dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Wat een boerenl:xl die collega van jou :x!

2. P26

P26 Niet meer actief

nee haar derde. De eerste is nu 2 jaar en 4 1/2 maand, de tweede is nu 5 maanden oud. De derde was een "ongelukje".

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik wil ook wel zo een ongelukje:D

4. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Zou ik zeker doen, anders beseffen mensen nooit dat sit dus niet kan.

5. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26 Al je meerder terugplaatsingen hebt van 1 icsi poging. Geld het dan voor de verzekering mara als 1 poging?

6. P26

P26 Niet meer actief

1 ICSI poging is de punctie en alle terug plaatsingen van de embryo's voortgekomen uit de punctie.

Wij hadden bij de punctie 8 eitjes, waarvan er 6 zijn bevrucht. We hebben nu nog 2 in de vriezer en die worden hopelijk allebei terug geplaatst. (ze moeten wel goed ontdooien).

En de teller wordt bij mijn verzekering wat betreft de pogingen op nul gezet, wanneer je 12 weken zwanger bent geweest gerekend vanaf de eerste dag van je menstruatie.
    Ik was 11 weken en 4 dagen zwanger toen ik de miskraam kreeg. Nog 1 terugplaatsing en dan gaan we al naar poging 2.

7. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26
    Ok vandaar. Ik duim voor je dat ze goed ontdooien natuurlijk.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Angelica, wat heb jij een 'gezellige' omgeving met al die zwangeren.:$ En dan die collega......!!!!!!!!!!:x:x Die zou je toch wat aandoen??? Doe jij het niet dan doe ik het wel! Maar goed dat je dit zal melden, want het is gewoon onbeschoft. :x

P26, wat spannend. Hoever in dit traject ben je op het moment?
    Jij heb het ook al zo zwaar met die leuke verhalen. *zucht*

Zondag kwamen vrienden langs die van ons ICSI traject weten. Ze hadden een nieuwe auto, maar ook ander nieuws... ze is weer zwanger en net de 12 weken voorbij. Dit wilden ze ons persoonlijk vertellen. Vond ik zo lief! We hebben afgesproken dat we samen zwanger zullen zijn. :D

Vanmorgen voor een echo geweest. De fa kon mijn 2e eierstok niet goed vinden, omdat deze naast de ander zit. Wel zag ze iets wat ze duidelijker wilde hebben en daarom moest ik bloed laten prikken. Wel was mijn bms 5,5 mm.
    Vanmiddag de uitslag vernomen; (voor zover wij weten) niets aan de hand, maar wel morgen terug komen voor nog een echo en bloed prikken. Dus zien we morgen nogmaals het UMC van binnen. ;)

9. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Hey meiden ik kom jullie weer even knuffelen hoor! Wat lees ik nou weer over botte collega's sommige mensen snappen echt niet wat ze zeggen!

Kan me voorstellend dat het wel heel pittig moet zijn om zo tussen al die zwangeren te zitten. Maar hou vol meiden ook voor jullie gaat de tijd komen! NOgmaals dikke knuffel

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

goedemorgen dames,

wat een verhalen weer.

@ angelica, ik kan me zo goed voorstellen hoe jullie je voelen en dat is helemaal niet raar hoor. Het is gewoon iets moeilijks om mee om te gaan en niemand kan dat voor je doen. En de mensen zullen ook vast wel weten dat je blij bent voor ze hoor.
    En wat een eikel van een collega

@ p26, hopelijk gaat de icsi snel door. Dat gewoon allebei de eitjes goed mogen ontdooien en je niet over hoeft naar poging 2.

@ timon, bij jou gaan we dus voor het samen zwanger zijn met je vriendin. Hoop het echt voor je

@ charmedknorrie, hoe gaat het met jou? Ook al lekker op weg he.

Liefs

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vandaag gesprek (14.30) Lumc met de mk poli en morgen de hele dag in het Radboud.
    Ik moet 24 uur lang urine opvangen. Ik loop vanaf mijn bureau met een rugtasje naar de wc. Ook nog ongi geworden. Ik moet het zo opvangen dat er bijna geen ongi meekomt. PFFFFFFF wat een klus. Ik lig al de hele ochtend in een deuk als ik mijn rugtas naar de wc ga.

Skatjuh, hoe gaat het met jou? Jeetje tijd vliegt voorbij

charmedknorrie, hoe is het met jou. zie je al wat , kamertje etc

Timon, spannend vandaag.

