dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Even ego:
    Sinds gisteren naast decapeptyl ook gonal spuiten. Ik lijk steeds meer moeite met de naald in mijn buik brengen te krijgen. Zit weer zo lang ernaar te kijken, maar het erin jassen zit er niet (meer) in. Best lastig. Gelukkig heb ik een geweldige man die de naalden erin zet en ik de rest kan doen.:D
    BEETJE SMERIG! Mijn ongi is zo geen ongi zoals ik het ken. Nog steeds bruinverlies met stolsels, maar geen rood zoals ik normaal heb. Gek lichaam.
    Dinsdag heb ik een voetreflex behandeling gehad en sindsdien heb ik amper vermoeidheid gehad. Dus niet meer slapen op de bank.;)

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon gelukkig komt het einde nu wel in zicht en hopelijk levert het een mooi resultaat op!
    Sterkte meid, lijkt me best heftig allemaal.

Hier nog geen positieve ovutest, gisteren had ik wel erg vervelende buikpijn waar die dan weer vandaan komt :( Nou ja we wachten maar 'geduldig' af ;)

Vanavond komen 3 vriendenstellen met kids eten dus dat is gezellig maar wel een heel drukke boel, ik hoop dat er dit weekend nog energie voor iets anders overblijft :D
    Nu ga ik gauw weer verder met eten voorbereiden!
    Jullie ook allemaal een fijne zaterdag!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, hoe gaat het met jullie.
    Donderdag ben ik naar het zkh geweest en heb ik medicijnen gekregen om de mk op gang te laten komen. Het zag er naar uit, dat mijn lichaam dit niet zelf ging doen. Donderdagmiddag medicijnen ingenomen en om 8 uur begonnen de krampen, die hebben tot de volgende dag 7.30 geduurd. Toen kwam het eruit, mijn man heeft het vruchtje wel gezien. Hij zorge ervoor dat ik het niet kon zien. Ik was toen al helemaal in tranen. Sinds vanacht heb ik weer heftige krampen, ik hoop dat ik maandag gewoon schoon ben. Ze willen mijn anders woensdag onder narcose schoonmaken en even verder nakijken.

We zitten nu lekker in Maastricht bij mijn schoonmoeder. Ze heeft een hotel/restaurant. Even ver weg van iedereen met hun goed ideeen. Van de meeste moeten we nu maar een pauze inlasten of stoppen.

Ik heb vandaag voor mezelf maar ook voor jullie een kaarsje gebrand in de kerk.

Ik hoop dat jullie een leuk weekend hebben
    Liefs

4. P26

P26 Niet meer actief

Angelica, ik vind het erg voor je. Ik zou niet weten wat er nu in je omgaat. Fijn dat je er even uitkan. Even wat anders. Ik hoop voor je dat je maandag schoon bent en dat je dit verder kan afsluiten. Probeer het een plekje te geven.

Liefs P.

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Lieve Angelica,
    Wat moeilijk allemaal voor jullie :( Ik blijf het verschrikkelijk vinden en denk vaak aan je.
    Stoppen of een pauze inlassen... wat een advies. Dat is iets wat je alleen maar moet doen als je dat zelf zo voelt. Als je het gevoel hebt nog niet klaar te zijn met het "gevecht" zou ik never nooit opgeven. Daar krijg je spijt van.
    Jullie redden het samen, one way or the other!

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica heftig lijkt me dat als het vruchtje dan eenmaal eruit is :( veel sterkte meid en ik hoop dat jullie in elk geval een beetje tot rust komen. En verder beslissen jullie zelf over hoe verder te gaan en niemand anders. Ik duim ook dat het geluk jullie gegund is, dikke knuff!!!!

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Angelica, ik denk aan je. Hopelijk zijn de krampen voorbij en is alles eruit. Dikke knuffel.

8. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

lieve Angelica.
    Je maakt weer veel heftige dingen mee. Weet dat je hier altijd alles mag vertellen en dat we naar je zullen luisteren.
    In gedachten sla ik een arm om je heen.

Heel veel liefs van mij

9. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Ik vind je nog steeds een hele stoere junk hoor! lief dat je vriend je helpt. Volgende week al fm spannend hoor!
    Wordt een hele goeie week voor fm's zie ik al. Ik moet ook volgende week weer em volgens mij sas ook.

@wupje
    En nog tijd gehad voor iets anders.......

