Gemiddeld groeit een follikel 2mm en hij springt gemiddeld bij 20mm. Ik had op maandag een follikel van 13,5 mm en op vrijdag de eisprong.
Ok die van mij was gisteren 15mm dus zou dan ook donderdag of vrijdag springen, spannend Heeft jouw bruinverlies nu doorgezet of zijn er nog kansen?
he Sas, ik duim nog steeds voor je. Ik hoop dat het innestelen is, maar jij kent je lichaam natuurlijk het beste. Ik zit nu al op dag 27 na mijn mk, dus ik hoop op ongi maar ik heb alleen last van jeukende tepels en nog geen krampen
Zou erg balen zijn Angelica kan best lang duren hè die nasleep van een mk Hopelijk gauw ongi zodat jullie weer vooruit kunnen kijken!
Spannend voor je, Wupje. Saskia, hoe is het met jou? Sinds 2 dagen heb ik wat bruinverlies, heb wat vage krampjes en sinds vandaag een zwaar hoofd. En toch...
Een voorzichtige gefeliciteerd Timon!!!! Hopelijk stopt het bruinverlies snel en is het van een innesteling.
Pffff, wat een ochtend! Ik weet het niet meer. Zonet weer positief getest met een duidelijk 2e streepje en toch heb ik flinke krampen en lijk ik ongesteld te zijn geworden. Heb ook nog een vage neiging van overgeven in mijn keel hangen. Wat moet ik hier nu mee? Ben eigenlijk best verdrietig en heb het zh al geschreven.
Timon, ik denk dat je er rekening mee moet houden dat het misgegaan (aan het gaan) is Het KAN natuurlijk wel dat je nog steeds zwanger bent en blijft, je zou de eerste niet zijn. Maar heel hoopgevend klinkt het niet. Sorry, ik zou willen dat ik iets anders tegen je kon zeggen...
Lieve Timon, ik duim natuurlijk voor je dat je wel zwanger bent. Een innestelingsbloeding kan best even duren en daarbij zijn er natuurlijk verhalen bekend over vrouwend die dachten dat ze gewoon ongesteld waren en achteraf bleek dat ze wel degelijk zwanger waren. Maar wat Saskia zegt kan natuurlijk ook waar zijn Temp jij ook? Uit je temperatuur kun je wel veel informatie halen. Als je temperatuur daalt dan heb je grote kans dat het mis is gegaan. Als je temperatuur nog steeds rond de 36.7 tot 37.0 schommelt dan kan het zijn dat je wel zwanger bent. Dikke knuff meid,dit is erg zenuwslopend
Wij zijn vanochtend in het ziekenhuis geweest voor de samenlevingstest. Zag er goed uit; mooi slijm (geen vijandig) en we hebben de zwemmertjes voorbij zien komen onder de microscoop Het eitje was nu 2cm dus als we vanavond nog aan de klus gaan moeten we goed zitten. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Volgende week nog een keer bloedprikken en als ik ongi wordt dan op de derde dag van de nieuwe cyclus nog een keer. Maar ja ik zit nog steeds met de korte lf dus grote kans dat ik evengoed ongi wordt.
Super Wupje! Hopelijk blijft het bij die korte lf en kunnen ze dat met hormonen heel makkelijk onder controle houden.
Zh gebeld en een aardige verpleegkundige gesproken. Ik heb te vroeg getest dan zij aangaven (morgen). Het kan 2 kanten op: 1. De streepjes geven aan dat de emmy wel eventjes heeft genesteld, maar toch heeft losgelaten. Dan is het een zeer vroege mk en ben ik nu ongi. 2. Emmy zit er nog. Ben ik morgen van het bloedverlies af en test ik alsnog positief dan ben ik toch zwanger. Al met al kon de dame aan de lijn mij niet geruststellen en kan ik vandaag alleen maar afwachten. Heerlijk op je vrije dag... Ik heb dan ook niets van het lekkere weer meegekregen, want ik heb alleen maar met een deken over me heen op de bank gelegen. Had het vanmiddag zo koud en de kruik heeft enigzins de krampen verzacht. Heb nu een paracetamol ingenomen. Ben die krampen nu zat. Heel fijn dat manlief een lang weekend weg gaat. Hij vindt het zelf ook enorm vervelend.
lieve timon, wat lees ik nu. Ik hoop zo dat je gewoon hetzelfde hebt als ik had. Ik dacht natuurlijk ook dat ik gewoon ongesteld was geworden en de ongiekrampen zijn bij de meeste zwangere vrouwen aanwezig. Ik ga echt voor je duimen. Liefs
Heb jij dan ook heftige krampen gehad? Ik heb echt een kruik nodig gehad en de paracetamol onderdrukt ze nu flink. Ik heb nog steeds helder rood verlies, maar zonder stolsels.