dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb wel echte ongesteldheidskrampen gehad en die zijn bij mij eigenlijk altijd wel behoorlijk hevig. Heb ook regelmatig met een kruik op de bank gezeten of lekker in een warm bad.

En ik had echt roodverlies, bij mij was dit innesteling.

Ik hoop het echt zo voor je

Liefs

2. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Was dit net voor je testen?

3. skatjuh87

ja dit is voor het testen geweest. Hierom ben ik toen ook gewoon weer begonnen met clomid. Maar omdat de `ongesteldheid` heel snel weer over was heb ik voor de zekerheid getest. Als ik niet aan de clomid had gezeten had ik toen ook nog niet getest want ik wist echt niet beter of ik was gewoon ongie geworden

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hoe lang heb jij de (heftige) krampen en het rood verlies gehad?

5. skatjuh87

k geloof dat ik zo`n 2 dagen gevloeid heb. De eerste dag was zoals normaal en de 2e dag was heel weinig. En die krampen hebben zo ongeveer de eerste 12 weken aangehouden, en zelfs nu voelt het nog wel eens zo. Maar het is je baarmoeder die je voelt, met ongesteldheid en zwangerschap komt hier beweging in en daarom voel je het.

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Je heb me een stuk gerustgesteld. Nu hopen dat het vloeien morgen over is. Door de paracetamol heb ik nu amper krampen.

7. skatjuh87

ik wil je absoluut geen valse hoop geven hoor, maar wel een beetje een positief gevoel. En dit verhaal is neit van horen zeggen maar echt van mezelf. En tja je weet wat mijn banner nu aangeeft.

I`m hoping for you

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat is valse hoop als je het toch al niet weet? Ik ben in ieder geval gerustgesteld dat er nog steeds een andere mogelijkheid kan zijn. Toch probeer ik me maar in te stellen op ongi. Lastig....

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon jeetje meid wat een onzekere situatie nu :(. Ik duim heel hard voor je dat de bloeding morgen over is. Krijg je binnenkort weer een controle in het ziekenhuis? Dikke knuff en veel sterkte voor vanavond en vannacht.

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Lieve Timon,

Ik hoop zo voor je dat t de innestelingsbloeding is....qua krampen daar kan ik over mee praten die heb ik in het begin ook heel heftig gehad en iedere keer dacht ik nou is het game over. Heb alleen geen ervaring met bloedverlies erbij. Ga heel hard duimen voor je!!!!!!!!!!! Dikke knuffel

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hier de nacht met de kruik en krampen in de weer geweest. Heb wel iets geslapen, maar fit voelen is iets anders. Straks een halve dag werken.
    Weet je wat zo gek is? Ik heb vanmorgen toch getest en dat streepje is ietsie donkerder dan die van gisteren. Nu verlies ik ook wat stolsels en is het echt ongi.
    Deze ronde is blijkbaar aan het uitlopen op een vmk. Toch heb ik, na alle depri van gisteren, nog een best goed gevoel. Of dat nu is omdat ik het wel best vind dat het dan maar ongi is of dat ik nog steeds een duidelijk streepje heb.
    Elke dag trek ik een kaart en al enkele dagen is het 'zwanger zijn'.

12. P26

P26 Niet meer actief

he meiden lang niet geschreven hier. Ik volg jullie wel hoor.

Timon ik hoop dat het alsnog goedkomt voor je. Soms hoor je wel eens dat je bloedverlies kan hebben, maar dat het toch goedkomt. Ik zal voor je duimen.

13. skatjuh87

@ timon, echt stolsels al. Dat klinkt niet heel hoopvol. Toch blijf ik voor je duimen.

@ charmedknorrie. hoe gaat het met jou meis? Ook al lekker op gang he.

Liefs

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He timon, ik duim ook voor je. Heb je al het zkh gebeld?

He P26, hoe gaat het met jou

Charmed, ja, hoe gaat het met jou

Skatjuh, heb je al nieuwe spullen gekocht?

Wupje, hoe gaat het met jou

Ik heb ongikrampen gehad dus ik hoop dat ik snel ongi word

15. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ikke is ongesteld... kan ik tenminste weer verder!

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Sas, balen zeg.

Hoe gaat het met je

17. P26

P26 Niet meer actief

ik ga vanavond weer voor het eerst een halve dienst draaien. Gisteren met man en hond een eind geprobeerd te wandelen in een slakkengang. Toch kreeg ik op het eind weer krampen. Ik hoop dat maandag bij de echo blijkt dat alles er dan uit is. Dan kan ook ik aan een nieuwe cyclus beginnen.

Ik heb vandaag ook gehoord dat de kliniek waar ik loop de deuren gaat sluiten. Ik moet nu maar kijken hoe het nou verder moet. We hebben nog 2 cryoos in Duitsland. Maar ik moet wel iemand hebben die me begeleid voor de TP. Afwachtend. Hier hoor ik vast snel meer over.

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon knuff meid!! Gelukkig zeg je zelf er toch een berustend gevoel in te hebben. Als het ongi is, laten we hopen dat de volgende ronde dan echt raak is! En ik duim toch nog even verder aangezien je test zo positief is. Ik heb zelf 3 rondes geleden een vmk gehad en bij mij werd het teststreepje dus echt niet donkerder. Ik testte toen op maandag licht positief en vervolgens op di en woe bleef het teststreepje precies hetzelfde en op donderdag ongi in alle hevigheid.

P26 ook voor jou een dikke knuffel!! Hopelijk gaat het je lukken een halve dienst te draaien maar denk ook aan jezelf hè meid. Je moet het lichamelijk ook aankunnen. Wat vervelend dat de kliniek gaat sluiten :( Hopelijk komt er een goede oplossing.

Saskia sjit stomme duiveltjes ook :x

Angelica hopelijk gauw ongi zodat jullie weer verder kunnen!

Hier goed aan de klus :) Eitje is nog niet gesprongen gezien mijn temperatuur dus vanavond of zaterdagochtend nog een keer :D

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

waar woon je dan?

20. P26

P26 Niet meer actief

in Friesland