dames die langer bezig zijn dan 1 jaar (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Timon, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat vreselijk ships, Vriesje. Hoeveel jaar houden zij aan voordat je een kindje kan ophalen?

Vanaf zondag elke dag nog wat bruin met afvegen gehad, maar niet dat de ongi doorzet. Dat mag nog even zo blijven t/m zondag. Komt het dan dan zit ik in de juiste week waarin een plekje is gereserveerd.;)

2. P26

P26 Niet meer actief

Wupje ik weet hoe dat kan voelen. Ik heb een paar dagen voor de miskraam ook nov een echo gehad. Ook ik zag toen het vruchtje nog zitten. Confronterend is het zeker. Ik hoop dat het verder goed gaat met je.

3. P26

P26 Niet meer actief

Vriesje, ik kan erinkomen dat jullie voor adoptie kiezen. Ik ken iemand die gaat met een paar weken een kindje ophalen. Ik heb gehoord dat de kans opeen blank kindje bijna onmogelijk is, of niet? Deze mensen zijn nu ook in de veertig en hebben al een aantal jaar gewacht. Het wachten zou verlengd worden met een paar jaar. Nu krijgen ze een donker kindje met een klompvoetje. Wat ik op de foto heb gezien echt een schatje.

4. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

@ p26, wat balen weer. Dit is gewoon echt niet leuk.

@ adoptie, ik vind het heel mooi dat dit mogelijk is maar vind het achterlijk dat het zoveel geld kost. Net kinderhandel maar dan met een beter doel.

@ hier, gister een pretecho gehad en alles was goed. Ik wil wel een foto plaatsen maar hoor wel ff of jullie dat ook willen.

Liefs

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He skatjuh, dat vind ik wel leuk:D

Wupje, ja het is alsof de wereld onder je voeten weg zakt. Dikke DIGI KNUFFEL

Vriesje, ik hoop zo dat jullie snel zwanger raken

Ik baal alleen dat ik zeker weet dat het deze ronde ook niet is gelukt, we zijn zo druk met verbouwen dat we te moe zijn. Ik weet ook wel dat het zkh heeft gezegd, dat we niet verder mogen met IUI totdat we de uitslag krijgen, maar toch hoop je elke maand op een wonder

6. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @timon
    ik hoop dat het nog een paar dagen op zich laat wachten! heb jij dart altijd een paar dagen van te voren. Bij mij gaat vanaf het moment dat ik voor het eerst rood zie meteen de sluisen open. Sorry voor het vieze praatje!

@adoptie
    Geen idee hoe lang ze aanhouden, heb alleen wat algemene info op internet gelezen. Zoals ik net van Saskia lees duurt de cursus al 1,5 jaar. Dus voor de 45 gaan wij niet meer redden.
    Maar voorlopig gaan we er gewoon maar even vanuit dat het ons zelf ook nog gaat lukken!

Vind het wel raar dat de kans op een nederlands kindje niet groot is. Ze zou toch zeggen dat er ook een heleboel nederlandse kinderen geen ouders hebben. Niet dat het mij zou uitmaken overigens!

@skatjuh
    Fijn dat alles zo goed gaat, ik wil de echo wel zien hoor! Wel lief dat je het vraagt.

@angelica
    Jah je blijft toch hoop houden hé. Ik ken dat. Sterkte meid. Hoe is het met huisje?

7. skatjuh87

8. P26

P26 Niet meer actief

zie ik nou een voetje voor het gezichtje?

9. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Adoptie; nederlandse kinderen worden meestal ondergebracht in pleeggezinnen. Ook dit kan langdurig zijn. Hier wordt ernaar gestreefd om het kindje zoveel mogelijk contact met de bio-ouders te laten houden. Kinderen zonder ouders komen vaak bij familie terecht.
    Ik vind het juist wel mooi om een buitenlands kindje te adopteren. De kindjes die ter adoptie worden afgestaan hebben in hun land geen kans meer. Geen familie die ze opvangt en ook geen pleeggezin. Alleen de kindjes die nergens meer terecht kunnen, worden geadopteerd. Ik vind dat een erg mooie gedachte.

Vriesje; kan me voorstellen dat de tijd echt begint te dringen voor jullie. Hopelijk is het snel raak bij jullie en hoef je je hier geen zorgen meer om te maken.

10. skatjuh87

nee dat is een handje. zijn voetje ligt net buiten beeld

11. skatjuh87

hij heeft een vuistje zeg maar

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Vriesje over 2 wk willen we erin wonen. Gelukkig gaat de tijd nu snel en voor je het weet is het alweer sept.

Hele leuke foto skatjuh, wel schattig hoor.

Ik ga straks voor mijn vriendin haar echo's scannen op werk.

Vriesje, het gaat jullie ook lukken hoor.

Timon, hoe gaat het?

P26 hoe voel jij je?

13. P26

P26 Niet meer actief

ik voel me goed, ik heb me erbij neergelegd. Ik heb dinsdag een gesprek met mijn gyn. Ik wil zo snel mogelijk voor de volgende punctie. Dan heb ik dat maar gehad, ik kijk erg op tegen de pijn en de gevoelens door alle hormonen. Dan kan ik het maar beter zo snel mogelijk gehad hebben, anders zit je er tegen aan te hikken.

14. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Vriesje ook voor jullie dus een mindere prettige situatie :(
    Hopelijk heel gauw zwanger! Hou oud ben jij als ik vragen mag?

P26 knuff meid en hopelijk is de komende punctie dan toch echt de allerlaatste!

Skajtuh lieve foto!!!

Timon ik hoop dat jullie goed gepland hebben!

Verder heb ik een beetje een offday. Hubbie is werken dat maakt het toch alweer moeilijker. Kyano is wel bij me maar soms vind ik het ook moeilijk om heel de tijd vrolijk tegen hem te zijn. Ik hoop dat hij het begrijpt. Maar als we dan lekker samen knuffelen ben ik ook weer heel dankbaar.

15. P26

P26 Niet meer actief

je kan best tegen kyano praten, ik denk dat hij best veel van je gevoelens mee kan krijgen. Kruip hem maar lekker aan.

16. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik had vanochtend ook tegen hem verteld dat mama een beetje verdrietig is omdat het baby'tje in mijn buik niet meer leefde.
    Hij keek me wel heel lief aan maar ging vervolgens toch naar zijn speelgoed :D

17. P26

P26 Niet meer actief

ach, zo onschuldig.

18. Vriesje

Vriesje Bekend lid

21 dec 2008
    784
    0
    0
    Officemanager
    Amsterdam
    @angelica
    Over 2 weken alweer dat gaat snel. Lekker hoor!

@p26
    Ik hoop voor je dat je snel terecht kan. Is er een wachtlijst? Of geld dat niet als al gestart bent?

@ wupje
    Ik ben 29
    Fijn dat je een beetje afleiding hebt aan kyano,

19. P26

P26 Niet meer actief

Ik heb geen wachtlijst meer, ik zit er al volop in.

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    P26, nu alweer bezig voor de 2e ICSI? Al aan het spuiten geslagen?

Skatjuh, wat een leuke foto! Je mag ze zeker wel plaatsen.

Wupje, zo zijn de kleintjes. Knuffel Kyano maar lekker.;)

Ik ben gisteren ongi geworden. Helaas weer 's morgens erg vroeg wakker geworden van krampen. Het goede nieuws is dat ze volgende week toch nog een plekje voor een echo hebben.:) In week 32 gaan we voor onze eskimo tp!:D

Deel Deze Pagina