Timon oh ik hoop dat je dan niet vandaag ongi wordt. Maar jullie hebben ook nog geklust rondom ei of niet? Misschien is er nog een kansje? Angelica hoe gaat het met jou? Hier is het trouwens best goed te doen op het werk. We hebben een redelijk koele kamer. Mag ook wel met de warmte die ze morgen voorspellen Ik woon in Limburg dus 37 graden Vanmiddag hebben we de afspraak bij de gyn om de onderzoeken te bespreken. Ik ben benieuwd hoe het gaat. Verder gaat het goed met me, af en toe ochtendmisselijkheid maar nog niet erg veel.
hoi meiden, sorry dat ik hier al zolang niet heb geschreven. Ik ben gisteren weer ongi geworden, wij gaan nu door voor de tp. Dit brengt ook wel weer veel onzekerheid mee in mijn hoofd. Ik moet maar vertrouwen hebben. Hoe gaat het verder met iedereen?
Vandaag geen ongi!!!!!! P26, fijn dat je er weer bent. Wanneer denk je voor de tp te kunnen gaan? Wupje, hoe was het bij de gyn? Zoals je heb gezien... geen ongi! En ja, we hebben rond mijn ei geklust. Voor die paar % kans hebben wij toch lol gehad.
Timon wat fijn dat je nog geen ongi hebt. Blijven duimen meis. Ik heb geen idee. Ik heb altijd een onregelmatige cyclus. Het zou nog wel ruim 2 weken kunnen duren. Volgende week vrijdag is het dag 10 en krijg ik mijn eerste echo. We zullen wel zien hoelang het dan duurt.
Sorry dames, Ook ik heb een tijdje niet laten zien. Goed nieuws voor Wupje zie ik! Gefeliciteerd. Voor Sas geen goed nieuws helaas. Ontzettend balen dat deze poging niet gelukt is. Ik hoop maar voor je dat de volgende test wel goed is en dat je door kan met iui. P26 een terugplaatsing binnenkort, ik duim voor je! Timon Wie weet een lucky shot! Hier nog geen nieuws. Hsg gehad was erg pijnlijk, maar net toen ik dacht ik trek het niet meer, werd het al minder. Alles zag er goed uit. @3e iui Op dag 16 was er nog niets te zien en 2 dagen erna ging ik op vakantie. Wilde mijn vakantie nog uitstellen,maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb, want ik heb deze cyclus helemaal geen eisprong gehad. Wacht nu op ongi. Hoop dat ie snel komt, anders val ik net in de zomerstop. groetjes, Linda
He Wupje, hoe is het gegaan? Timon heb je al meer nieuws? vriesje, balen zeg deze ronde Skatjuh, hoe gaat het bij jullie? P26 het komt goed, heb er een goed gevoel bij Gaan jullie nog voetbal kijken
oh ja ik wilde nog iets vertellen. Vorige week had ik familedag. Mijn neef (computer) en zijn vriendin waren er ook met hun pasgeboren dochter. Mijn neef heeft de hele dag in de tuin gezeten aan de bier en geen seconde naar zijn dochter gekeken. Mijn vriendin zat alleen binnen. Op een gegeven moment ben ik maar de fles gaan geven en heb tegen haar gezegd, ga maar effe buiten zitten. Zo is hij thuis ook, zij doet alles en hij niets. Mijn vriendin huilt veel en is niet gelukkig. Vind het zo erg. Ze begon tegen mijn zus haar vriend helemaal de hemel in de prijzen en toe zei mijn zus alleen ik schaam me voor mijn eigen neef. Toen begon ze zo hard te huilen. Ze is in Sept jarig en dan neem ik haar een weekend mee, zodat hij kan oppassen. Sorry dat ik het zeg, maar .......................... (ik meen het niet) maar het voelt zo oneerlijk
Wat eikel, sorry hoor, maar snap helmaal dat je dit oneerlijk vind. Vanmorgen kwam een collega (de enige die weet dat het bij ons niet wil lukken en die ik dacht te kunnen vertrouwen) vertellen dat ze zwanger was. Ja was er erg van geschrokken, want het was helmaaal niet gepland. Ze liep eigenlijk nog te klagen ook. Kon het nog net opbrengen om te feliciteren.
