Ik had niet gedacht dat ons lijf zo laat aan zou geven dat dat gedoe in je niet prettig was. Wat een vertraging! Weer iets geleerd. Duimen draaien, want wij kunnen zomaar tegelijk zwanger zijn.
Zou mooi zijn hè Jij hebt 2x IUI gehad hè? Hoe was de opbrengst toen? En hoe waren de zaaduitslagen in het begin van de mmm?
Zaaduitslagen waren ruim 2 miljoen waardoor we IUI gingen doen. Met IUI beiden keren 0,3 miljoen en dus doorverwezen naar ICSI. Afgelopen week zowaar een opbrengst van 1,5 tot 2 miljoen!
Ja, daarom... jullie opbrengst deze keer is echt goed Wij hadden maar 1 miljoen Maar goed... er zou maar eens net die ene tussen zitten!
Maf eigenlijk hè 0,3 miljoen klinkt als ongelooflijk veel en vanuit medisch standpunt gezien is het maar erg weinig Hopelijk is het bij jullie beide raak!
Ja, daar verbaas ik me ook nog steeds over. Hoe kan het nou dat 1 miljoen veel en veel te weinig is...
Ja dat snap ik ook niet! Maar heb ook gewoon de hoop dat er van die 1,5 miljoen een hele snelle bij zit. Wanneer is jullie testdag? De mijne is: 02 juni. Maar op 1 juni heb ik een afspraak met de gyn om afspraken te maken voor het vervolg traject, dus misschien test ze daar wel. jullie ook zo genoten van het weekend? groetjes vriesje
Mijn testdag is 4 juni, maar ALS ik nog niet ongi ben dan ga ik op 6 juni testen want dan zijn we 2 jaar getrouwd.
Zou een heel mooi huwelijkscadeau zijn ! Duimen jullie voor mij? Straks om 13 uur naar de gyn! Zal vast wel eerst een orienterend gesprek zijn of niet?
He meiden ik duim voor jullie. Ik ga vanmiddag even het zkh bellen of we eerder kunnen komen. Wij gaan nu waarschijnlijk na de onderzoeken voor IVF, dus spannend weer. Wat zouden jullie doen? ER is verteld dat de kans op een mk bij mij heel hoog is. ik mag wel doorgaan met IUI, maar ik twijfel of we niet beter kunnen wachten op de uitslagen van het zkh, ik wil niet nog een keer die angst meemaken en zeker niet nog een mk meemaken. Mijn vriendin is bevallen van een dochtertje, ze is heel klein maar wel heel lief
Kort verslagje van vanmiddag 8) We kwamen binnen bij een een mannelijke gyn, hele toffe vent. Hij liet ons alletwee ons verhaal doen wat er scheelde en hoe wij tegen zaken aankeken. Ook verteld hoe onze ha reageerde en dat wij daarom het gevoel hadden niet serieus genomen te worden. Hij heeft heel wat zaken opgeschreven en ik liet hem toen mijn prints van FF zien en hij liet al gelijk doorschemeren dat er wel degelijk iets aan de hand was bij ons. De luteale fase was ook volgens zijn idee veel te kort waardoor ik geen eerlijke kans krijg om zwanger te worden / blijven. MAAR hij raadde me juist geen progesteron aan om de lf te verlengen, hij was er van overtuigd dat de reden waarom ik zo'n korte lf heb in het eerste deel van de cyclus zit. Hij dacht dat mijn lijf op de een of andere manier geen goede eisprong creërt en dat daarom de tweede fase van de cyclus maar zo kort is. Nu hebben we volgende week dinsdag een afspraak voor een echo, hij kijkt dan of mijn eitje goed genoeg gegroeid is, vervolgens moet hubbie nog een potje vullen en rond de 21ste dag wordt er bloed geprikt en alles besproken. Omdat ik nu net iets te ver in mijn cyclus zit, wordt de eerste keer bloedprikken dus overgeslagen maar dat wordt alsnog in de volgende cyclus gedaan (of er moet een wonder gebeuren en ik raak deze cyclus zwanger ) Kortom een positief gesprek en gelijk actie! Ik ben blij maar toch ook wel een beetje geschrokken omdat ik niet verwacht had dat de reden van zo'n korte lf in een 'slechte' eisprong kan zitten. Maar goed er wordt nu naar ons geluisterd en we kunnen aan de slag en dat is heel fijn!
