dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Welkom Rozalie, en heel veel succes in de mmm!

2. rozalie

rozalie Niet meer actief

Dankje Saskia1984.

Ik hoop dat voor iedereen het jaar 2010 iets mooies gaat brengen.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Rosalie. Wat een vervelende cyclus heb jij. Logisch dat je naar de gyn. bent gegaan. Hopelijk hebben ze een duidelijk antwoord voor je.

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland

Helaas krijg ik deze maand geen IUI. Ik heb 7 eicellen, dus ik mag het ook zelf niet proberen. Maar hormonen doen echt veel met je. pfff die pijnlijke borsten en sorry voor mijn vieze praat, mijn afscheiding is echt niet normaal veel.

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    @ Rozalie

Welkom en heel veel succes met je MMM.

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hey angelica, wat balen dat deze maand voorbij moet gaan. En de vieze praat is niet erg hoor. Ik heb er ook heel veel last van gehad, egt verschrikkelijk. Mannen hebben t ook zo makkelijk.
    Maar 2010 gaat ook voor jou het jaar worden, dat moet gewoon

7. P26

P26 Niet meer actief

@rozalie welkom bij de club. Je kan hier met al je vragen terecht. En natuurlijk altijd je hart luchten.
    Angelica dat is wel balen hè, dat het nu niet doorgaat. Maar het risico is natuurlijk gewoon te groot. Volgende cyclus hoop ik dat jullie wel een kans krijgen.

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, Ja wel balen. Ik hoop dat het volgende maand beter gaat. Ik moet niet de helft minder injecteren.

Mannen hebben het idd makkelijk. Voor mijn gevoel heb ik elke maand een open huis;)

Skatjuh, vertel hoe voel je je? Heb je nog je mond kunnen houden van het weekend? Ik vertelde het toen gelijk de eerste paar dagen. Nu hebben we ons voorgenomen om ons mond te houden. Alleen mijn zus vertel ik het. mijn ouders zijn nog erger dan de prive of story.

9. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

mijn schoon ouders weten het en schoonzus. Mijn ouders gaan we het zondag vertellen. En verder wil ik me nog wel inhouden met het vertellen. Als het kan tot rond de 10 weken.
    Maar het gaat heel goed hoor, voel me prima op de moeheid na. Nadeel is dat ik me zo ook niet zwanger voel. Maar komt goed

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Leuk onderschrift heb je, Skatjuh.

Helaas begin ik te snotteren. Het ene neusgat is dicht en wil aan de loop en de ander is gewoon open. :D

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hahahaha, OPEN HUIS :D Dies goed en o zo waar... zo voelt het hier ook elke maand weer opnieuw hihihi :)
    Veel afscheiding rond de eisprong is alleen maar goed en gezond. Maar soms wel lastig inderdaad.

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, gisteren belde mijn vriendin (die van de computer verhaal en dat ze een jongens moeder is). Nou ze krijgt een meisje.
    Ik ben dolgelukkig voor ze........... maar ik moest toch stilletjes lachen, omdat ze een meisje krijgt sorry dames, dat ik heel even gemeen ben.

Timon, ik had dat vorige week en het was binnen 2 dagen ook zo weer weg.

13. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden....Daar was ook ik weer eens! Heb t de laatste tijd erg druk gehad en daardoor nog geen tijd gehad om het nieuwe topic te zoeken. Maar ik heb jullie gevonden. En wat ziet mijn oog! Skatjuh gefeliciteerd!!!! Wat goed meis!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!!

Nog meer positieve berichten?? Heb niet alles teruggelezen. Maar hoop dat t met iedereen goed gaat.

@hier: Gaat t eigenlijk wel goed. Heb afgelopen weekend mijn verjaardag gevierd en dat was echt supergezellig!!!! Heb genoten van mijn wijntje en mijn kaasje etc.en gewoon ouderwets lol gemaakt. Is ook mijn nieuwe motto voor dit jaar. Leef het leven bij de dag en geniet van elk moment wat je kan krijgen. Want 2009 is mij een beetje te negatief voorbij gegaan. En om het in 2010 helemaal goed te doen hebben we vorige week een vakantie naar New York geboekt voor in me. Lekker 10 dagen genieten van The Big Apple! Helemaal zin in! En nu maar hopen dat al die positiviteit overslaat op een bevruchting hihihi

14. P26

P26 Niet meer actief

Toe maar New York. Ik snap dat je hier naar uitkijkt.

Hier weer begonnen met spuiten. Gebeld met de kliniek. Volgende week dinsdag de eerste echo.

Ziek gemeld op het werk voor vanavond, ik heb echt knallende hoofdpijn.

15. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Balen van je hoofdpijn zeg. Hopelijk is er volgende week een mooi eitje te zien op de echo..tenminste neem aan dat je daar de echo voor krijgt. En we gaan heel hard hopen dat t nu voor t laatst hoeft.

16. P26

P26 Niet meer actief

ja idd om te kijken hoe de eitjes groeien en hoeveel het er zijn.
    Ik houd er rekening mee dat er een kans is dat we IVF gaan doen. Maar dit zal ik dinsdag wel bespreken.

17. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Ik hoop voor je dat t niet hoeft want dat lijkt me toch best wel pittig.

18. P26

P26 Niet meer actief

ja, maar als de andere behandelingen niet aanslaan....

19. charmedknorrie

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Nee dan is het wel fijn dat je aan de ivf kan gaan dat kan ik me voorstellen maar dat zou dan nu al deze ronde ingaan? Of deze ronde sowieso nog IUI??

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    P26 ik hoop dat het deze maand gewoon raak voor je is. Ik zat gisteren nog met mijn zus erover te praten. mensen zeggen altijd dat we er te veel mee bezig zijn, maar als je in MMM zit dan kun je toch niet anders???

Charmedknorrie, nog van harte gefeliciteerd. Mijn motto is nu ook genieten en ik drink af en toe ook gewoon weer een wijntje.

Zal 2010 toch voor ons allemaal een mooi jaar worden, ik hoop van wel:)

Deel Deze Pagina