dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. P26

P26 Niet meer actief

vriesje spannend hoor en een hoop gedoe. Bij ons hielden ze een grens aan van 1 miljoen goede zaadcellen. Was het lager, dan kwam je in aanmerking voor IVF/ICSI. Wij zaten altijd rond de 1 miljoen. Onze IUI-behandelingen zijn niet aangeslagen. Dus wij hebben ICSI gehad.
    Krijg je vandaag je HSG? Veel succes.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje dikke knuff meid en hopelijk gauw positief resultaat!!

3. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    oeps nee, bedoelde maandag!

4. P26

P26 Niet meer actief

succes vandaag vriesje.

Ik heb straks weer een echo, ik hoop dat mijn baarmoeder nu schoon is. Ik vloei nog wel steeds een beetje. Even afwachten wat de gyn zegt.

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #1365 Timon, 7 jun 2010
    Laatst bewerkt: 7 jun 2010
    P26, ik hoop met je mee. Dan kun je weer verder. Knuffel!

Vriesje, succes met de hsg! De gyn. houdt wel hoge grens aan voor IUI. Bij ons was het ook minimaal 1 miljoen en anders IVF/ICSI.

Hier gaat alles weer als vanouds. Zit weer goed in mijn vel en merk niets in mijn buik.
    Ik heb een goed weekend gehad waarin ik lekker heb gewinkeld met mijn vriendinnetje. Ook nog gewerkt en dat was erg prettig.
    Vandaag een vrije dag. Straks eens poetsen. Wat is dat weer hard nodig! Vanavond is manlief weer thuis!:D
    Testen doe ik over enkele dagen zoals het zh voorstelde. Ik wil me nu niet gek maken. Heb daar totaal geen behoefte aan. Dus slaap ik erg lekker. Na enkele korte nachten zijn ze nu weer normaal en voel ik me fit.

6. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, wat vaag allemaal! Hoop dat je over een aantal dagen een knaltest hebt en dat het een heftige innestelingsbloeding was. Wel erg spannend zo, en wat een onzekerheid.

@ Vriesje, we krijgen gewoon weer een tweede IUI. Zaadopbrengst moet minimaal een miljoen zijn en dat was het ook dus we hopen de tweede keer meer of in ieder geval hetzelfde.

Bootje gisteren was echt heerlijk! Het weer viel een beetje tegen, maar het was wel lekker qua temperatuur en een heel klein beetje regen gehad. Was niet erg, het was helemaal super!
    Verder hebben we 2 bezichtigingen gehad, donderdag en vrijdag. Nog niets gehoord, ben benieuwd. Ik weet alleen dat de bezichtigingen goed gingen en vooral die van vrijdag erg enthousiast waren. Dus wie weet...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon fijn dat jij weer lekker in je vel zit :)!! En idd steeds blijven testen heeft ook geen zin, gewoon over een paar dagen en dan hopelijk 2 duidelijke streepjes!

Vriesje succes meid!!

P26 ik hoop ook voor je dat je baarmoeder mooi schoon is. Dan kunnen jullie weer vooruit kijken.

Saskia oh super dat jullie zo'n heerlijke dag gehad hebben gisteren!
    Ik duim voor een mooi bod!

Hier gaat alles goed, alleen helaas een zoontje die tegenwoordig met de vogeltjes wakker wordt, VROEG dus ;) Al een paar dagen half 6 en dat terwijl de wekker pas om half 7 afloopt ;).
    Verder is mijn ei geweest dus ik zit weer op het wachtbankje ;)

8. P26

P26 Niet meer actief

Mijn baarmoeder is schoon, nu alleen nog de laatste lootjes afwachten. Ik hoop dat ik dit snel achter me kan laten.

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik hoop het ook, P26! Fijn dat je baarmoeder schoon is, nu het bloeden nog stoppen.

10. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Al een beetje goed nieuws dus, gelukkig! Sterkte meis!

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He P26, fijn dat je baarmoeder schoon is

Vriesje, veel succes vandaag.

Saskia, en heb je al een lekker kleurtje van het varen?

Timon, echt goed dat je je zo sterk houdt, ik duim ook dat je een innestelingbloeding had en alles in orde is.

Wupje, hoe gaat het verder met jou?

Hier, mijn kater is vrijdag ziek geworden, heb zaterdag bij de dierenarts gezeten en nu is mijn man weer naar de dierenarts. Hij doet echt helemaal niets. Net naar mck geweest en we moeten alle testen afwachten en dan gaan we daar weer verder met IUI.

Volgende week donderdag naar het zkh voor een gesprek, nou we zien wel weer.
    Wat ik wel heel vaag vind is dat ik sinds zaterdag heel licht bruine afscheiding heb. Nog geen krampen niets. zal ik gaan testen of is de kans klein dat ik zwanger kan zijn. Normaal gesproken heb ik gelijk op dat 1 helderrood bloed en nu niet

12. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, wat fijn dat je bm schoon is.

