dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik hoop enorm dat het ons deze poging gegund is. Ik kan niet negatief in zoiets stappen. Dan hoef ik er niet aan te beginnen is mijn mening.
    Dus ga ik uit van 4 mooie bevruchtingen zodat er 3 eskimootjes worden en 1 verse teruggeplaatst wordt. ;)
    Verder laat ik dit alles zoveel mogelijk over me heen komen. Ik ken dit proces immers niet.

Je hoeft niet gelijk te verwachten dat het lukt, maar enorm hopen absoluut wel. Hoe is het vandaag eigenlijk gegaan?

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Fijn dat ze zo snel mag komen.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Da's lekker snel!

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Waarom maar 1 terug plaatsen?

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1205 Timon, 19 mei 2010
    Laatst bewerkt: 19 mei 2010
    Omdat ik onder de 36 ben. 1 bij topkwaliteit en 2 bij wat minder. Ik ga dus uit van 1 terugplaatsing. ;)

Ik las dat de IUI goed is gegaan. Erg jammer dat de zwemmers tegen vielen. Wel een hoge grens hebben ze bij jullie zh. Het UMCU houdt minimaal 1 miljoen aan. Wij zijn nu erg blij met de 1,5 tot 2 miljoen van mijn man bij deze ICSI. ;)

Ik heb nergens meer last van en ben vandaag rustig aan het werk gegaan. Dit is goed gegaan.

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon
    Oh dat geeft weer wat meer hoop! Ik vond dat ze in het ziekenhuis vrij dramatisch deden over deze uitslag.

7. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Misschien kun je achterhalen waar ze in jullie zh de grenzen hebben liggen.

Het UMCU houdt aan:
    > 10 miljoen: zelf doen
    10-1 miljoen: IUI
    1-0,5 miljoen: IVF
    < 0,5 miljoen: ICSI

8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, positief is goed :) Je kunt niet meer doen dan heel hard hopen en het is ook logisch dat je hoopt. Ik hoop heel hard met je mee!

@ Angelica, succes vandaag!

@ P26, hoe gaat het met jou meis?

@ Vriesje, 2 miljoen is wel een hoge grens inderdaad. Bij ons hanteren ze ook 1 miljoen. Ik hoop dat we dat gaan halen. Ons zaad is ook niet top :(
    Gelukkig viel de IUI zelf mee. Nu hopen op een wondertje. Ik ga trouwens 2 weken na IUI testen hoor, 3 weken is wel erg lang.

@ ego
    Ik had vanmorgen eindelijk een positieve test :)
    Ik ben nog wel naar het ziekenhuis geweest, maar heb geen echo meer gehad. Ze wilde het wel doen, maar vond het niet nodig en ik eigenlijk ook niet. De positieve test zegt genoeg voor mij. Ik vertrouw op mijn lichaam.
    Morgen hebben we onze eerste IUI! Om half 11 moet manlief doneren en om 12 uur IUI. Nu maar hopen dat het zaad voldoende is na de opwerking.

9. P26

P26 Niet meer actief

Met mij gaat het redelijk. De miskraam heeft nog niet doorgezet. Wel krijg ik steeds meer buikkramp, vooral wanneer ik veel in beweging ben. Ik ga wel gewoon naar mijn werk, maar er is deze week iemand extra ingezet met mijn avonddiensten, zodat ik naar huis kan wanneer het niet meer gaat. Ik ben gisteren ook eerder naar huis gegaan.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Het is spannend hier voor veel dames :)!
    Mijn duimen draaien!!!

P26 wil je niet aan medicijnen dan om het op te wekken?

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Heftig hoor P26 :(

12. P26

P26 Niet meer actief

Ik ga liever niet aan de medicijnen. De laatste maanden heb ik niets anders gehad dan med. Het lijkt mij wel goed om het in ieder geval even een weekje de tijd te geven. Maandag of dinsdag bel ik weer even met de kliniek over hoe het gaat. Misschien dat we dan kunnen gaan kijken voor een curettage

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik snap het. Kan het me ook wel voorstellen dat je liever wilt dat het via de natuurlijke weg je lichaam verlaat, maar lijkt me heel erg moeilijk om te weten dat het kindje in je buik niet meer leeft :(
    Dikke knuff meid!

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik snap het helemaal P26 en ik denk dat het ook wel goed is om je lichaam de kans en de tijd te geven om het zelf te doen.

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He P26, echt respect hoe jij hiermee omgaat. Ik kon niet wachten en heb om tabletten gevraagd.

Timon, spanned hoor allemaal. Ik hoop dat het gelijk goed gaat.

Saskia, spannend je eerste IUI, hoe laat moet je morgen?

Vriesje, gelukkig heb je maar 1 zwemmertje nodig. pff ze doen altijd drama in het zkh

@ego:
    Ben vandaag voor inwendige echo geweest en die was goed. Ik moet over 2 a 3 wk ongesteld worden. Ze geeft toe dat ik nu toch geen pech meer heb. Ook heb ik te horen gekregen, dat ik nu onder een andere categorie val. De kans op een miskraam is bij mij heel hoog. Mijn man en ik moeten over 6 wk terug om afspraken te maken over de volgende stappen. Ik denk zelf aan bloedonderzoek of IVF.
    IUI willen ze bij ons niet doen.
    Doordat ze me vertelde dat ik nu in een andere groep zit, voel ik me best depri. Ze was altijd zo positief en nu niet meer.

Van de week vroeg een klein kind aan mij, waarom ik een groot huis had gekocht? Jullie zijn toch maar met zn 2. pffff

Gelukkig ga ik dit weekend weg met een vriendin effe lekker zeuren en kletsen.

Jullie nog plannen voor het weekend?

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, dikke knuffel voor een sterke meid als jij. Ik hoop van harte dat het snel zal doorzetten.

Saskia, veel succes morgen!

Ik heb de hele dag al maag- en darmkrampen. Ik gooi het op zenuwen voor morgen. Een virus kan ik nu even niet gebruiken met de tp morgen.

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Timon heel veel succes met de tp vandaag!

Aan alle andere meiden ik ben hier niet meer zo heel erg vaak, maar lees wel alles mee. Vind het nu heel moeilijk om te reageren op jullie omdat ik bang ben dat t voor jullie pijnlijk is omdat ik wel al zwanger ben. Maar ik gun het jullie zo ontzettend!!! Daarom blijf ik op de achtergrond wel meelezen om jullie beetje te kunnen volgen en zal af en toe wat reageren. Dikke knuf voor jullie allemaal!

18. P26

P26 Niet meer actief

timon heel veel succes vandaag met de TP.

19. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey meiden, sorry dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen. Ben echt onwijs druk geweest.

Timon, veel succes vandaag.
    P26, wat een gedoe zeg. Kan me wel voorstellen dat je graag wil dat je lichaam het gewoon doet en niet door medicijnen.

Angelica, hoe gaat het nu met je? Hopelijk lekker bezig met het huisje.

En hoe is het verder met iedereen?

Liefs

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Timon, heel veel succes vandaag.

Het gaat nu wel goed. Mijn vriendin is bevallen, van een dochter. Ze moet in het zkh blijven, het kindje is te licht en eet niet goed.
    Was nog een spannende bevalling. Hartje ging bij elke pers naar beneden, navelstreng zat te strak om het nekje.

Ik ga nu lekker een weekend weg.

Sas jij ook veel succes

Tot snel meiden een een fijn weekend

Deel Deze Pagina