nee he. Ik kwam vol hoop even kijken of er al bericht was en dan lees ik dit. Voel me nu erg lullig dat ik vol trots mijn foto`s heb neergezet. Sorry wupje. Dikke knuffel
Lieve Wupje heel veel sterkte de aankomende tijd.....zoooo oneerlijk waarom mag het bij jullie meiden toch steeds niet zo zijn. Ik hoop zo dat jullie snel mogen volgen dikke knuf!
Maakt helemaal niet uit. Je mag ook trots zijn op zo'n mooie buik! Niemand kan er iets aan doen. Ik troost me maar met de gedachte dat het waarschijnlijk niet goed heeft gezeten en mijn lichaam het zo oplost.
P26 ik heb het idee dat ik het nu allemaal nog een beetje weg duw. Ik weet het wel maar het dringt nog niet door. Ik heb geen buikpijn, ben niet ongi dus het lijkt gewoon hetzelfde als gisteren Gisteravond wel een flinke pot gehuild met hubbie en dat lucht wel op. Nu zet ik nog maar even mijn verstand op nul tot volgende week. Ik denk dat na de curretage de echte klap pas komt. Wel voel ik me heel verdrietig als ik weer iemand met een zwangere buik of kinderwagen zie. Dat doet vreselijk pijn Maar jullie weten hoe dat voelt..
oh wupje een hele dikke knuffel. Ja, ook ik ben jaloers maar niet op iedereen. Mijn vriendin is nu 8 wk zwanger ik had altijd gedacht dat ik het bij haar niet moeilijk vond, toch wel. ZE heeft 2 hele vroege mk hiervoor gehad en is ook heel erg, maar wat ik niet kon hebben is dat ze zeurde dat het zo lang duurde. Alles heeft in totaal 6 maanden geduurt. Ik laat het niet merken hoor
Ik ben een hele tijd niet geweest, maar ik lees net het nieuws van Wupje. Verschrikkelijk Heel veel sterkte!
wupje ik had het ook toen ik het hoorde dat het niet goed was, eerst even flink huilen, daarna nog niet echt besef, je weet het wel maar wil het niet weten. Tot het moment dat er bij bloed begon te komen en een aantal dagen daarna de weeen. Het kan nu helemaal erg zwaar zijn om een zwangere of een baby te zien. Gun jezelf het verdriet, hoe moeilijk het ook kan zijn.
P26 jij had toen toch ook een echo waar geen kloppend hartje meer te zien was hè? Heb jij toen de keuze gemaakt om de bloeding af te wachten en dus geen curretage te ondergaan? En hoelang duurde het na die foute echo voordat het vloeien begon? Saskia hoe gaat het met jou meid? Vanochtend had ik een verschrikkelijk moeilijke ochtend, veel tranen maar vanmiddag ging het redelijk. Ik denk dat het nu toch steeds ups en downs zijn en idd doordat ik nog steeds geen bloeding hebt, lijkt er soms niks aan de hand en dan ineens besef je het weer. Bedankt voor al jullie lieve reacties meiden!
Oh ja trouwens over de zaadkwaliteit van hubbie hoeven we ons echt geen zorgen te maken......uit het onderzoek kwam naar voren dat hij 195 miljoen zwemmertjes had! Zelfs de gyn gaf aan dat dat behoorlijk veel was. Maar daarmee besef ik dus wel dat het probleem echt wel bij mij ligt, waarschijnlijk aan de progesteronwaarde die niet hoog genoeg wordt.
wupje ik heb inderdaad de natuur zijn gang laten gaan. De totale miskraam heeft bijna 2 weken geduurd, vanaf het moment dat zagen dat het hartje niet meer klopte. Een week daarna bleek er nog een restje te zitten, dit is toen alsnog vanzelf weggegaan. Dit heeft nog ongeveer 2 weken geduurd na de miskraam.
Waarom zou je niets laten merken? Ik heb een vriendin verteld hoe ik haar over haar zwangerschap vond praten. Ze schrok daar een beetje van, want ze had het niet door. Zeker nu ze weet waar wij mee bezig zijn dringt het bij haar wel beter door dat zij zich gelukkig mag prijzen. Natuurlijk is het soms lastig, maar jee.. niet blijven mauwen. Anders wil ik het wel overnemen, hoor!
Wupje, wat lastig allemaal. Ik hoop dat je dit een plekje kan gaan geven. Mag mijn man bij jouw man in de leer? Die van mijn komt niet hoger dan 1,5 miljoen. Heb jij geen Utrogestan bolletjes gekregen om je bms te verdikken?
Timon toen we de uitslagen gingen bespreken was ik natuurlijk al zwanger dus toen was het niet meer nodig. Maar ik kaart het nu bij de volgende gyn afspraak wel aan. P26 toch vind ik dat ergens ook een prettige gedachte om de natuur zijn gang te laten gaan. Ik wacht in elk geval woensdag even af en beslis op dat moment hoe verder. Pff ben op de bank in slaap gevallen, hubbie is niet thuis maar ik ga nu maar gauw naar bed.
He meid, Op en af... de laatste IUI hebben ze geen bewegende zaadjes gevonden en kon het dus niet doorgaan. Dat was echt een flinke klap en er zijn de nodige traantjes gelaten door ons allebei. 5 augustus krijgen we een nieuwe zaadanalyse in een IVF-centrum in de buurt. Daar krijgen we bij onze eigen gyn op 17 augustus de uitslag van. Dan krijgen we ook te horen of we nog door kunnen gaan met IUI of dat het IVF of ICSI wordt. Er is een beetje veel op ons afgekomen de laatste tijd, maar nu hebben we weer de moed om verder te gaan.
Knuff lieve Saskia!!!! Wat lijkt me zo'n bericht ontzettend moeilijk om te horen Ik hoop echt met heel mijn hart dat je gauw zwanger raakt. Weet je wat....we doen het gewoon samen ok? Hier lijkt het erop dat er voorlopig nog niks af komt. Dus vrees dat er woensdag of donderdag een curretage volgt
wupje ik heb wel vaker gehoord dat er 1 a 2 weken overheen kan gaan gaan voordat de miskraam op gang komt.
P26 ja dat zou goed kunnen maar na lang nadenken heb ik toch besloten dat ik dat niet af wil wachten. We willen gewoon weer verder kunnen gaan en ik vind het heel erg moeilijk te weten dat er wel nog iets in mijn buik zit maar dat niet meer leeft. En daarbij door de zwangerschapskwaaltjes is het ook allemaal heel verwarrend en verdrietig. Als het uit mijn buik is, kan ik het denk ik beter afsluiten.
Ik kan me dat heel goed voorstellen Wupje. Zeker als je je ook nog erg zwanger voelt En het is ook erg verdrietig dat er iets in je buik zit wat niet meer leeft Knuffel!