dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Tuurlijk gaat het bij jou helemaal goedkomen

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ja, ik probeer het ook alleen als hij er over begint. Het is wel moeilijk, maar hier komen we samen ook uit

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. ook hij weet zich geen raad meer met zichzelf denk ik.

Ik zou graag goed advies willen geven maar praten staat nu echt bovenaan mijn lijstje

4. P26

P26 Niet meer actief

k heb net mijn zus gesproken. Haar jongste is nu 4 maanden oud. En nu blijkt ze 5 weken zwanger te zijn.
    Toen ze het zij viel ik gewoon van mijn stoel.

Toch kreeg ik gelijk weer zo'n gevoel van wat oneerlijk. Wij doen er allemaal zoveel moeite voor en bij haar was het een "ongelukje"
    zij zijn er blij mee en ik ook wel voor hun, en ondanks dat ik nu zelf ook zwanger ben, voelt het toch oneerlijk.
    Ook als ik aan jullie allemaal denk.

5. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica wat moeilijk zeg die manier waarop je man nu alles verwerkt. Maar het is natuurlijk ook niet niks om je eigen kindje (vruchtje) levenloos in je hand te hebben :(.
    Ik zou adviseren geef hem de tijd en leg geen druk op, iedereen gaat er op zijn eigen manier mee om. Hopelijk vinden jullie elkaar snel weer. Maar net zoals de andere zeggen, praten is wel belangrijk. Laat ook jouw gevoelens horen.

P26 wow dat is snel :$!! 4 maanden en dan alweer 5 weken zwanger :$.
    Ergens ook wel fijn aangezien de eerste ook nog veel slaapt dus je hebt nog redelijk wat rust voor jezelf.
    Maar dat gevoel van wat oneerlijk herken ik ook wel. Ik voel me al schuldig als we de week van de eisprong niet om de dag vrijen aangezien ik dan denk dat ik het aan mezelf te danken heb als ik niet zwanger ben terwijl anderen gewoon een keer voor de lol vrijen en het is gelijk raak.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    P26, ondanks dat je zelf zwanger bent nu kan ik me wel voorstellen dat het voor jou heel oneerlijk voelt. Dat is het eigenlijk ook. Hoe doen al die mensen dat toch... vrijen voor de lol en zwanger zonder wens... ging het bij ons maar zo makkelijk ;)

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Hoop dat jij en je vriend hebben kunnen praten. Hoe voel jij je verder?

vanmiddag 1e fm. Ben erg benieuwd, hoop niet dat het weer zo'n lange cyclus wordt.

groetjes vriesje

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Succes Vriesje!

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    we hebben hele erge ruzie gehad vanmorgen, was zelfs te laat op werk. Gelukkig gaat het nu veel beter. Hij gaat er gewoon heel anders mee om dan ik. Gelukkig kunnen we niet zonder elkaar

SUCCESSSSSSSSSSSS

10. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Thanks!

@angelica
    Dat is vervelend, maar misschien moest het er gewoon even uit. Tja mannen gaan nu eenmaal anders met gevoelens om......

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje spannend, ik duim voor je!!

Angelica oh wat vervelend zeg :( Gelukkig is de lucht wel weer geklaard.

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Moeilijk situatie Angelica. Vooral heel erg pijnlijk en verdrietig :(
    Jullie komen er samen wel uit, maar het is gewoon erg klote!!!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik zie nu pas jouw berichtje. Meid, wat schrikken! Ik hoop echt dat het nu goed is.
    *Timon heeft verder gelezen* Heftig dat je man van slag is. Hopelijk zal hij zich gaan uiten. Dikke knuffel!

Fijn dat jullie de sleutel eerder krijgen. Dan kun je daar je mee bezig houden. Even afleiding.

14. P26

P26 Niet meer actief

angelica, jammer van de ruzie, maar fijn dat hij loskwam. Probeer te blijven praten. Ik hoop dat jullie het goed hebben. Hoe voel je je verder?

Vriesje ik zal voor je duimen.

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, met mij gaat het goed. Ik had last van vermoeidheid door de deca, maar sinds een voetreflex behandeling vorige week heb ik daar geen last meer van.
    Langzaam komt een vage hoofdpijn opzetten. Dit zal vast komen door de spanning die ik aan het opbouwen ben ivm de punctie volgende week. Beetje meer bij mezelf blijven. Zal vast erg moeilijk zijn. :(

P26, spannend om maandag weer een controle te hebben.
    Wow, je zus nu alweer zwanger!:$ Da's wel heel snel na de 1e. Kan me voorstellen dat je bijna van je stoel bent gevallen. Het zou verboden moeten worden....

Vriesje, alles in orde?

16. P26

P26 Niet meer actief

Timon met de punctie komt het helemaal goed. Hoeveel follikels ontwikkel je al?

17. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dat weet ik morgen. Dan de 1e fm. Best spannend.

18. P26

P26 Niet meer actief

ik geloof het direct dat je het spannend vind. Ik vond het ook.

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Dag dames,
    Nou het geduim heeft geholpen. 1 van 8 en 1 van 11. We gokken om maandag iui. vanaf morgen draaien ze weekend dienst en zaterdag helemaal geen echo's. Omdat ze niet weer te laat /te vroeg willen zijn mag ik vrijdag terug komen. Was overigens dezelfde als de vorige keer. Het enige wat ze erover zij was dat ze het ook wel een gekke cyclus vond. Vrijdag bij eigen gyn, is wel fijn.

Timon morgen fm spannend hoor!

ben trouwens net naar de kapper geweest. In een spontane acties mijn haar brandweerrood laten verfen. Heftig hoor, schrik van mijn eigen spiegelbeeld hihihi

Morgen voor 2 nachtjes een logeetje. Jullie nog iets leuks doen dit lange weekend?

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wow Vriesje! Heb je dan ook gelijk een andere baan genomen? Als zwaailicht op de brandweerwagen.:p:p

Mooie ontwikkeling bij jou. Apart dat ze zaterdag geen echo doen. Goed dat je vrijdag al terug kan komen.

P26, morgen is spannend, maar de punctie in het vooruitzicht ook. Pffff...

Deel Deze Pagina