Hey meiden, hoe gaat het hier? Timon hoe gaat het met je? Morgen de punctie klopt dat? Vriesje ha ha leuk een opvallende kleur ! Hier een fijn lang weekend, gezellige uitjes met Kyano gemaakt en eigenlijk wilden we morgen gaan zwemmen maar sinds vanmiddag heeft hij 39.8 koorts dus maar even afwachten hoe het morgen gaat.
@timon wel een baan aangeboden gekregen als vuurtoren1 Hoe was je fm? vertel vertel! @Saskia al een positieve ovutest? @wupje das best hoog toch? Arm mannetje, hoe is hij er nu onder? Gister nog een fm gehad, maar 1 mm gegroeid, maar wie weet morgen een groeispurt. Straks lekker vroeg bedje in. 2 dagen een logeetje gehad, het is een schat hoor, maar ze vraagt wel een hoop aandacht. Nu ff bijkomen op de bank. groetjes vriesje
Vriesje hij slaapt nu maar wel onrustig. Ik ga er van uit dat we vannacht wel een paar keer wakker worden maar dat is niet erg. Als de koorts maar onder de 40 graden blijft is het wel te doen. Hoger vind ik ook wel eng worden. Hij heeft wel eens een keer oorontsteking gehad en toen was de koorts boven de 40 en hebben we AB gekregen. Hoop in elk geval dat hij nu geen last heeft van de oren. Ha ha mooie nieuwe baan hoor als vuurtoren ! Idd zo'n logeerpartijtje kost vaak veel energie maar is meestal wel gezellig, rust nu maar lekker uit !
Zo wupje is ook nog laat op zie ik. Lijkt me zo zielig zo'n klein mannetje zo ziek. Ik hoop geen ooronsteking. Kun je ook zo weinig aan doen lijkt me. Wat is overigens AB? Logeetje heeft pdd nos, is 12 en is heel erg vroeg met puberen. Vraagt dus 3 dubbel zo veel aandacht. Maar is wel een schat hoor, maar met een gebruiksaanwijzing. Ben ook nog wakker, zag net een leuke film in de gids, misschien toch nog even wakker blijven. Ik hoop dat je een beetje een rustige nacht tegemoet gaat. Groetjes vriesje
Ik bedoelde antibiotica Gelukkig heeft Kyano lekker doorgeslapen maar is wel nog ziek, koorts nog steeds tegen de 39 aan maar ik vermoed dat het door de verkoudheid komt. We knuffelen veel met hem en dan komt alles goed En de film nog gekeken? Wow is heftig hoor als ze zo vroeg zijn met puberen. Neefje van hubbie heeft dat ook, best zwaar af en toe.
Vanmorgen de 2e fm gehad. Resultaat: 1x23mm, 2x17mm, 1x16mm, 1x15mm, 1x14mm en nog wat kleintjes. De arts heeft een fotootje afgedrukt. Na de maten in ons dossier te hebben geschreven verfrommelde ze de foto. 'Euh, mag ik 'm nog meenemen?' Ze schrok ervan, want het was een gewoonte van de foto weg te gooien. Ze heeft er niet heel veel gemeten, maar er zitten er zeker meer die nog te klein zijn. Omdat de eierstokken zo ongeveer achter elkaar liggen kan het zijn dat met de punctie ze in 1 keer (dus 1 keer prikken) de follikels eruit zuigen. Kan gunstig zijn. Dinsdag om 11.00 de punctie!!!
@Timon KLinkt goed zeg! Leuk dat je de foto hebt bewaard. Heb je hele vroege babyfoto's! (of draaf ik nu door?) Als het in een moeite door kan zou fijn zijn. Spannend hoor morgen. Welke kunnen ze gebruiken. Vanaf 16 toch? @wupje Kyano dus helemaal plat geknuffeld. Arm kind! geintje ;-P Film was ontzettend stom. Evil death, is een oude horrorfilm, een klassieker. Maar heb alleen maar in een deuk gelegen. Vanochtend fm. Ben een beetje teleurgesteld. Ze kon mijn linkereierstok niet vinden. En daar zat nou net de vorige keer 1 van 12. Haar conclusie was dat er dan in iedergeval dus niet 1 van 18 kon zitten dan had ze hem wel gezien. Ze laat me morgen maar nog een keer komen, ze was bang dat we anders te laat zouden zijn. Maar heb er niet echt vertrouwen in. Heb al 2 dagen rekbaar slijm en heb steken aan de linkerkant. We zien wel weer wat morgen brengt. groetjes vriesje
Vriesje, hopelijk zien ze morgen je linkereierstok wel. Ik had net met afvegen slijm/transparante afscheiding. Voel de druk in mijn onderbuik minder. Beetje angst dat de grootste eicel (23 mm) weg is. Ik hoop het niet en heb een mail naar het zh gestuurd. Morgen vast antwoord. En mezelf niet gek maken.
