dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    oh, nee daar ben ik helaas niet bekend.
    Dragen ze sommige patienten niet over naar een ander zkh?

Ik ga ook voor onderzoeken naar Nijmegen, terwijl ik in leiden woon:(:x

Ik snap niet dat je soms de halve wereld moet reizen om hulp te krijgen. Sommige mensen krijgen alles voor elkaar en het lijkt alsof wij alles, maar dan ook echt alles ervoor moeten doen om hulp te krijgen.
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Ik zit op me werk en ik heb zo geen zin.
    Mijn mag gaat dit weekend weg met vrienden en ik ga vanavond naar een feest. Zondag lekker vroeg op om te korfballen en daarna huiswerk.

wat gaan jullie doen?

2. P26

P26 Niet meer actief

Morgenochtend ga ik eerst werken, dan zal ik mijn man helpen om de spiegel in de tuin te verwijderen, deze is vandaag gebarsten en hij is nogal groot. Dan zal ik mijn moeder helpen om de tuin in te richten met planten en dan 's avonds op kraamvisite. Hier zie ik heel erg tegenop. Ik merk dat ik het allemaal toch wel heel zwaar vind. Emotioneel. Terwijl ik zat te wachten op mijn miskraam, ben ik tante geworden. 2 dagen na mijn miskraam kregen vrienden een kindje. We hebben de traditie om dan met de vrienden de ooievaar in de tuin te zetten, die we gezamelijk hebben gemaakt. Hier wordt achterop ook de namen en geboortedatum van de baby's gezet. Dit vond ik heel zwaar om te zien. Omdat ik weet dat die van ons er dit jaar niet opkomt. De vrienden zijn al aan ronde 2 begonnen. Dit maakt het verwerken wel moeilijker. Ik kan mijn eigen verdriet haast niet tonen aan hun, omdat het voor hun een heel gelukkig moment is. Toch laat ik me niet kennen. Ik doe overal aan mee. Ook morgen ga ik ernaartoe. Ik weet alleen niet hoelang ik blijf. Volgende week verwacht nog een vriendin van dezelfde club een baby.

3. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ P26, mega-mega-zwaar is dat! :( Maar wat knap dat je toch overal aan mee doet. Respect voor jou!

@ weekend, zondag zijn we 2 jaar getrouwd en ik heb net een motorbootje in de Biesbosch gehuurd voor zondag. Lekker de hele dag varen in de zon en genieten van de natuur en de picknickmand gaat mee! :D

4. P26

P26 Niet meer actief

oh dat klinkt lekker zeg...

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He wat leuk!

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he p26, wij zijn ook de laatste van onze vriendengroep. De meeste hebben er al 2 of is onderweg. Het is idd heel moeilijk.
    Ik vraag altijd of wij de enige zijn die langskomen voor die kleine. Als je moet huilen ofzo, is dat alleen bij je vrienden en die weten wat er is.

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    P26 oh meid ik kan me voorstellen dat het super emotioneel voor jou is :( Ik hoop echt dat de volgende ronde alles beter gaat en er een mooi klein kindje in jouw buik gaat leven! Heel veel sterkte!

Saskia gefeliciteerd alvast en wat een leuk idee zeg :)! Zal vast heel gezellig worden 8)

Angelica goede oplossing om met niet teveel mensen op kraamvisite te gaan.

Bij onze vriendengroep zijn de meeste stellen al klaar met zwanger worden en is nummer 2 al geariveerd. 1 ander vriendenstel heeft er lang over gedaan om zwanger te worden van de eerste en zij is nu dus zwanger en in oktober uitgerekend. Op zoiets kan ik dan ook helemaal niet jaloers zijn en ik ben juist super blij voor hun. Heel soms vind ik het wel eens moeilijk als ik iedereen zo met hun complete gezinnetje zie en hoop dan dat het voor ons ook gaat lukken maar aan de andere kant ben ik zo ontzettend dankbaar dat ik in elk geval mama ben en ik nu nog steeds meer ervaar wat een wonder het is om zwanger te worden en te blijven.
    Maar meiden ik weet zeker ook voor ons gaat het een keer lukken!!

