iui hebt!
    Hoop ook zo dat iui het gaat worden voor jullie.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Vriesje, ja echt supersnel!
    Ik hoop volgende week donderdag of vrijdag een positieve ovutest te hebben. Dat zou met mijn werk goed uitkomen hihi. Ik ben donderdag en vrijdag namelijk vrij.
    Maar ik ben wel een beetje bang dat na opwerking niet genoeg overblijft :( Dat maakt me zo onzeker. Vooral omdat de gyn het zo expliciet vertelde...

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja maar dat deed die van mij ook hoor! Maar tegelijktijd zei ze ook dat via de natuurlijke weg ook niet uitgesloten was.

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Ja, dat zegt mijn gyn dus ook elke keer!
    Hij heeft ons zelfs geadviseerd om een half jaar zelf te proberen. Er zijn er nu 3,5 voorbij. Hij vroeg zelfs of we goed nieuws hadden... omdat we nu al terug waren.

8. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Saskia oh dat is gaaf, dat er zo snel actie ondernomen wordt!
    En gewoon positief blijven meid dat het gaat lukken met de IUI!!

Vriesje hmm wel spannend zeg dat je weer een licht streepje zag! Ik heb die verhalen ook gehoord, hopelijk is het bij jou gewoon zwanger! Mijn duimen draaien :)!

Ik ga lekker slapen, welterusten allemaal!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje wat erg. Mijn nicht heeft dat ook 2x meegemaakt. Bah niet aan denken meiden.

Zo met mijn zus erover gehad en ze vindt het gewoon heel moeilijk en weet niet zo goed hoe ze ermee om moet gaan. Ik zei," in ieder geval niet zoals je nu doet!"

Vriesje wat vaag? Ik had met de predictor negatief en de goedkope test positief. Gewoon een echo eisen. Heb je een foto van je test?

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Goed dat je het er met je zus over hebt gehad! Het is voor haar ook niet makkelijk, maar dit is wel een hele verkeerde manier om er mee om te gaan. Hopelijk ziet ze dat nu in.

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sas wel spannend hoor. Wel positief blijven!!!!!
    Wat bij ons ook een betere resultaat gaf is 4/5 dagen onthouding.

12. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica fijn dat jij het je zus wel duidelijk hebt kunnen maken.
    Had jij vandaag nu ook een echo of P26?

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    p26 vandaag en ik morgen. Spannende dagen

14. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Idd heel spannend!!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat p26 vandaag nog wat laat horen. Weten jullie hoe laat ze moet?

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    vriesje hoe gaat het met je

17. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

nog geen bericht van p26, wel jammer hoor.
    Hopelijk is alles goed.

@ saskia. wat super dat het misschien zo snel al kan. Daar gaan we gewoon voor met zijn allen.

@ vriesje, hopelijk komt er bij jou ook meer duidelijkheid binnenkort.

Liefs

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

Dec 21, 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Goe dat je met je zus hebt gepraat. Nu weet ze in iedergeval hoe jij je eronder voelt. Morgen echo toch?
    Heb wel een foto maar die krijg ik niet klein.

vanmorgen nog een keer getest met predictor, en weer vaag streepje. Nog een keer gebeld met ziekenhuis, maar dat schoot ook niet op, moest maar afwachten.

Maar dat hoeft gelukkig niet want ben net ontzettend ongesteld geworden. Echt heel veel in één keer. Nu moet ik morgen bellen voor een echo op donderdag. En dan echt met iui starten.

@saskia
    We gaan een trend zetten. zwanger met iui 1!

19. P26

P26 Niet meer actief

Sorry voor het late bericht, maar ik heb vandaag nog helemaal geen tijd gehad om te computeren.

Ik heb me druk gemaakt om niets gisteren. Ik zal proberen nu positief te blijven. We hebben een mooi hartje zien kloppen. Hij kon het vruchtje nog niet meten, want hij lag de verkeerde kant op. Donderdag kan ik weer bellen voor de bloeduitslagen. 17 mei krijgen we de combi-test. (nekplooi en bloedonderzoek).

20. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    #1060 Timon, May 4, 2010
    Last edited: May 4, 2010
    Klinkt als jaloezie, maar waarop? Zij krijgt binnenkort al haar kindje. En als ik het goed begrijp heeft zij geen mmm door hoeven lopen, dus vele kopzorgen minder gehad.
    Hopelijk kun je morgen met haar erover praten. Anders praat je maar tegen ons aan.:D

Share This Page