Angelica, doet je kater niets? Sterkte.
    Ga jij het nu spannend maken?;)

Omdat ik zo'n sterk gevoel had dat het over en uit was heb ik vanmiddag getest en kreeg gelijk. Geen 2e streepje meer gezien.
    Zonet het zh gebeld en een afspraak bij de fa gemaakt ivm de cryo. Kan dit pas over 4 weken! :$ Ik zat met tranen in de ogen aan de telefoon, want een paar dagen na de tp had ik gevraagd om een afspraak mocht het mis gaan en werd zo afgescheept. Ik baal enorm dat ik deze afspraak 2 weken eerder niet heb kunnen maken. :x

13. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Timon, flink balen meid :( Sterkte!

@ Angelica, is niet leuk als je huisdier ziek is. Dikke knuffel en beterschap voor je kater!
    Ik zou voor de zekerheid een test doen trouwens. Al denk ik dat je cyclus in de war is, het zou toch wel erg mooi zijn als het raak is :)

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Timon meid wat een verdrietig bericht :( Sowieso dat je toch niet meer zwanger bent maar ook dat je pas over 4 weken terecht kunt :( Oneerlijk zeg! Dikke knuff meid!

Angelica ach wat sneu voor jullie kater. Hopelijk komen ze er gauw achter wat er is. Hoe oud is hij?
    Hi hi zou wat zijn als je nu zwanger bent!
    Met mij gaat het verder trouwens goed hoor. Vrijdag bloed prikken aangezien mijn eisprong dan een week geleden is en dan over 2 weken de uitslagen van de testen bespreken.
    Lief dat je het vraagt :)!

15. P26

P26 Niet meer actief

Timon dat is zeker een verdrietig bericht.

Angelica, wat sneu van je kater. Ik kan altijd slecht tegen deze dingen. Mijn huisdieren betekenen heel veel voor me en ik kan wel indenken hoe je je zal voelen. Hoe oud is je kater?

16. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ timon, nee toch. Meis wat vind ik dit erg zeg, had het zo gehoopt. Heel veel sterkte.

@ angelica, wat rot van je kat. Vind het altijd heel erg als ze pijn ofzo blijken te hebben. En hopelijk betekent dit goed nieuws maar weet het niet zo goed eerlijk gezegd.

Liefs

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, nou die streep was omo wit. Alleen ik vloei weer :(. Ik hoop dat mijn ongi nu echt doorzet.

Timon, jeetje wat erg. Heel veel sterkte
    Ik moest ook heel lang wachten en ik heb gewoon gebeld, dat ik heftig bloedverlies heb en krampen. Toen kon ik heel snel terecht. Ze kunnen soms meeleven en als het fout gaat zijn ze iets harder. Krijg je dan een gesprek en een echo of gewoon kijken of je schoon bent en verder gaan met de volgende icsi?

Tiesto (mijn kater) heeft een infectie, hij heeft aan het infuus gelegen en een injectie gekregen. Altijd krijgen ze een snoepje als ze zijn geweest bij de dierenarts en die was binnen 1 sec op. Hij heeft weer heerlijk bij me gelegen en kwam af en toe ook in woonkamer kijken dus ik hoop dat hij dit blijft doen. Bah, ik kan er ook niet tegen. Ik moet altijd een traantje laten als ze ziek zijn. Ik weet het ben een watje:D

Wuoje, voel jij je eisprong? Ik niet namelijk en die ovu testen werken bij mij niet. Spannend hoor weer op het bankje te zitten

Sas, wannneer moet jij weer terug?

Skatjuh, hoe is het met jou? Heb je al een aardig buikje?

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey angelica, wat balen zeg. Raar kan je lichaam ineens doen he.

Hier gaat het wel goed, mijn buikje begint aardig te groeien, zal binnenkort wel even een foto maken en plaatsen. Begin wel wat last te krijgen van mijn bekken maar ga daarvoor nu naar de fysio en dat gaat hopelijk wat helpen.

Sorry dat ik hier niet zoveel meer meepraat maar vind het moeilijk eerljk gezegd, jullie maken zoveel nare dingen mee en dan kom ik daar ineens tussen vallen.

Liefs

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Als ik voor mezelf spreek vind ik het heel fijn dat je lekker meekletst.
    Bij ons gaat het niet vanzelfsprekend nee, maar bij jou ook niet en ik ben dolgelukkig als 1 van ons zwanger raakt. Voor mijn gevoel hebben wij als clubje toch wel een band met elkaar.

20. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Angelica ik voel mijn eisprong soms heel goed en de andere periode weer minder.
    Ik hoop dat het infuus geholpen heeft voor je kater. Fijn dat hij weer wat fitter oogt :)!

Skatjuh ik heb er ook geen problemen mee hoor als je hier nog steeds meekletst! Leuk juist om alle zwangeren een beetje te blijven volgen en straks babynieuws te vernemen 8)

Ik voel me soms ook wel een beetje bezwaard omdat ik al een zoontje heb maar ja neemt niet weg dat we heel graag nog een tweede kindje willen en dit dus veel moeilijker blijkt te zijn.
    Verder wil ik even kwijt dat ik dit clubje echt heel erg fijn vind om in mee te schrijven! Jullie zijn allemaal zo begripvol voor elkaar en steunen iedereen ook altijd. Ik ken jullie allemaal nog maar heel kort maar toch voel ik me helemaal opgenomen hier en dat vind ik erg fijn.
    Super bedankt daarvoor, jullie zijn top meiden!!

Deel Deze Pagina