8. P26

P26 Niet meer actief

Om ons heen gaat het tot zover iedereen heel makkelijk af. Ze zeggen ook dat ze niet kunnen weten hoe het voor mij moet voelen. Mijn zus is ook weer zwanger. In februari net een kindje gekregen nu is ze weer +/- 8 weken zwanger.

9. P26

P26 Niet meer actief

Ik ben niet jaloers, maar het voelt allemaal zo oneerlijk. 2 Jaar erover gedaan met allerlei hulp om zwanger te kunnen worden, ben je eindelijk zwanger en dan stopt het met 10 weken. Daarna nog bijna 2 weken wachten voordat het eruit komt. Ik zei gisteren nog tegen mijn man, dat ik het heel erg vind dat ik het er toch zo moeilijk mee heb. Ik weet nog niet goed hoe ik het een plekje moet geven. Ik krijg geen tijd om even aan mezelf te denken. Het komt wel goed, het duurt alleen nog even.

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Het is ook idd heel moeilijk. Ik weet nog van alle keren hoe ik me voelde. Nu kan ik er goed mee omgaan en mijn man juist niet.
    In december was ik helemaal van slag. Ik schreeuwde, huilde en niemand kon het goed doen in mijn ogen. Ik heb nu het gevoel als het een soort van normaal is geworden (klinkt raar he).
    We hebben geen keus, we moeten doorgaan. Ook onze dromen komen uit;)

11. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverds, jullie zitten ook met minder prettige gevoelens. Iedereen een dikke knuffel!

P26, wees niet een te grote bikkel terwijl je inwendig knapt van de gevoelens.
    Hoe kan het dat het zh gaat sluiten? Apart, zeg. Heel benieuwd hoe dat nu verder gaat.

Saskia, wat een leuk idee!

Vanmorgen het zh gebeld. Helaas kon ik nog steeds geen duidelijkheid krijgen. Met deze symptomen kan ik alsnog zwanger zijn, mits de stolsels niet meer worden. Een bloedtest op progesteron (bms) heeft ook nog geen zin, omdat dit waarschijnlijk ook nog hoog is. Over 5 dagen nogmaals testen en doorbellen. Hopelijk weet ik dan meer. Nu is het mezelf bezig houden.
    Op het werk de vage krampjes eruit gelopen. Nu geen last meer, heerlijk! Ik vloei nog steeds, maar met amper stolsels. Eigenlijk zijn de stolsels veel minder dan normaal.
    Ik was vanmiddag erg moe, last van mijn benen en hoofd. Heerlijk in de tuin gezeten/gelezen en geslapen. ;)
    Manlief is goed aangekomen op plaats van bestemming. Hij klonk erg opgelucht toen mij aan de telefoon hoorde. Heeft nu minder zorg om me en dat is prettig.

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga morgen werken. Zondag heb ik een lunch met een vriendinnetje staan en 's avonds even langs mijn ouders. Ergens heb ik ook geen zin... Maandag lekker vrij en wat in het huis opruimen.

13. P26

P26 Niet meer actief

ze sluiten niet een zh, ik loop bij een prive kliniek. De kliniek wordt gerund door een gyneacoloog. Maar deze arts is al 70 of ouder. Hij heeft geprobeerd om de kliniek voort te zetten op een andere manier. Door te willen samenwerken met andere gyneacologen. Dit is jammer genoeg niet gelukt, hij kon niemand vinden om in zijn voetsporen te treden. Dit is wel erg spijtig, omdat 50% van de mensen die zijn uitbehandeld in het ZH, bij hem nog wel zwanger konden raken.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Oh Timon dat worden spannende dagen voor jou. Onze duimen draaien volop!!

