Wupje, een voorzichtige felicitatie! Geweldig nieuws. Hier gaat het veel beter met mijn hoofd. Mijn hoofd is niet meer zwaar! Vrijdag met molletjes de bruiloft doorstaan. Het was erg gezellig, hoor. Alleen even van mijn stuk gebracht toen ik flink werd geduwd. Mijn moeder heeft me van de dansvloer afgeleid, want mijn lichaam leek een andere kant op te willen dan mijn hoofd. Maffe gewaarwording. Zaterdag geen molletje nodig gehad met een trouwfeestje. Daar was het ook erg gezellig, maar een stuk rustiger.
Ik heb afgelopen zaterdag 3 uur lang heerlijk geknuffeld met mijn peetkindje. Het was zalig, maar toen ze wegging kwamen de tranen. Jullie herkennen het wel: HET GEVOEL VAN, OH WAT WIL IK DIT OOK ZO GRAAG. Jullie gaan nu wel lachen (denk ik). Zaterdag gingen we in de kantine voetbal kijken. Ik moest naar de wc, na mijn bezoekje voelde het daar beneden niet zo prettig. Eenmaal thuis aangekomen ging ik naar de wc en ja hoor! Ze waren helemaal opgezwollen, ik kan na mijn laatste zwangerschap niet meer zo goed tegen goedkoop wc papier. Ik heb 2 dagen lang met een koud washandje tussen mijn benen gezeten. Mijn man mag me voorlopig niet meer aanraken, pffff wat een ellende ahahahahaha nu moet ik lachen, maar vanhet weekend niet. Ik zag ook gelijk weer die rode kop van een huisarts in opleiding toen ik vertelde dat ik daar last had. Zo kwam ik erachter dat ik een latexallergie heb.
Wow!!! Jij moet dus je eigen wc rol meenemen. Wat een drama... 2 dagen met een koud washandje daarro... Een keer wat anders. Nee, leuk is anders, maar humor is het ergens wel (beeld komt al opzetten). Charmed, wat spannend om nog steeds niet te weten wat jullie zullen krijgen.
@ wupje, JEEJ gefeliciteerd meis. Geniet er lekker van @ charmed knorrie. Gaat goed met jou zo te merken, fijn hoor. En een verassinkje, knap hoor. Ik kon het niet hihi @ angelica, je krijgt er idd beelden bij hihi. Maar wel vervelend natuurlijk. Hopelijk gaat het snel beter. Liefs
hahahahaha mijn man kan er nog steeds om lachen. pffffffff Ik nu ook hoor. Timon, nu heb ik het gevoel dat ik altijd op de camping loopt, met mijn wc rol onder mijn arm zo naar de wc hahahahaha
Hoi hoi! Zaterdagochtend nog een keer getest en die was echt super positief ! Het lijkt dus echt zo te zijn. Donderdag 1 juli moeten we bij de gyn zijn om alles te bespreken, hopelijk wil hij een kijkje nemen Charmed knorrie oh toch ook leuk als het geslacht een verassing blijft!! Angelica oeps wat een verhaal! Niet leuk voor jou natuurlijk maar wel een klein beetje grappig. Hopelijk gaat het gauw over! Timon gelukkig gaat het weer wat beter met je hoofd!
Hoi hoi! Wat is het rustig hier! Hoe gaat het met iedereen? Met mij gaat het goed Maandagavond nog 1x een test gedaan en ook die was knalpositief. Ik heb problemen met het plaatsen van de test, het lukt niet met uploaden maar ik probeer het vanavond of morgen nog een keer. Verder voel ik me heel goed, niet moe of misselijk. Gisteren wel rommelende darmen maar verder niks. Volgende week donderdag de afspraak bij de gyn. Ik hoop zo dat hij even in mijn buik wil kijken
Ik heb zomaar het idee dat iedereen het te warm vind om achter de pc te zitten...(zegt ze zelf lui zittend in de tuin met voeten in een koud water badje hihihi)
Een beetje van jouw kou graag bij ons. Het is wel erg stil hier. ECHHOOOOOOOOO!!! Belevenis van vandaag: De afspraak vond pas 40 minuten later plaats. De fa vonden we erg zakelijk en ze leek mijn vmk niet te snappen. In mijn dossier stond namelijk dat ik op 7 juni ongi was geworden. Nou, dat hebben we even anders neer laten zetten. Ze vond dat ik veel te vroeg had getest, want de pregnyl zat toen vast nog in mijn lijf. Ja, daaaggg! Zo'n 2 weken na gebruik. Mocht ik vanaf 2 juli ongi worden dan mag ik deze maand starten en anders is het een maand wachten. Word ik morgen ongi dan zitten ze agendatechnisch vol en heb ik dus pech. Ik heb mezelf al toegesproken dat het vanaf 2 juli pas mag losbarsten. De cryo tp zal in de natuurlijke cyclus plaats gaan vinden. Dus zal ik 1 of 2 keer een fm krijgen, een bloedtest en zal een andere dosering pregnyl moeten spuiten om 5 dagen later de tp te krijgen, mits onze eskimo goed uit de kou komt.