P26, ik dacht altijd dat het niet uitmaakte hoelang je zwanger was. hoe gaat het verder met je?

Wupje hoe voel je je?

Vriesje, Moet jij nog langs het zkh of staat het nu heel even stil?

12. P26

P26 Niet meer actief

Jeetje Angelica wat een gedoe zeg, succes vandaag in het ZH. Ik ben benieuwd wat er uit het gesprek komt.

Ja het maakt wel uit hoelang je zwanger bent, volgens mij is het ook nog een verzekering afhankelijk wanneer wel en wanneer niet. Ik voel me wel goed, toch wel een spannender gevoel bij deze TP. Wanneer deze niet aanslaat, denk ik dat ik nog even de zomer voorbij laat gaan, voordat we weer voor een punctie gaan. Want dat betekend dan weer spuiten, zere buik, kans op overstimulatie, niet te genieten, misschien niet kunnen werken enz. Ook voor mijn werk is het wel zo prettig als ik dit na de zomervakantie weer ga oppakken.

13. P26

P26 Niet meer actief

nou ik ben weer terug uit het ZH
    Mijn follikel was 19mm en het bms zag er goed uit. Ik heb ervoor gekozen om vanavond de pregnylinjectie te nemen en maandag hebben we de tp om 12.50 uur. Het wordt weer spannend.

14. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, wat goed!!! Hoe komt het dat je zelf kon kiezen wanneer je de pregnyl zet?

Nou dames, deze cryo tp poging is afgebroken. De fa liet ons in het dossier zien wat de onderzochte waarden waren (... 646 en lh 16). Hieraan was te zien dat ik wel opbouwend naar de eisprong bezig was. De echo was weer spannend, want dat wat daags ervoor werd gezien leek voor deze fa aan de andere kant te liggen. De grootte was nog hetzelfde en ook nu was het twijfel of het een follikel was. Ze kon mijn andere eierstok ook niet vinden. Mijn bms was van 5 naar 7 mm gegaan in 1 dag tijd!
    Uitslag van de bloedtest kwam 's middags; De waarden waren weer gestegen en ze vermoeden dat we te dicht op mijn ei zitten. Hierdoor willen ze deze tp afbreken om in augustus opnieuw te starten, met eerder met echo's te beginnen. Een plekje in de verwachte week is al gereserveerd. :D
    Het voelt goed zo. Het is niet anders en beter zo dan ons eskimo op een verkeerde wijze te verliezen.
    Vandaag heb ik een druk in mijn zij gehad en volgens mij was dat mijn ei. De gemaakte beslissing is duidelijk de juiste.

15. P26

P26 Niet meer actief

Ik kon zelf kiezen omdat de arts mij de keus liet, mijn follikels worden altijd groot, het baarmoederslijm zag er goed uit en de follikel was ruim19mm. Ik mocht wachten op de natuurlijke ovulatie, maar met pregnyl kon het ook. Dit zou geen invloed hebben op de innestelling straks.

16. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @p26
    spannend, dat gaat ineens snel weer. Maar dan die wachtweken...
    Ik denk aan je/jullie hoor!

@timon
    Het klinkt of je er vrede mee hebt (maar jah wat moet je eigenlijk anders)
    Wel goed dat ze geen risico's nemen met je eskimootjes

@angelica
    Wat een gedoe zeg! Zie je al helemaa; gaan
    Vind het al lastig als ik met tampons richting wc moet!
    Hier al ee tijd stil vanwege geen eisprong en nu zomerstap. Nu maar even weer ovutesten. maar heb helemaal geen zin in die verplichte nummers erg hé. Wilde eigenlijk een soor van smep doen. Maar dan moet je vanaf dag 10 om de dag en dan bij een positieve test 3 keer achterelkar. Mijn vent ziet me aankomen. hihi

17. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Timon wat klink je sterk knap hoor dat je er zo'n vrede mee hebt hopelijk geeft t geluk!

P26 spannende tijd weer! Succes!!!

18. P26

P26 Niet meer actief

Timon ik snap het niet helemaal. Ik snap niet hoe je nou te dicht op je ei kan zitten. Je moet ovuleren en 2 tot 4 dagen daarna kan je een terugplaatsting krijgen.

19. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    mmm wat een spelfouten, was laat zal ik maar zeggen......

20. P26

P26 Niet meer actief

Deel Deze Pagina