P26 jammer zeg dat deze gyn geen nieuw samenwerkingsverband heeft kunnen vinden :( Zeker als hij zo'n goede resultaten boekt.

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wij gaan trouwens vanavond lekker niks doen, CSI kijken (gedownload) morgen moet er eigenlijk nog een hoop in de tuin gebeuren en 's avonds eten we bij een vriend. Zondag ook nog lekker genieten van het weer :)

16. P26

P26 Niet meer actief

Ik kijk de film Elisabeth. Ik hou erg van dit soort films.

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden hier gaat t goed hoor! Alles loopt voorspoedig qua zwangerschap. Ben alleen gezegend met alle fantastische zwangerschapskwaaltjes zoals misselijkheid, spugen en vermoeidheid. Maar goed probeer niet te veel te klagen, want de blijdschap overheerst.

P26 Ik kan me voorstellen dat t voor jou heel zwaar is nu zo tussen de kids. Probeer goed aan jezelf te denken he!

En dat geldt eigenlijk voor alle meiden hier. Hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

18. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon hoe gaat het nu met je?

Charmedknorrie hi hi idd die 'leuke' kwaaltjes horen erbij maar als het goed is gaan ze langzaam minder worden nu. Ik voelde me bij Kyano tussen week 16 en 30 het meest fit en zonder kwaaltjes :) Daarna gaat je buik een beetje in de weg zitten ;)

19. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik wil die kwaaltjes ook wel.

Met mij gaat het goed. Nog wat bloed, maar absoluut niet de hoeveelheid van afgelopen dagen. Ik merk niets van wel/niet zwanger.
    Heerlijk geslapen, maar zo vroeg wakker. :$ Vanmorgen lekker van het zonnetje genoten en toen gaan werken. Straks lekker filmpie kijken, maar zo eerst even heerlijk buiten zitten.

20. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    Sorry dames, tijdje niet meegeschreven. ga het goed maken hoor!

oeps! had al zo weinig puf meer, nu ben ik ook nog het grootste gedeelte van mijn reactie kwij! Nu de verkorte versie dan maar
    @saskia
    balen zeg! ongi geworden. Wat gaat er nu verder gebeuren? Gaan ze wel door met iui met deze aantallen?
    Zag dat je een aantal bezichtigingen had, is er al een bod gedaan?
    En nog gefeliciteerd, heb je genoten van je dagje varen? Leuk idee zeg!

@charmed knorrie! Jij gaat ook al weer hard zeg!

@p26
    Pas je wel een beetje goed op jezelf. Als je even helemaal geen zin hebt in blij babygeluk. Gewoon even ego aan je zelf denken hoor. Is helemaal niet gek, het is nog maar zo kort geleden. Dikke knuffel meid!

@Timon
    Meid wat een verhaal zeg en zoveel onzekerheid. Ik denk aan je en ik hoop op snel meer duidelijkheid voor je! Jij ook een dikke knuffel

@wupje
    ei en samenlevingstest dus goed en veel geklust zie ik. Komt helemaal goed!

Sorry al ik iemand vergeet dames, het is ook al laat.....
    @hier
    opbrengst van iui was 1,9 iov 1,5. gyn vond het eigenlijk te weinig voor iui, ze had het toch weer over de grens van 2. Maar ze zei ook als het nou rond de 1 was had ze op ivf over gegaan. Snap nog steeds niet wat die grens van 2 is dan. Over 3 dagen te vroeg ongi en de vorige keer 9 dagen over tijd zei ze niks bijzonders. Krijg nu deze cyclus hsg op maandag en dan dinsdag 1e fm. Als de opbrengst nu weer zo slecht is gaat ze ons toch misschien doorsturen.
    Nu nog lekker een dagje genieten van het mooie weer en dan horen jullie me morgen na de hsg wel weer.

Groetjes,

Deel Deze Pagina