Oh wat klote zeg angelica. Waarom moet jou dat nu weer overkomen! Dat gun je toch niemand! Weet echt even niet wat te zeggen.Pas je wel goed op jezelf? Kan je er met je vriend goed over praten? Hoe voelt die zich eronder. Vanaf hier een hele dikke knuffel. Ik denk aan je. groetjes vriesje
Jezus Angelica!!!! Wat verschrikkelijk... ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel erg oneerlijk en onbegrijpelijk :x Goed op je strepen staan hoor meid! Het wordt tijd dat ze eens goed uit gaan zoeken hoe dit allemaal kan! Dikke knuffel lieverd!
Net gebeld voor de bloeduitslagen. HCG 44000 Prog 52 Ik moet nu weer 1x daags 2 bolletjes Utrogestan gaan gebruiken.
He P26 is dat goed? Heb het zkh gebeld en ze bellen me terug! spannend weer. Ik hou jullie op de hoogte
P26, is je progesteron te laag? Angelica, heel spannend meid! Hopelijk snel duidelijkheid. Ik vind het zo erg voor je...
@ angelica, hopelijk bellen ze snel terug en krijg je antwoord op je vragen. Gewoon op je strepen staan zoals eerder al gezegd is @ p26, zijn die waardes goed of niet? Ik ben er niet zo in thuis. Hopelijk natuurlijk wel. Liefs
De progesteron is aan de lage kant. Dit zorgt ook voor een goede innestelling enz. Ik moet nu weer medicijnen hiervoor gaan gebruiken. Het HCG is goed
Gelukkig p26, wanneer moet je weer terug? Ik heb naar je geluisterd. Weer echo gehad. Het vruchtzakje blijft groeien. Ik heb 2 stolsel in mijn baarmoeder, maar waar dat vandaan komt weten ze niet. Mijn lichaam is nog steeds bezig met mijn zwangerschap en niet met het afstoten. Ik heb nu 4 vaginale tabletten moeten inbrengen, was geen pretje. Nu moet mijn miskraam binnen 48 opgang komen. Lukt dat niet wordt ik woensdag gecuretteerd onder narcose, ze kijken dan ook na waar de pijn vandaan komt. Weer spannend. We krijgen maandag weer een echo. Ik ga vragen of ze ook mijn bloed kunnen onderzoeken. 4x wanger en alleen ellende gehad.
Angelica wat lijkt me dat naar dat je vruchtzakje groeit terwijl je weet dat het vruchtje zelf niet meer leeft Hopelijk krijgt je lichaam nu het signaal om de miskraam in gang te zetten Dikke knuff nogmaals voor jou! P26 ik hoop dat de medicijnen aanslaan en de innesteling gewoon goed is!
He Wupje, ja we wachten nu. Ik hoop dat ik niet zoveel pijn krijg. Ik zou dit weekend weggaan, maar dat gaan we nu niet doen. Als er iets is hoop ik bij mijn eigen zkh terecht te kunnen. Ik ben nu alleen thuis. Ben zo moe en futloos. Mijn man kan er niet tegen en moet dingen te doen hebben, want dan denkt hij er niet aan. Ik hoop van het weekend aan mijn school te kunnen zitten. Moet een presentatie geven as dinsdag.
Ik vind dit zo een mooi gedicht, tranen lopen alweer over mijn wangen. Een vlinder vliegt vluchtig over het gras hij is wat verdrietig omdat hij ooit een mensje was. hij is bedroeft , en zijn hartje doet pijn, Hij heeft maar 1 wens en dat is bij zijn mama te zijn. hij vliegt naar een huisje , ver van het veld , want daar woont zijn mama , is hem verteld. hij kijkt door het raampje , en ineens is hij blij niet meer opgesloten in zijn eigen verdriet, maar eindelijk vrij. hij keek door het raampje en zag wat hij wilde weten. zijn mama hield nog van hem en zal hem nooit vergeten. Dan vliegt het vlindertje terug over het gras, Trots en sterk omdat hij ooit een mensje was......
@angelica Wat een naar nieuws allemaal. Ik hoop dat het nu verder snel voorbij is voor je en dat je niet teveel pijn krijgt. Sterkte en ik denk aan je. groetjes vriesje
Angelica, wat een prachtig gedichtje. Ook hier een traantje weg moeten pinken! Ik vind het zo verschrikkelijk wat je telkens mee moet maken.
Heel mooi gedicht, ik heb kippevel en een brok in mijn keel. Zo verdrietig dat je dit weer moet meemaken Hele dikke knuffel!
Wat is dit zo oneerlijk! :x *Timon zit met tranen in haar ogen, sla een arm om Angelica heen en geef haar een dikke knuffel*