dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Fijn dat gyn jullie nu serieus neemt, maar malen dat je nu miischien in een andere catagorie valt. Is toch even slikken.. Ik hoop dat er wel snel iets gaat gebeuren.

Voor nu: Heel veel plezier van het weekend. Ben benieuwd wat jullie straks allemaal hebben uitgespookt!

@skatjuh
    Alweer 20 weken. Leuk zeg! volgende week ene echo. Laat je weten hoe het ging?

@charmedknorrie
    Maar ik ben ook heel erg blij voor jou hoor! En het geeft juist hoop als er iemand zwanger raakt in dit groepje!

@Timon
    Spannende dag voor jou. Heel veel succes. Dat beeb maar mag blijven plakken! Heb je r al een koosnaam voor? Dat schijnt hier gebruikelijk te zijn.

@saskia
    Ben benieuwd hoe het gegaan is. spannend! Kunnen we samen gaan aftellen.

2. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26
    Ik hoop dat je lichaam het snel zelf gaat doen. Heel veel sterkte nogmaals!

3. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica allereerst wil ik je heel veel plezier wensen dit weekend!!
    Hopelijk kun je alle zorgen even opzij zetten!
    En het lijkt me ook niet prettig om te horen dat je nu in een andere categorie valt maar we blijven gewoon duimen voor een zwangerschap en een gezond beebje!

Timon ik weet niet of jullie al aan de beurt zijn geweest maar anders heel veel succes!! Mijn duimen draaien :)

Ik kijk nu ook wel uit naar dinsdag. Ben zo benieuwd of ze gelijk actie willen ondernemen of ons eerst weer naar huis sturen met het een of ander.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Even snel ego, want moet eigenlijk werken nu :)
    IUI is goed gegaan, het stelde echt niks voor. Het duurde eigenlijk maar een seconde of 30 en toen was het klaar. Ik vond het qua gevoel vergelijkbaar met een uitstrijkje eigenlijk. Daarna mocht ik een kwartier blijven liggen, was ik heel blij mee :)
    Het potje vullen ging ook goed, ondanks de extra druk dat het NU echt moest. We hebben het dit keer anders gedaan. We hebben samen lekker uitgebreid geknuffeld zodat manlief wat ontspannen was en hij heeft het zelf afgemaakt. Ging allemaal erg vlekkeloos :)

De opbrengst was helaas niet super. Na opwerking 1 miljoen. Net genoeg, maar het wil dus wel zeggen dat we er rekening mee moeten houden dat we eerder over moeten stappen op ICSI dan verwacht.

Maar goed, ik ben nu in het bezit van 1 miljoen mega snelle zaadcellen en er ligt een keurig eitje klaar. Dus we houden gewoon hoop :D Eentje is genoeg!

5. P26

P26 Niet meer actief

ik zal voor jullie duimen saskia. Ik hoop voor jullie dat ICSI niet nodig is.

6. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Saskia fijn dat het zo soepeltjes verlopen is! En nu maar duimen dat het raak is!

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Sas het gaat helemaal goed komen met ons ik voel het!

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, fijn weekend!!! Geniet er enorm van!

Saskia, ik duim dat de zwemmers een mooi ei tegenkomen en er eentje binnendringt. Hou dat goede gevoel vast. Het zal maar raak zijn! :D

Wupje, ik ben net zo benieuwd wat ze jullie gaan vertellen.

Lieverds, bedankt.
    Wat een dag! Voor 10.00 belde mijn man met de uitslag: van de 4 eicellen hebben er 3 gedeeld, maar helaas eentje niet genoeg. Dus 2 stuks zijn door de keuring gekomen!:D
    's Middags om 14.20 was de afspraak. Om 14.35 gingen we naar binnen. Hier kregen we te horen dat beide overgebleven emmy's toppers zijn en eentje al een eskimo was geworden. De ander lag op mij te wachten. Dus in de stoel, eendebek erin en toen kwam het... de fa kon niet door mijn bmm komen!:( Die bleek een speldenknop te zijn en die moest ze oprekken. Dit heb ik met de IUI niet gehad en was dan ook zeer verbaasd. De emmy is 2x terug in de broedstoof gegaan. Toen de fa eenmaal ging oprekken was het plafond ineens erg dichtbij. Wat was dat pijnlijk!:$ Hiervoor lag ik heel ontspannen te wachten op onze emmy. Wat een verschil...
    Maar goed, ik heb het overleefd en de 3e x kon onze emmy eindelijk wel naar binnen en is daar achtergelaten. Nu gaan plakken, kleintje!

Koosnaampje: nu even kleintje, maar zal straks spruitje worden.;)
    Mijn man kwam aan met gonaltje of decaatje (beide hormoonspuiten), maar die vond ik niet geslaagd.:p

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Timon vervelend zeg dat ze m moesten oprekken lijkt me inderdaad erg pijnlijk. Nu gaan we heel erg duimen dat jouw kleintje/spruitje zich goed gaat vaastpakken aan zijn mama!!

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh Timon ik hoop toch echt dat jouw spruitje heel goed blijft zitten!! Pff petje af voor jou hoor, je hebt het super gedaan!!

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    :)

Mijn man vertelde vanmorgen dat hij zich al pietsie papa voelde.;)

12. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ timon, wat onwijs lief van hem zeg. En je hebt het echt super gedaan, weet niet of ik het je na zou doen.
    Ik ga egt voor je duimen dat je spruitje lekker blijft zitten bij mama.

Liefs

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik smelt helemaal, wat lief!!

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vraagje: Vrijdag heb ik de tp gehad en nu heb ik soms wat vaag ongi gevoel. Kan dit innesteling zijn? Ik heb namelijk geen flauw idee.

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, ooo wat klinkt dat pijnlijk die oprekking! Maar je hebt het allemaal doorstaan en bent nu in het bezit van een toppertje :D Nu nog blijven plakken, maar daar gaan we voor hè! Positiviteit, daar staat de maand mei voor :)
    Qua ongikrampjes zou het natuurlijk ook kunnen zijn dat het komt door de oprekking enzo. Er is veel gebeurd in je buik en ik denk dat je lichaam daar op reageert. Ik hoop natuurlijk dat het een innesteling is, wat ook zomaar zou kunnen.

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Die oprekking is allang vergeten. Ik heb vrijdagavond en gisteren nergens last van gehad en zou het raar vinden als dat nu ineens wel zo zou zijn.

17. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @Timon wat vervelend dat er zo'n pijn van hebt gehad, maar gewedig dat er 2 topemmy's zijn en nu al een eskimootje.
    Echt te lief, wat je vriend tegen je zei over al pappa voelen.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon lastig te zeggen of dat ongigevoel nu al een innesteling kan zijn, ik hoop het natuurlijk wel!
    Ik vind de verklaring van Saskia iets logischer maar zeker weten doe ik het ook niet.

Meiden wat een super weer is het toch hè! We genieten echt volop en zijn gisteren en vandaag veel buiten geweest, heerlijk!

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Als het toch van de oprekking komt dan is mijn lijf mooi in de vertraging! ;) Vandaag namelijk ook nog een zeur in de onderbuik.

20. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb vrijdag de IUI gehad en heb sinds gisteren ook een zeurgevoel in mijn onderbuik. Er is gewerkt in je buik, bij jou veel meer dan bij mij. Ik denk dat het zeurgevoel bij mij daar toch mee te maken heeft.
    Ik hoop voor ons allebei natuurlijk iets anders :)

Deel Deze Pagina