oke meiden, dan zal ik weer wat meer mee gaan kletsen. Het is idd echt een clubje en hartstikke gezellig Liefs
Skatjuh, natuurlijk moet je meekletsen. Jij kan er niets aan doen dat het bij ons even niet goed gaat. Jullie zijn zulke lieverds. Het is zo fijn op dit forum te schrijven. Deze maand gaan we het zelf maar proberen. Je weet maar nooit nu ik weet zwanger te kunnen raken. Hopelijk willen de zwemmers van mijn man met voldoende aantreden en eentje z'n werk laten doen. Vandaag was ik bezig mijn energie kwijt te raken, maar werd door een collega gestopt. Moest maar niet zo veel tillen, etc. Jahé, ik heb niets in mijn buik, hoor!:x Toen was ik fel en defensief. Tsss, het is ook nooit goed voor buitenstaanders. Laat me nu even!
He Timon, Ze moeten er maar even rekening mee houden. Ik heb nu in 2 wk 2 nichtjes erbij. Heel leuk hoor, maar nu krijg ik de hele tijd te horen ach het is jullie ook zo gegund. Heel lief allemaal, maar ik wil niet altijd zielig gevonden worden hahahahaha het is idd nooit goed hahahahahah hoe is het verder met iedereen. In ons nieuwe huis zijn ze begonnen met verbouwen, jeetje wat een troep. Zaterdag gaan ze beginnen met de badkamer. Ik wil alleen teveel denk ik. Ik wil een tv in de badkamer, alleen nieuw zijn ze zo duur. Weten jullie een goede site, waar ik ze kan kopen. Nieuw of 2de hands maakt niet uit. Liefs
Hier gaat het goed. Ik ben bezig de vmk een plekje te geven. Met een aantal mensen kan ik erover praten. Dat scheelt enorm. Op het werk ben ik mijn energie flink aan het kwijt raken. Wel pittig met dit benauwde weer en een kapotte airco. Ben nu dan ook moe.
Timon je hoort best vaak dat vrouwen na een vmk de ronde erna juist super vruchtbaar zijn. Ik hoop dat dit ook voor jullie geldt en de zwemmertjes de juiste weg vinden! Angelica wow een tv in je badkamer ! Dat is lekker zeg (alhoewel geloof me als je eenmaal een kleintje hebt, weet je niet eens meer hoe die tv aanmoet 8)) Succes met de troep opruimen Ik heb vanochtend bloed geprikt om het progesteron te meten en ik moest urine inleveren. Ben benieuwd. Verder zijn we een beetje aan het sukkelen met Kyano, heeft weer oorontsteking en moet waarschijnlijk buisjes Nu heeft hij druppeltjes en een kuurtje dus hopelijk is hij weer gauw de oude.
Wupje, wat naar dat Kyano zo aan het kwakkelen is. Wanner krijg je de uitslag van vanmorgen? Ik ga dan hard hopen dat het zo is en dat 1 zwemmer zowaar z'n weg vindt.
He meiden, Hoe gaat het hier? Ben gisteren eindelijk ongesteld geworden. Vrijdag een gesprek met de arts, ben benieuwd Liefs
waar is iedereen????????? Ik heb vandaag gesprek gehad. Ze begon gelijk weer over dat we pech hebben en nu niets voor ons konden doen. Ja, want 2x bbz is geen miskraam en ze tellen alleen alles wat in de baarmoeder heeft gezeten. Ze willen ons alleen bij 3 mk helpen en niet 2. Ik vertelde haar dat we in Augustus ook nog 1mk hebben gehad, maar we mochten toen niet langskomen. Ik had toen wel gebeld en gelukkig kon ze dat terug vinden en die telt nu ook mee. 7 juli moeten we naar de miskraam poli. Ze willen toch geen IUI dus als ze ons verder gaan helpen wordt het IVF. Zo weer een verhaal van mij en hoe is het met de rest?
