Timon ik hoop echt dat je samen met je vriendin zwanger zult zijn! Gelukkig sta je achter deze beslissing en dan wordt augustus gewoon de Zwanger maand! Angelica jee beetje gehannes dus om te gaan plassen Maar het is voor een goed doel P26 ik duim heel hard voor je!! Met mij gaat alles goed. Nog een paar dagen tot de echo, woensdag om 16.15 uur Als dan alles goed is en we zien een kloppend hartje maak ik het wereldwijd Dan weet ik ook precies hoe lang ik nu zwanger ben. Voor mijn gevoel 8 weken nu maar zeker weet ik het niet. Ik voel me verder goed, soms behoorlijk misselijk maar het is te doen.
wupje hoe is je echo laatst gegaan? Angelica hoe gaat het met je? En hoe is het met de rest? Ik heb gisteren weer een TP gehad. Volgende week woensdag bloedprikken. Afwachten.
@wupje we gaan ervoor hé morgen. Wel even hier melden hé! Hier weer druk aan de gang met ovutesten. Ik heb de hoop nog niet opgegeven. Er moet er ergens eentje zijn te vinden die de eindstreep wel haalt. Gister positieve test, volgens smep moet je dan 3 dagen achter elkaar. Zie je het voor je met dit weer? pfffff
P26 morgen heb ik de echo Idd afwachten voor jou, ik duim! Vriesje oef dat zijn zwoele nachten voor jullie ! Ik kom morgenavond wel verslag doen van de echo. Ben toch ook wel een beetje bang, ik hoop zo dat het goed zit.
goedemorgen dames, wou hier ook even mijn nieuwe buikfoto`s plaatsen 28 weken en 6 dagen Bekijk bijlage 87105
mooie buik skatjuh, Vriesje in dit weer klussen pfffff wupje geniet ervan!!!! P26 spannend hoor, wij zijn alleen druk bezig met ons huisje en voor de rest niet. Als iemand nu zegt dat we nu zwanger raken omdat we gaan verhuizen, verbouw ik even Het enige waar mijn man klust is in ons nieuwe huisje hahahaha
Jammer genoeg worden zelfs dat soort dingen gezegd. Kan je een beetje je zinnen verzetten? Het is soms zo moeilijk. Ik heb wat last van de buik, gisteren ook al, ook tijdens het werk. Stom he, maar dan ben ik gelijk bang dat het niet goed gaat, als ik niet rustig aan doe. Thuis probeer ik niet te veel te doen, ik moet vanavond ook nog werken.
p26 het wordt weer een spannede periode en alles wat je voelt voel je ook altijd echt goed. Voor de rest gaat het wel goed met je?
super die buik! lief hoor hoor die foto. @klussen in deze hitte. tja, moet wel eerlijk zeggen dat het gister een heel erg vluggertje was. moet nu goed komen tot eisprong om de 2 dagen (vanaf dag 10) en vanaf de positieve test 2 dagen achter elkaar. @angelica ja leuk hé dat soort opmerkingen. maar wel lekker om even je zinnen te verzetten toch? Alhoewel loslaten lukt natuurlijk nooit helemaal. Het enige wat ik positief vind in onze de zomerstop is even geen ziekhuisbezoekjes. Even geen smoesjes verzinnen op het werk en om de dag eerder weg.
Vriesje het is idd ook wel even fijn een beetje rust. Maar aan de andere kant wil je ook door. Dit zal altijd zo zijn het dubbele gevoel. Angelica, het is idd zo dat als je wat voelt het ook gelijk heftig is. Het gaat verder goed met me. Ik ben net aangenomen op het werk om trainer en praktijkopleider te worden. Dit naast mijn werk op de zorgvloer. 4 uur per week minder aan het bed en meer om te trainen en stagaires in goede banen te leiden. Om het maar even heel kort te zeggen.
klinkt ontzettend afwisselend, leuk Wij zijn nu zonder hulp bezig toch weet je dat de kans klein is maar hopen doe je toch. Ik weet ook precies wanneer ik moet gaan klussen, dat gaat er bij mij niet uit hahaha
Hoi, Ik had gehoopt positief nieuws te kunnen plaatsen maar ook ons is het deze keer niet gegund Wel een vruchtzak maar geen kloppend hartje en duidelijk kindje te zien Ik had het niet verwacht, in het begin was ik onzeker maar nu toch wel overtuigd dat het goed zou zijn. De gyn wilde nog 1 week afwachten dus volgende week woensdag nog een keer terug maar waarschijnlijk heeft mijn lichaam het kindje dan helemaal opgenomen en is de vruchtzak leeg. Hij bekijkt dan of we het beste curretage kunnen doen of met een pil de mk in gang zetten. Jee wat een domper Ik kom gauw weer gewoon meekletsen maar heb nu even geen energie ervoor. Dikke kus van mij