waarom geen IUI heb geen flauw idee, dat wil ze gewoon niet doen omdat ze IUI en sex hebben hetzelde vindt in ons geval dan
Dat vind ik wel een beetje gek. IVF is wel een heel stuk ingrijpender en je bent al vaker zwanger geraakt met IUI. Het is het zwanger blijven wat het probleem is. Maar goed, zij zal het wel weten en als jullie erachter staan is het goed.
nou dat weten we ook nog niet, wat jij zegt denken wij ook. Ik hoop dat ze openstaat om ons verder te onderzoeken, maar dat lange wachten word ik gek van.
Ja, dat wachten is zo slopend. Ik hoop ook dat ze nu eindelijk eens goed gaan zoeken bij jullie. Jullie hebben al zoveel verdriet gehad
ja, dat hopen wij ook. Nu zijn we lekker bezig in ons huisje. We hopen 1 Sept erin te kunnen trekken en jullie?
mei 2011 jeetje, is het nieuwbouw? Elke keer als ik naar mijn huisje ga, dan voel het goed. Nu richten we ons maar even daarop
Nee, geen nieuwbouw. De verkoper gaat wel bouwen en heeft daarom wat langer tijd nodig. Wij vinden het alleen maar ideaal want zo hebben we langer de tijd om ons huis te verkopen. We kunnen wel zo lang wachten op ons droomhuis hihihi... Eigenlijk is het te groot voor ons tweeën dus ik vind dat ik voor die tijd toch wel zwanger mag zijn
hahahaha ja, wij ook 5 maar ik wil een grote badkamer hahahahha dus de huidige badkamer wordt een inloopkast, AAAAAAAAAAAAAAHHH
Oh wat heerlijk zeg zo lekker dromen over jullie huisjes!! Wij zijn nog steeds in dubio over wat we gaan doen in de toekomst. Ons huis is goed voor 2 volwassenen en 1 kindje maar eigenlijk net iets te klein als er een 2e kindje bij komt. Kyano heeft een hele mooie en grote kamer maar verder is er alleen nog een kleine slaapkamer waar nu de pc staat. Dan hebben we wel nog de zolder met een vaste trap dus daar kunnen we wel wat mee maar beneden moet er ook behoorlijk verbouwd worden als er een tweede komt. (een aanbouw met nieuwe keuken) We hadden een tijd geleden het besluit genomen om toch te gaan verkopen en op zoek te gaan naar een huis dat wel geschikt is. Maar steeds meer besef ik me dat ik hier gewoon erg graag woon en eigenlijk niet weg wil. Daarbij zijn de huizen die nu te koop staan in onze klasse ook allemaal niet wat willen We denken er dus nog maar even goed over na
Ik mag 4 juni testen. Misschien doe ik het eerder, omdat mijn man 4 juni voor een lang weekend vertrekt en dat errug vroeg. Mocht ik al iets van een ongi bespeuren dan test ik dus mooi niet. Vast dat het goed zit.
Jullie zijn lekker bezig over jullie woningen en het vullen ervan. Wij hebben 3 slaapkamers en ik hoop ze ook gevuld te krijgen, maar dan met 2 kinderen. Hier geen verbouwing of verhuizing. We zitten hier erg goed.
He Timon en Sas, ik geloof deze maand wel in jullie. Ja, we richten ons nu maar op ons huisje. We hebben namelijk besloten om een rust periode in te lassenmet onze IUI behandelingen. Ik wil heel graag de onderzoeken afwachten. Ik wil dat eerst weten wat er eventueel mis is voordat we verder gaan. Ik zou het geestelijk niet aankunnen om dit nog een keer mee te maken. Wupje, ik zou lekker gaan verbouwen nu het nog kan Oh ja mijn collega, die van die chinees kopen. Zijn vriendin is 10 wk zwanger. pff ik gun het zel wel hoor, maar ik vond het wel moeilijk.
Dag Dames, Hier ben ik ook weer even snel vanaf het werk. Nog 6 dagen, ik vind het nu toch wel spannend vinden! GRoetjes
Vriesje spannend meid!!! En hoe is het met de andere dames? Pff vandaag was ik bij de kapster, merkte ze op dat ik een buikje had, of ik niet zwanger was :x Ze was echt aan het vissen of er geen tweede aan zat te komen, heb er gewoon niet op gereageerd. Ik vond het een beetje onfatsoenlijk over komen :x
Belachelijk Wupje Wat bezielt sommige mensen toch!!! Hier braaf op het wachtbankje. Geen bijzonderheden... ik voel me eigenlijk al 2 dagen alsof ik MEGA ongi ga worden maar das veels te vroeg. Trekkende buikpijn en lage rugpijn. Ik heb zo'n gevoel dat ik de 2 weken in ieder geval niet vol ga maken
He wupje, belachelijk. Sommige mensen denken echt niet na Saskia, dat gevoel is heel normaal na IUI, heb ik beide keren ook gehad. Liefs