Ik zou idd toch de uitslagen afwachten en dan goed met je man bespreken wat jullie willen. Lijkt me ook verschrikkelijk om steeds weer in die angst te zitten maar ja je wilt ook zo graag een kindje dus het blijft heel moeilijk Hoe was jullie weekend? Dikke knuff meid! Wat fijn voor je vriendin!
hey meiden, ik ben terug van de 20-weken echo en alles was goed. Hij zag er helemaal goed uit dus wij zijn heel blij. Gewicht is nu ruim 400 gram en de lengte is niet meer te meten. Hij is te groot voor het scherm en lag helemaal dubbel gevouwen. Maar aan de hand van metingen van het hoofdje en alles lag hij mooi op schema. Dus alles was positief. Liefs
He Skatjuh, wat geweldig nieuws. Heb je al gekeken naar een kamertje, wagen etc? Weet iedereen dat je een jongen krijgt? Mijn man is op dit moment het zkh aan het bellen om te vragen of we eerder mogen komen dan 25 juni. We moesten 6wk wachten voor een gesprek en waarom? Timon en Sas, spannend weken dus. Ik duim voor jullie Wupje, wat fijn dat je gelijk geholpen wordt. Gelukkig dat je je ook prettig bij hem voelt. Wanneer moet je weer terug?
we hebben al meubeltjes en zijn bezig met schilderen van de kamer. Ook de kinderwagen is al besteld dus we lopen aardig op schema denk ik. En de meeste mensen weten wel dat we een jochie krijgen en anders komen ze er vanzelf wel achter Kan me voorstellen dat jullie graag eerder heen willen, hoop voor jullie dat dit gaat lukken. Die 6 weken wachten slaan volgens mij helemaal nergens op. Liefs
Angelica volgende week dinsdag hebben we een echo om te kijken of mijn eitje goed groeit En mogen jullie eerder terugkomen? Zou wel heel fijn zijn, 6 weken is idd erg lang Skatjuh oh wat super dat de 20 weken echo helemaal goed was!! Gefeliciteerd! Leuk hè kamertje schilderen en alles aanschaffen, geniet ervan!
18 juni mogen we, dat is een week eerder. pfff mijn colega zn vriendin is zwanger en hij probeerde heel emotioneel met mij te praten. Hij vindt het zo erg voor mij bla bla bla. Ben wel blij voor ze. Zij is 37 en ze moet nu een aantal onderzoeken laten doen ivm haar leeftijd.
@ Angelica, een weekje eerder is ook niet echt super maar goed, het is in ieder geval eerder Ik zou denk ik even wachten met IUI. De angst dat het weer misgaat lijkt me te sterk nu. Eerst maar eens kijken waar die mk's vandaan komen Geen IUI meer dus, maar gelijk door voor IVF? Waarom eigenlijk? Zwanger worden is niet het probleem, maar juist zwanger blijven. IUI is toch effectief gebleken? @ Skatjuh, super dat het zo goed gaat! @ Wupje, fijn dat je een goed en effectief gesprek hebt gehad. Eindelijk aktie dus! Gelukkig werd je nu wel serieus genomen, gewoon zoals het hoort. @ Timon, ga je ook op 4 juni testen? Ik ben van plan om op 6 juni te testen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het ga halen. Heb namelijk zo'n 4 dagen voor NOD altijd bruinverlies en dan word ik ongi. Dus als ik bruin zie, dan is het over voor mij. Ik kan me niet voorstellen dat het raak is, met maar 1 miljoen zaadcellen...