@angelica
    Ook van mij een dikke knuffel, heb vaak aan je gedacht van het weekend. Hoop dat je niet al te veel pijn hebt gehad meer en dan nu alles klaar is (lichamelijk dan)
    En wat stoppen of pauze betreft. Dat kan je alleen zelf beslissen. En wat anderen er van vinden? Tja voelen die ook wat jij voelt als je ermee stopt, is makkelijk praten voor een buitenstaander. Al bedoelen ze het natuurlijk wel goed.
    Moeilijk hoor. Misschien heb ik het gemist, maar heb je binnenkort een gesprek met het ziekenhuis?

groetjes Vriesje

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ha ha staat op de planning voor vanavond :D maar ovutesten zijn nog nega dus we maken nog kans ;)

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Geen gestress, maar voor de lol kan ook geen kwaad.;)

12. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    ja je zou bijna vergeten dat het ook nog voor de lol kan ;)

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden,

Gisteravond nog op de eh gezeten, krampen blijven aanhouden. Ik ben dus nog niet helemaal schoon. Mijn baarmoederslijmvlies is nog 6 mm dik. Dat geeft nog die krampen, vandaag om 4 uur weer terug.
    Ik wil eigenlijk ook nu meer van het zkh eisen qua onderzoeken. Al 3x hebben ze gezegd, dat dit gewoon domme pech is, maar dat kan nu toch niet meer?

Vanmorgen vallen de krampen nog wel mee, ik ga zo boodschappen doen en kijken of het dan weer opkomt. De krampen werden erger tijdens het lopen dus ik wacht wel weer af.

We moeten nu een maand wachten voor de volgende IUI. We heben afgesproken dat we deze maand van elkaar gaan genieten en nu moet het niet even.

Ook nog, we krijgen van de makelaar 2wk de sleutel eerder. Dus as vrijdag al. We moeten 31 naar de notaris. We kunnen nu al 2wk eerder beginnen.

P26 en Skatjuh hoe gaat het met jullie?

Timon, hoe voel je je door die medicijnen?

PS ik hoop dat jullie deze maand allemaal een positieve maand hebben:D. Ik volg wel snel hoop ik;)
    Voor de rest allemaal een dikke knuffel

14. P26

P26 Niet meer actief

Angelica,
    ik hoop dat het goed gaat vandaag.
    leuk dat jullie 2 weken eerder de sleutel krijgen. Dit geeft denk ik ook weer wat positieve spanning.

Met mij gaat het goed. Weer wat krampen in de buik af en toe, net als in de week toen ik hoorde dat ik zwanger was. Volgende week maandag weer op controle. Ik ben dan ook wel weer benieuwd wat mijn progesteron waarde doet. Ik gebruik nu weer medicijnen hiervoor. Nu hopen dat het mooi omhoog gaat.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heftig Angelica. Hopelijk gaat het snel beter met je. Wel fijn dat jullie de sleutel eerder krijgen. Even iets fijns om je op te richten.

P26, ik hoop dat je progesteron weer goed gaat stijgen. Het blijft toch spannend hè! Kun je ook genieten tussendoor of nog veel bang?

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica niet fijn zeg constant die krampen :( Gelukkig iets moois om jullie nu op te richten.

P26 hopelijk is je progesteron goed gestegen!

Hier vandaag wel een positieve ovutest, gisteravond gelukt hopelijk vandaag en morgen ook nog :) Dan zien we verder wel wat het wordt ;)

17. P26

P26 Niet meer actief

Angelica hoe is het gegaan?

Saskia ik hoop ook dat mijn progesteron gaat stijgen. Ik zit nu aan de medicijnen ervoor, dus ik heb wel het vertrouwen dat dit gewoon goed gaat.
    Wat betreft de onzekerheid gaat het nu wel. Maandag gaan we weer voor controle. Ik denk dat ik vlak van te voren wel de zenuwen krijg. Ik hoop wel dat ik alle twijfels snel naast me neer kan leggen.

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he meiden, ik ben bijna schoon, maar ze doen er niets meer mee.
    Volgende week een gesprek met mijn eigen arts dus ik hoop dat ze nu meer onderzoeken willen doen.

Ga me nu richten op mijn huisje.

Mijn man is nu helemaal van slag, sinds hij het vruchtje heeft gezien. Hij is constant in beweging en wil niet knuffelen etc. Gisteren belde een vriendin van hem op met het nieuws dat ze zwanger is. maar ik moet nog even iets bij vertellen.

Zij heeft een zoontje van 2 jr. In dec heeft ze een mk gehad. Toen wij in maart vertelde dat we zwanger waren reageerde ze heel apart naar mijn man toe. Oh dit doet me wel heel veel verdriet, maar ben wel blij voor jullie. Mijn man vond dit geen prettig gesprek. hij belde haar vrijdag om zijn hart te luchten. zondag had hij haar ook nog aan de tel om erover te praten. Gisteren belde ze hem op, met de mededeling dat ze net positief getest had. Mijn man had het gisteren ontzettend moeilijk hiermee. Ik kan er nog wel mee omgaan hoor. Hij heeft moeite met haar reactie en haar doen en laten. Ik heb geen flauw idee wat ik nu met hem aan moet. Jullie?

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

Angelica, wat naar meis. Probeer erover te praten samen en laat hem zich uiten. Meer kan je niet denk ik

20. P26

P26 Niet meer actief

angelica,
    ik denk ook dat je het beste kan proberen om er over te praten. En geeft hem de ruimte voor zijn gevoelens. Iedereen gaat weer anders met gevoelens om.

Deel Deze Pagina