Ik ben er wel, hoor. Jeetje, wat heb jij een fijne arts gehad. Erg apart dat ze je met 2x bbz niet zouden willen helpen. Wanneer hoop je op de miskraam poli terecht te kunnen? Op zwangerschapsgebied is het even rustig. We hebben deze ronde geklust. Eens zien of dit resultaat oplevert. We kunnen eerder bij de fa terecht!!!! Ipv 5 juli is het 30 juni geworden. Gewoon bellen en dan kom je nog eens iets te weten. Dit is waarschijnlijk rond mijn NOD en zou weleens heel goed uit kunnen komen met de cryo in juli. Ik hoop het zo!!! Nog steeds aan het bijkomen van een bedrijfsongelukje. Eergisteren een bol van een waterornament op mijn hoofd gehad. Dit is echt geen aanrader! Hierdoor ligt mijn tempo wat lager dan normaal. Mijn hoofd lijkt wat zwaarder en soms wat verdoofd. Wel heb ik zeer gevoelige plekken op mijn hoofd en boven mijn oog. Niet prettig als ik mijn wenkbrauw optrek of frons. Hoe ik dit voor elkaar heb gekregen? Gewoon effe het ornament op een wat hoger schap willen zetten en er niet aan denkend dat de bol los kan liggen. Ja, dan is het snel gebeurd... AU! Ik merk dat een snelle beweging mijn oriëntatie wat aantast. Paracetamol zit in mijn tas voor de bruiloft vanavond. Eentje heb ik al achter de kiezen, want mijn zware hoofd wordt niet minder. *zucht*
Jeetje Timon, balen zeg. Ben wel blij dat je al heel snel weer terecht kan. Bellen helpt idd soms, wij kunnen 7 juli weer terecht voor een gesprek We hebben niets gezegd over ons gesprek met het radboud. Fijne avond en hoop dat je je snel beter voelt
Hey meiden! Timon jeetje meid dat is wel een heftig ongelukje ! Doe maar rustig aan. Ik hoop dat de zwemmertjes goed hun weg zoeken Angelica gelukkig wel ongi geworden. Wat een stomme arts zeg :x! Zoiets zeg je toch niet? Wat denkt ze dan dat jullie eerst nog een keer rustig op de 3e miskraam wachten? Jeetje ik kan me echt kwaad over zoiets maken :x Gelukkig ging ze uiteindelijk toch overstag. Wat is er anders aan een miskraampoli? Ik weet niet zo goed wat dat inhoudt? Nou dames en dan heb ik een nieuwtje....... Ik heb gisteren positief getest !!! Ik kan het nog niet bevatten en geloof er zelf eigenlijk weinig van. Ik ging testen omdat mijn temp erg hoog bleef en er geen echte ongi kwam (ik had wel een beetje spotting) maar ik heb verder totaal geen kwaaltjes dus het is allemaal heel onwerkelijk. Ik ben wel heel blij natuurlijk maar vraag me ook steeds af of het goed blijft gaan. De tijd zal het uitwijzen. Het is wel heel grappig dat net de ronde dat wij eigenlijk de medische molen in zouden gaan ik toch spontaan zwanger raak.
WUPJE WAAAAAAAAAAH. heel voorzichtig gefeliciteerd. Heb je foto's van je test? Miskraampoli, gaat je verder onderzoeken. Je stolling, hart, vaat nieren etc. Ze gaan je pas helpen als je 3mk hebt gehad. Ik heb er ook 3 gehad alleen bij de 2de mocht ik niet langskomen voor controle en die wilde ze eerst niet meetellen. Mijn arts is een hele lieve vrouw alleen haar leidinggevende is een l*& Ik hoop dat we nu wel verder geholpen gaan worden en ik ben blij dat ik radboud nog heb voor onderzoeken. Liefs
Aaaaaaaaaaaah Wupje wat spannend!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!! @Timon hoe gaat het er nu mee....klinkt niet echt lekker dat ongelukje.. @Angelica ik ga voor je hopen dat ze je verder gaan helpen!