Hoi! Gisteren dus bij de gyn geweest en toen ik vertelde dat ik zwanger was, wilde hij gelijk even kijken. Er was een mooi vruchtzakje met hierin een dooierzakje te zien. De gyn was ervan overtuigd dat hij al wat hartactiviteit zag maar nog niet voldoende voor de termijn van 6 weken dus hij gaat ervan dat ik ruim 5 weken zwanger ben. Over 2 weken mogen we terugkomen voor nog een echo. Spannend! Verder nog een vraagje; het ging natuurlijk ook over het bespreken van de uitslagen. Ik heb 6 of 7 dagen na de eisprong bloedgeprikt voor progesteronwaarde. De gyn vertelde dat die niet goed was (ik had 11 en het moest 23 zijn wil je een goede eisprong gehad hebben) maar omdat ik zwanger ben moest ik me hier maar geen zorgen over maken. Natuurlijk doe ik dat wel Kan het dan zijn dat mijn innesteling zoveel later is geweest of stijgt een progesteronwaarde heel snel? Het maakt me toch een beetje onzeker allemaal maar goed ik moet toch afwachten.
Vriesje hmm dat is balen als je helemaal geen eisprong hebt. Wel een fijne vakantie gehad? Toch een beetje balen hè dat verhaal van je collega. Angelica jeetje wat een actie van je neef zeg !! Lijkt me vreselijk als je man zo met zijn pasgeboren dochtertje omgaat. En ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen! Was ook de eerste gedachte die in mij opkwam, zo iemand verdient het gewoon niet om vader te zijn Timon en hoe is het vandaag? Ook nog geen ongi?
Wupje, wat gaaf dat de gyn. direct wilde kijken. Zo ben je er wel heel vroeg bij. Heb je hier misschien ook een foto van? Zo vroeg heb je ze zelden. Angelica, wat een K..vent is hij! Dit is toch geen gedrag? Heeft ze hem nooit verteld dat dit niet de juiste verhouding is? Meid, ik vind jouw voor haar verjaardag erg lief. Vriesje, wat erg om het juist van die collega te horen. Zeker als ze dan ook nog wat gaat klagen. Vandaag ben ik ongi geworden en da's heel mooi! Maandag kan ik bellen om in juli voor onze eskimo tp te gaan. YES! Deze ronde in natuurlijke cylcus en alleen pregnyl spuiten. Als het goed gaat dan kan ik in onze vakantie 2 streepjes zien.
Wupje fijn dat je al een goed vruchtzakje kon zien. Ik hoop dat alles goedkomt. Ik gebruikte extra utrogestan om de progesteron waarde omhoog te krijgen. Misschien kan je hier wat mee. Timon, fijn dat jullie ook weer door kunnen voor de volgende TP. Wij doen ook een tp zonder med, alleen pregnyl.
Timon gelukkig op het goede moment ongi geworden! Ja we hebben een foto meegekregen. Is idd wel erg bijzonder P26 maar voor nu is dat toch niet meer nodig om te slikken of wel?
@wupje Wat leuk dat hij al even wilde kijken. Fijn dat je over 2 weken terug mag komen, dan kan je vast al wat meer zien. Pogesteron heb ik helaas geen verstand van. @TImo In julli al das snel! ik zeg met zijn drieën op vakantie @ik' Maandag ongesteld geworden en nu dus te laat voor een iui voor de zomerstop. Net op een paar dagen af. En als het tegenzit dan valt de volgende ook in de stop, maar daar moet ik nu nog maar even niet aan denken. Heb nog geinfomeerd naar een ander ziekenhuis, waar ze ook in de vakanties en weekenden behandelen. Maar dat gaat ook minstens 2 maanden duren, dus schiet ik er niks mee op. Ga maar even een ander plannetje bedenken. Wil eigenlijk een keer niet die dure digitale ovutesten gebruiken. Iemand tips voor een ander merk? Ik las net iets over de smep methode, wie weet baad het niet dan schaad het niet. Wel lekker veel sex zie ik groetjes vriesje
P26, wanneer kunnen jullie weer starten? Vriesje, die zomerstop is zoooo vreselijk. Je kunt je cyclus daar toch ook niet op aanpassen. Weer wachten... *zucht* Ik ben uiteindelijk 4 juli ongi geworden. Erg vroeg wakker van de krampen. Toen was het me echt wel duidelijk. Maandag naar het zh gebeld en op 13 juli heb ik de 1e echo voor onze cryo tp. Nu bijkomen van de drukte en warmte op het werk. Ben doodop en heb morgen (gelukkig) vrij. Even bijtanken.
Vriesje balen zeg die tegenslag Ik gebruikte altijd ovutesten van de babyboomshop. Gewoon via internet bestellen, super goedkoop en snel in huis. Bij mij werkten ze goed. P26 en Timon fijn jullie kunnen weer aan de slag Ik voel me nog steeds vreselijk onzeker. Waarom weet ik ook niet. Misschien omdat deze zwangerschap zo heel anders is als bij Kyano. Weinig tot geen kwaaltjes, ik ben blij als het 21 juli is en er nog een echo gemaakt wordt.