@ Timon spannend meis! Heel veel succes dinsdag dan maar!!!!! @Vriesje balen van je fm hopelijk zien ze morgen toch wat! Dikke knuffel voor iedereen hier!!!!
He timon, spanned. Vriesje ik hoop dat ze meer kunnen zien tijdens je fm We zijn aan het klussen in ons huisje, sinds donderdag verlies ik weer stolsel, ik hoop dat het bloedverlies snel ophoudt Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
@ Vriesje, balen weer Ik hoop dat ze vandaag meer kunnen zien! @ Timon, spannend zeg! Morgen dus punctie! Zenuwachtig? @ Angelica, hopelijk stopt het bloeden snel. Wat vervelend dat het weer opnieuw begonnen is Ego: Ovulatietest blijft negatief. Zaterdag rekbaar slijm, daarna niks meer. Vanmorgen temp omhoog dus heel sterk het gevoel dat ik mijn ei gemist heb. Vanmiddag krijg ik een echo om te kijken of gevoel klopt. Met heel veel geluk zit ei er nog en gaat IUI alsnog door, anders weer een maand wachten.
Ik kom net bij de kliniek vandaan. Het hartje is gestopt met kloppen. Ik heb dus een miskraam. Nu afwachten wanneer het mijn lijf gaat verlaten
Jezus P26! Wat verschrikkelijk Heel erg veel sterkte! Ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen... had het helemaal niet verwacht en ik vind het zo erg voor je! Wat is het toch oneerlijk allemaal!
P26 Nee!!!!!! Meis wat erg voor je!!! weet niet zo goed wat te zeggen. In elk geval hele dikke knuffel en ik leef met je mee!
zo wat vreselijk!! Jeetje ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte. Moet je nu 2wk wachten?
P26, jeetje nu ik dit lees krijg ik allemaal kippenvel over mijn lichaam. Dit is gewoon klote ( sorry voor mijn taal ) en dit zou niet moeten gebeuren. Ik weet gewoon echt even niet wat ik moet zeggen, voel me echt heel rot
@charmed knorrie. Hé alweeer bijna 12 weken. Wat gaat dat hard zeg! Hoe gaat het met je? @Timon, vertel vertel hoe was het? Wordt er al goed voor je gezorgd? @aneglica Mag nou wel eens stoppen zou ik zeggen. Hoe gaat het met jou en je vriend? Hebben jullie er nog over kunnen praten? @saskia Dat zou balen zijn! Hoop dat ze nog wat zien vanmiddag. Ik heb zelf altijd 3 a 4 dagen voor ovulatie al rekbaar slijm, dus wie weet. @p26 Oh shit lees het nu pas! Wat vresenlijk voor je. Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel! Wat een oneerlijke wereld is het toch..........
He vriesje, Gaat gelukkig weer goed tussen ons. Dit weekend ga ik lekker weg met mijn vriendin en hij moet op Turnkamp met zijn jongens. Mijn vriendin heeft 3 wk geleden een mk gehad. We hebben besloten om 1 avond even lekker uit ons dak te gaan. 2 oude dozen. Hoe is het met jou
P26 Nee toch Meid wat erg. Dikke knuff en heel veel sterkte Timon oh een spannende dag morgen!! Vriesje jee wat een onzekerheid voor jou. Sorry als ik het zeg maar het lijkt me toch echt een beetje onprofessioneel eraan toe gaan in het ziekenhuis. Als ze de vorige keer eentje van 12 had gevonden dan zoekt ze nu toch door en niet je weer afschepen met kom morgen maar weer terug. Voor je het weet is het eitje gesprongen en weer een maand verder :x Ik bedoel het niet verkeerd naar jou toe, maar lijkt me gewoon vreselijk om steeds weer weggestuurd te worden Hopelijk is het niet te laat! Angelica knuff voor jou! Voelt het fijn om in jullie nieuwe huis aan het werk te zijn? Fijn dat je even een weekendje weg gaat! Saskia oei als je temp omhoog is, wil idd zeggen dat je eitje geweest is. (in elk geval als het een flinke tempstijging geweest is) 0.1 of 0.2 hoeft nog niet persé te betekenen dat je ei geweest is. Hoeveel omhoog was het bij jou? Mijn temp schommelt voor de eisprong altijd tussen 36.3 en 36.5 en na de eisprong tussen 36.7 en 36.9.